Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שמח לשמוע שיצאת יחסית בזול.

מצב כזה עלול להיגמר בתוצאות קשות לך ולאחרים.

מאחר שאת שנעשה לא ניתן להשיב לאחור, אכן ההמלצה היא להתמקד במה שניתן ונכון לעשות היום.

 

גם אני מאמין שבאיביזה שלך צריכה להיות מערכת בקרת יציבות ESP, אבל יחד עם זאת תיאור התאונה שלך מספר על מצב שבו המערכת היתה אמורה לסייע לך וזה לא קרה. כמובן שתמיד ייתכן שקיימת מערכת והיא אכן ניסתה לסייע לך, אך המהירות שלך היתה גבוהה באופן קיצוני ולכן לא היה מספיק כביש בכדי לתקן את ההחלקה.

 

חשוב שתדע -

ESP - יכולה לתקן עבורך טעויות נהיגה (רק שאז לא תלמד מזה הרבה).

קורס נהיגה מתקדמת העוסק בהחלקות - יאפשר לך ללמוד כיצד הרכב מחליק וכיצד נחלצים.

אבל, קורס הנהיגה המתקדמת הנכון ביותר (לטעמי) - הוא זה שילמד אותך כיצד לא להגיע למצב שלך החלקה מלכתחילה. היכולת להימנע מביצוע טעויות חמורות והיכולת לנהוג בצורה נכונה ועם מרווחי ביטחון טובים, היא זו שתאפשר לך לשרוד על הכביש בצורה הטובה ביותר.

 

בכל מקרה, אני לא חושב שהתעסקות עם הרכב זה הדבר הנכון בשלב זה.

 

דני G.

גילוי נאות - אני עוסק בהדרכות נהיגה מתקדמת מסוגים שונים.

פורסם

אין כאן פתרון פלאים פשוט תחזור לרכב וסע בזהירות בהתאם ליכולת הרכב ובהתאם ליכולות שלך כמובן...

כמו שנאמר קודם מה שקרה לך הוא תת היגוי ואחת הדרכים להבין איך להיכנס לסיבובים וכמובן יעזור לך לביטחון העצמי בנהיגה הוא קורס נהיגה מתקדמת, בכל אופן אתה גם תהנה ממנו אני בטוח.

שבוע טוב

פורסם

טוב אין בעיה אני ועוד חבר נילך לקורס נהיגה במרכז מי שיכול להביא לי מספר של מישהו מהמרכז אני ישמח בפרטי תודה!

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

×
×
  • תוכן חדש...