Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

כבר כמה פעמים שבזמן נסיעה האורות דרך ובעצם כל האורות ברכב "מהבהיםשהם קצת מתחזקים לשנייה ואז נהיים יותר חלשים ואז מסתדרים , ביום לא שמים לב אך בלילה זה משגע אותי וזה ניראה כאילו אני מהבהב למישהו .

 

מה יכולה להיות הבעיה? המצבר בן שנה של חברת בוש עליה לי 1300 ש"ח עדיין באחריות.

 

תודה לכולם .

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

פורסם
גילי מהו סוג הרכב?

מקווה בשבילך שלא פיאט.

בכל אופן כנראה שמקור התקלה הוא באלטרנטור.

 

 

פורד פיאסטה שנת 97, האלטרנטור עבר שיפוץ באפריל ,ועדין יש אחריות .

איזה תקלה יכולה להיות באלטרנטור?

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

פורסם

גילי גש שיבדקו לך מתח טעינה.

וכשאני חושב על זה קצת יותר לעומק יכול להיות הקיים חופש בפנסים הקדמיים שלך והם משחקים למעלה למטה וזה מה שגורם לך לחשוב שקיים שינוי בעוצמת אלומת האור.

פורסם

ניסן שלום.

לא הבנתי את הקשר בין "כל האורות ברכב "מהבהבים", לבין "חופש בפנסים הקדמיים שלך והם משחקים למעלה למטה".

אנא הסבר.

לדעתי הבעיה בחיבורי מינוס/ פלוס רופפים.

בועז.

פורסם
שלום לכולם,

 

כבר כמה פעמים שבזמן נסיעה האורות דרך ובעצם כל האורות ברכב "מהבהיםשהם קצת מתחזקים לשנייה ואז נהיים יותר חלשים ואז מסתדרים , ביום לא שמים לב אך בלילה זה משגע אותי וזה ניראה כאילו אני מהבהב למישהו .

 

מה יכולה להיות הבעיה? המצבר בן שנה של חברת בוש עליה לי 1300 ש"ח עדיין באחריות.

 

תודה לכולם .

מתי זה קורה? בזמן עליית סל"ד, נסיעה על מהמורה או באופן אקראי?

איך אתה יודע שכל האורות מהבהבים? גם התאורה פנימית של הרכב ושל לוח המכוונים?

פורסם
מתי זה קורה? בזמן עליית סל"ד, נסיעה על מהמורה או באופן אקראי?

איך אתה יודע שכל האורות מהבהבים? גם התאורה פנימית של הרכב ושל לוח המכוונים?

 

 

בזמן נסיעה רגילה, שניהם ביחד "מהבהים".

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

פורסם

כדאי לעבור בצורה יסודית על קוטבי המצבר, החיבור +B של האלטרנטור וחיבור הארקה ראשי של מנוע וגוף, לפני שממשיכים לאבחון מעמיק יותר.

פורסם

הארקה לקויה בהחלט גורמת לתופעה הנ"ל , תעבור על כל החיבורים , של האלטרנטור וגם של המצבר , ותאבחן קטיעות או מעיכות בחיווט לפנסים. "מגע רופף".

HONDA CIVIC LS

פורסם

גם אצלי בוונדורה הייתה טעינת יתר וכל פעם שהמתח עלה מעל 14.5 אז האורות היו מתחזקים ונחלשים.

אחרי ההחלפה של האלטרנטור הכל חזר להיות יציב ושום דבר לא קופץ.

אני מאמין שיש לך בעיה בווסת מתח ולכן כשהמתח עולה אז האורות מתחזקים ומתי שזה חוזר לנורמל אז האורות חוזרים להיות רגילים.

תבדוק טעינה ותנקה קטבים אחר כך נמשיך.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...