Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

יש לי חבר שהביא לי את הפוליש והוואקס שלו.

עכשיו הפוליש זה:

Rubbing compound no.7 קופסאת מריחה בצבע ירוק-לבן.

מחיפושים בפורום מצאתי שהוא חזק מאוד,עכשיו יש לי צבע מטאלי-ויש סימני קטנים שלא הצלחתי להוריד עם פוליש לצבע מטאלי,אם אני ישתמש בפוליש הזה בעדינות במקומות הקטנים שהפוליש המטאלי לא הוריד לי-כמה נזק זה יכול לעשות?

 

לגבי הואקס,רציתי לדעת איך הוא.

זהו בקבוק כחול

Turtel Wax

Metallic

 

עם ציור של צב[בקבוק נוזלי].

מישהו מכיר? יודע איך הוא? מתאים למטאלי? לא מצאתי עליו בפורום,מצאתי רק על הסדרה של הפלוס.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ווקס זה ווקס , לא משנה אם זה זימול באלפי דולרים או טרטרל ב-40 שקל , כולם יעשו עבודה טובה - מה שיש לך אחלה , לא הכי טוב , אבל אחלה .

 

את הפוליש הלבן תתרום לחבר שאתה לא אוהב , הדבר הזה אגרסיבי באופן מחריד .

הוא טוב למקרים בהם אתה רוצה להסיר "משהו" שנדבק לצבע הרכב שלך (למשל כמו צבע מרכב אחר) , וגם זה כשעובדים איתו בעדינות מרבית , מלבד זאת הדבר הזה ישחט ללכה את הצורה .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אני מציע שכל מי ששואל על טרטל או פוליש #7 שיזמין את על הפורום לבירה על חשבונו...

 

חברים,

 

הכימיה של המוצרים התקדמה שנות אור קדימה.

מוצרים חדשים כגון Ultimate Compound , M105,SwirlX , Menzerna SI1500 ועוד ועוד הונדסו מחדש כדי להתמודד עם הצבעים של השנים האחרונות.

 

כל המוצרים הישנים כגון #7 וכו' לא בנויים לתת את התוצאות האלה.

 

כנ"ל לגבי ווקסים של טרטל.. דיי.. תתפתחו , תתקדמו Ultimate Wax, Gold Class Wax של מגוויארס לוקחים אותם בסיבוב.

Butter Wax של Chemical Guys אוכל אותם בלי מלח. Spray Wax של Optimum טוב.. לא נעים לי לרשום באמת את מה שאני רוצה, אבל נראה לי שהבנתם.

וזאת הקטגוריה הבסיסית, מעליהם יש עוד הרבה.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
אני מציע שכל מי ששואל על טרטל או פוליש #7 שיזמין את על הפורום לבירה על חשבונו...

 

חברים,

 

הכימיה של המוצרים התקדמה שנות אור קדימה.

מוצרים חדשים כגון Ultimate Compound , M105,SwirlX , Menzerna SI1500 ועוד ועוד הונדסו מחדש כדי להתמודד עם הצבעים של השנים האחרונות.

 

כל המוצרים הישנים כגון #7 וכו' לא בנויים לתת את התוצאות האלה.

 

כנ"ל לגבי ווקסים של טרטל.. דיי.. תתפתחו , תתקדמו Ultimate Wax, Gold Class Wax של מגוויארס לוקחים אותם בסיבוב.

Butter Wax של Chemical Guys אוכל אותם בלי מלח. Spray Wax של Optimum טוב.. לא נעים לי לרשום באמת את מה שאני רוצה, אבל נראה לי שהבנתם.

וזאת הקטגוריה הבסיסית, מעליהם יש עוד הרבה.

 

הוקס ספריי של אופטימום הפתיע אותי בגדול. פשוט מדהים איזו טכנולוגיה אופטימום מוציאה תחת הספריי שלהם.

לא הייתי מחשיב אותו כ"סתם טוב" :-D

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אולי הפוליש של #7 לא בנוי לתת תוצאה של פוליש ברמה גבוהה וכו' אך להסיר שריטות הוא מסיר יפה מאוד. אחרי השימוש בקופסא הירוקה עוברים לפוליש העדין שלהם ואחריו ווקס.

 

אני הגעתי לתוצאה יפה מאוד וכל השריטות ושאריות הצבע שעבדתי עליהם נעלמו.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

לכל הפולישים יש תכונה שלא ממש משתנה בין אחד לשני (כלומר היא משתנה מאוד , אבל ההשפעה של מזערית) , מדובר על יכולת מילוי עקב "עשירות" בשמנים או חומרי מילוי סינטטיים , לכן גם ה-7 וגם כל דבר אחר ישפיע במידה מסויימת.

עדיין , לפוליש יש ייעוד אחר כמו שכולם יודעים הוא בכלל שחיקה של הלכה , וה-7 פשוט גס מידי ובלתי אפשרי "לשבור" אותו בצורה טובה .

אז שוב , אמנם אני נגד כל פוליש ידני , אבל יש כאלו שהרבה יותר מתאימים לכך .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
לכל הפולישים יש תכונה שלא ממש משתנה בין אחד לשני (כלומר היא משתנה מאוד , אבל ההשפעה של מזערית) , מדובר על יכולת מילוי עקב "עשירות" בשמנים או חומרי מילוי סינטטיים , לכן גם ה-7 וגם כל דבר אחר ישפיע במידה מסויימת.

עדיין , לפוליש יש ייעוד אחר כמו שכולם יודעים הוא בכלל שחיקה של הלכה , וה-7 פשוט גס מידי ובלתי אפשרי "לשבור" אותו בצורה טובה .

אז שוב , אמנם אני נגד כל פוליש ידני , אבל יש כאלו שהרבה יותר מתאימים לכך .

 

במילים עממיות, פוליש NO7 הוא מעין "נייר שיוף" נוזלי. אפשר לשחוק איתו את הלכה, אבל לא להשאיר משטח נקי. זאת אומרת הוא שוחק ושורט, כאשר פולישים מתקדמים יותר תחילה משייפים ואחר כך מתפרקים לחלקיקים שמשביחים ומבריקים את השטח.

הNO7 לא, הוא רק מוריד שכבה ומשאיר משטח שרוט לגמרי. זה לפחות מהנסיון שלי. הוא כמעט ולא מתפרק בכלל ולכן אי אפשר לקבל איתו שום סוג של פיניש.

הוא יותר פוליש להורדת שריטות משפשופים וצבע של מכוניות אחרות, וגם זה רק על צבע לבן.

 

לא מומלץ, בקיצור.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
במילים עממיות, פוליש NO7 הוא מעין "נייר שיוף" נוזלי. אפשר לשחוק איתו את הלכה, אבל לא להשאיר משטח נקי. זאת אומרת הוא שוחק ושורט, כאשר פולישים מתקדמים יותר תחילה משייפים ואחר כך מתפרקים לחלקיקים שמשביחים ומבריקים את השטח.

הNO7 לא, הוא רק מוריד שכבה ומשאיר משטח שרוט לגמרי. זה לפחות מהנסיון שלי. הוא כמעט ולא מתפרק בכלל ולכן אי אפשר לקבל איתו שום סוג של פיניש.

הוא יותר פוליש להורדת שריטות משפשופים וצבע של מכוניות אחרות, וגם זה רק על צבע לבן.

 

לא מומלץ, בקיצור.

 

אם יש לי שריטות יחסית קשות, כדאי ללכת על הפוליש הזה? (הרכב בצבע לבן). אני מנסה למצוא משהו טוב בחנות אוטוסטור אבל יש רק את הפוליש הזה שלפי מה שאני מבין מוריד שריטות קשות, או שיש את הCARPLAN שהוא נראלי מאוד עדין ולא מוריד שריטות ברמה טובה. על מה אתה ממליץ?

×
×
  • תוכן חדש...