Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי לנסר 90',

לאחרונה (לפני כחודש) הורידו לי קצת את הטורים כי הם היו גבוהים מדיי והאוטו צרך יותר מדיי דלק (גם לא יכלתי לעבור טסט מבחינת זיהום אוויר ככה),

ככה שעכשיו הוא יותר חסכוני, ובנסיעה עצמו הוא בסדר בסה"כ...

אבל בשבוע שבועיים האחרונים מדיי פעם בעיקר בתחילת נסיעה, המנוע נכבה פתאום, ולפעמים זה יכול לקרות גם כשאני מחכה ברמזור אחרי כמה דקות של נסיעה.. אני חושב שזה גם קשור לחורף שיש יותר לחות במערכת של האגזוז...

 

בכל אופן פתרון זמני שמצאתי לבעיה אם אני שם לב כשזה קורה, ואני בדיוק בנסיעה עם עצירות כמו ברמזור, זה לשים את האוטו בניוטרל, אבל אם אני בא לצאת מחניה במקביל בין שני רכבים זה כבר יותר מאתגר, צריך לתת הרבה גז כל הזמן גם בדרייב וגם ברוורס, כי אם הסיבובי מנוע מתחילים לרדת לפחות מ 500 הוא ייכבה,

ומצד שני לעשות את זה בזהירות כדי לא לדפוק רכבים אחרים...

אני לא בטוח שזה קשור ישירות לחום של המנוע (למרות שאין לי ספק שמתי שממש קר בחוץ הבעיה תקרה יותר פעמים במהלך הדקות הראשונות שקל הנסיעה) כי אתמול זה קרה לי גם כשחזרתי לחניה ובאתי לצאת ממנה, אחרי שעה, ככה שמד חום עדיין היה גבוה...

 

אז ממה אתם חושבים שמקור הבעיה, ומה צריך לעשות?

עשיתי ניקוי קרבורטור לפני 8 חודשים, ואז החליפו לי גם פלאגים, אולי אני צריך כבר לנקות שוב?

אני חושב שגם להעלות את הטורים יכול לעזור, אבל אני לא בטוח שזה הפתרון האופטימאלי כי זה סתם יעלה את הצריכת דלק,

ואולי זה בכל זאת גם קשור לטמפרטורות בחורף ולגיל של האוטו, ככה שאין יותר מדיי מה לעשות?

ואולי זה איכשהו קשור בכלל למצבר (הוא בן שנתיים)? שמתי לב שהאור הפנימי של האוטו התחיל קצת לגמגמם, במיוחד כשפותחים לראשונה את הדלת...

פורסם

שלום רב וברוך בואך לפורום !

בעייתך קשורה קרוב לוודאי לקרבורטור.

סלד סרק נמוך ולא יציב, יש לבדוק מדוע ולכוון לפי הצורך.

אין קשר כלל לטמפרטורת החורף, ולגיל של הרכב.

אין כלל קשר ללחות באגזוז.

אין גם קשר למצבר.

אין צורך לנקות שוב קרבורטור, אך יש לבדוק האם הסיבות לכבוי הרכב הוא סלד סרק נמוך מדי או בעייה אחרת בקרבורטור, שיכולה להפתר בנקל על בעל מכון קרבורטורים מקצועי.

חזור לבעל המכון קרבורטורים שטיפל לפני חצי שנה בקרבורטור, וחזור לעדכן שוב בפורום.

בהצלחה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה על התשובה,

בהנחה שהבעיה היא בסל"ד סרק, איך המכון יכול לפתור אותה?

האם האפשרות היא רק באמצעות העלאת הטורים (ככה שאמנם הבעיה תיפתר עבור נסיעה במהירות נמוכה/0, אבל במרבית הנסיעה האוטו יצרוך יותר דלק בגלל העלאת הטורים?)

פורסם

קרבורטור תקין ונקי, ללא סתימה במערכת הסרק, סלד תקין של עד 850-900, בפרקינג,ו650-700 בדרייב, הוא סלד תקין , ולא גבוה, ואין לו השפעה ישירה על תצרוכת הדלק.

לא ניתן לאפשר למנוע לעבוד בסלד 0.

איך המכון יפתור אותה, זה לא בעייה שלך זה בעייה שלו, בשביל זה אתה משלם לו.

מי בבעל המכון שטיפל לאחרונה בקרבורטור ?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אבל אם אני בא לצאת מחניה במקביל בין שני רכבים זה כבר יותר מאתגר, צריך לתת הרבה גז כל הזמן גם בדרייב וגם ברוורס, כי אם הסיבובי מנוע מתחילים לרדת לפחות מ 500 הוא ייכבה,

 

הסל"ד ברכבך לא אמור להיות בטווח הזה בכלל, לכן הרכב נכבה.

כאשר "סידרו" לך את הטורים כדי שתעבור טסט לפני כחודש (מי זה היה אם מותר לשאול?) כיוונו לך אותם לרמה נמוכה מאוד.

בטח הגעת לחבר הזה כאשר הרכב חם ולאחר נסיעה ובקשת ממנו להוריד לך את הטורים, הוא לא התחשב בהתנעות הקרות וכיוון לך את הסל"ד לפי שמיעה וללא מכשור מקצועי לרמה הנמוכה ביותר האפשרית שניתן באותו הרגע שהגעת אליו עם מנוע חם, לכן הטעות.

גש לכיוון מקצועי וראה אם פותרים לל את הבעיה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אצלי שמתי לב באת שבדרייב הסל"ד מתחיל לרדת ל500, ואז נכבה, אני מניח שזאת הבעיה אם ככה,

לגבי המכון, בפעם האחרונה אחי לקח אותו לניקוי, אני צריך לבדוק איתו... תודה!

פורסם

למעשה מי שכיוון לי את הטורים היה מוסכניק (אני לא אציין מי), ובאמת שאלתי אותו מספר פעמים אם זה לא ייצור בעיות, והוא טען שלא, וכי הטורים הגבוהים היו מיותרים...אני עושה נסיעות ארוכות ובאמת שמתי לב שמאז האוטו צורך פחות דלק...

מצד שני כמו שאמרתי רק בזמן האחרון הבעיה הזו מופיעה, ובשבועות הראשונים שלאחר הורדת הטורים זה דווקא לא קרה...מוזר שהבעיה לא הופיעה ישר.. בגלל זה חשבתי שאולי זה קשור למזג האוויר הקריר יותר..

×
×
  • תוכן חדש...