Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז המצב הוא כזה, חבר ילדות כמו אח.

שנינו חולי הגה מגיל אפס, כל הנעורים שלנו היו סביב טרקטורונים ואפנועים, כיום המצב הוא כזה שהחבר חייל ואני סטודנט, שנינו לא יכולים להרשות לעצמנו לקנות אופנוע נורמלי וגם אם נצליח לגרד את האופנוע בגדר הסביר אז יהיה מאוד קשה לטפל בו כמו שצריך.

עלה הרעיון של לרכוש אופנוע במשותף 50-50 כאשר הוא יעמוד לרשותי בסופ"ש אחד לשבועיים וביום יום אני ארכב עליו ללימודים, ובסופ"ש לשבועיים שהוא בבית האופנוע יעמוד לרשותו.

 

מדובר על סכ"ה השקעה של 10K לכל אחד מאיתנו

כמובן שנתחלק 50-50 גם בתיקונים ובטיפולים.

 

דעתכם ?

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

  • אחראי פורום
פורסם

מבלי להתחיל אפילו עם התנאים המקלים שמנסים להכניס לעסקים כאלה

("אנחנו חברים מגיל אפס";"מתחלקים בהכל";"אין בינינו התחשבנויות" וכו'),

אני יכול להבטיח לך שזה מתכון להתנגשויות.

בפעם הראשונה שמשהו לא יסתדר - תחליקו. פעם שנייה כבר לא תעבור בשקט.

יש לי כמה סיפורים של אחי הקטן ושל שני חברים טובים באותה סיטואציה, שהתחילו טוב ונגמרו חרא.

לשיקולך.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הכל נכון ,אבל אם שניכם אנשים בוגרים וחברים קרובים לדעתי זה יכול בהחלט לעבוד זה לא עסקים זה תחביב משותף.

אני וחבר קרוב חלקנו רכב אספנות במשך כ 3 שנים וזה הייתה אחלה חויה,לדעתי זה רק קירב אותנו.

אם בעל ואישה יכולים לחלוק רכב ואף אחד לא מתרגש מזה (נכון שזה לא בדיוק אותו דבר כי שם התקציב הוא משותף) אז למה לא חברים.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

נשמע די חבל לאבד חבר בשביל אופנוע.

אני אישית לא היתי ממליץ.

חוץ מזה היה ואחד ממכם עשה תאונה זה יכול לעצבן את השני שוואלה הרסתה את האופנועה ועכשיו הוא במוסך במקום שהוא יהיה אצלי.

פורסם

אצלי זה היה קצת אחרת:

אני קניתי בשלמות. החבר מימן את כל השאר - טיפולים, תיקונים, טסט, ביטוח, שטיפה וכד'.

מתי שרציתי, הרכב עמד לרשותי, לא היתה לנו בעיה אפילו פעם אחת.

 

ככלל, כל מה שאמרו קודמי - נכון וכדאי לך לאמץ זאת.

בכל כלל יש יוצא מן הכלל, לא תמיד כדאי להעמיד זאת במבחן.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

נראה שאצל רבים כאן כנראה יהיה קל יותר לעשות שותפות עם חבר על האישה / החברה מאשר על רכב :lol:

 

זה בהחלט אפשרי אבל אני גם מסכים שיכול ליצר חיכוכים.

 

בקיצור כמו שמתחתנים (הרי מדובר בשני אנשים שבבסיס הם זרים האחד לשני) לומדים לקבל את השני ולעשות ויתורים מסויימים, כאן זה בדיוק אותו הדבר, אם השותפים ידעו ללכת בשיתוף זה יצליח.

 

מקסימום, לא הולך מוכרים את האוטו או מסכימים על מנגנון BMBU.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

מבטיח לך שזה לא יעבוד, מסיפורים של חברים וסיפוריים אישיםם גם כן עם חברים מגיל 0

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

נשמע לי שהבעיה העיקרית עשויה להיות במקרה של תאונה שגורמת נזק משמעותי (או מוחלט).

מה אתם מתכוונים לעשות במקרה כזה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
עסקים וחברים לא מערבבים - חוק ברזל.

 

מסכימה חלקית עם מה שכתבת.

אם נבקש מאנשים למנות את "החברים הטובים" שלם כאלו שסומכים עליהם בעיניים עצומות התשובות יהיו 1-2.

אם חבר הוא חבר ילדות, אחד כזה שניתן לסמוך עליו, מסוג האנשים שבאמת מגדירים "כאח" אז כן היתי רוכשת עימו אופנוע או רכב במשותף, אבל לפני כל הרכישה שזה החלק הקל, היתי מגדירה מראש כללים בסיסיים לחלוקת על הרכב:

מי לוקח ומתי?

תדלוק הרכב (כמו שנעשה בחברות השכרת הרכב).

תיקונים ובלאי של שימוש.

במידה ואחד מכם ביצע תאונה לסכם שרק אותו נהג משלם על התיקון ולא "חצי חצי".

העלתי כאן מספר נקודות שיכולות להוות בעיה, וכדאי לפתור אותן מראש, אם הצלחתם בכך, אז המשיכו הלאה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...