Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני סטונדט בתל אביב שגר ביבנה מה שאומר בערך 60 קילומטר של נסיעה יומית בעיקר בינעירונית (למרות שאיילון גם ככה רוב הזמן פקוק)- מחפש אוטו שיענה על התנאים הבאים:

בטיחות

אמינות

חסכוני בדלק

גודל- עדיפות לרכב קטן בגלל צריכת הדלק שב"כ מתלווה לגודל אבל אין שום בעייה במכוניות משפחתיות שעונות על התנאים

שנתון- 2006 ומעלה- מוכן גם לזלוג ל2005 אם מדובר ברכב אידיאלי

תקציב- 65 אלף - גמיש

מרוב עצות של חברים/משפחה/סוחרי מכוניות ממולחים אני איבדתי את הצפון

תודה לכל העוזרים

פורסם

ידני או אוטומט?

בתקציב שלך אפשר להכניס אחלה מאזדה 3 או הונדה סיוויק.

אם אתה רוצה משהו יותר קטן וידני, טויוטה יאריס או פיאט פונטו מהצורה החדשה

יעשו את העבודה נהדר.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

דייהטסו סיריון. מודל 2006-7.

 

עניין הבטיחות הוא קצת בעייתי, הסיריון מצויידת ב4 (אם אינני טועה) כריות אויר ו-ABS.

רכב אמין ופשוט יחסית וחסכוני בשל המנוע הקטן. המרווח הפנימי מפתיע נוכח המימדים החיצוניים.

פורסם
ידני או אוטומט?

בתקציב שלך אפשר להכניס אחלה מאזדה 3 או הונדה סיוויק.

אם אתה רוצה משהו יותר קטן וידני, טויוטה יאריס או פיאט פונטו מהצורה החדשה

יעשו את העבודה נהדר.

 

 

הסיריון פשוט עגלה בצורה שלא ייאמנת.

 

למיטב ידיעתי, הסיריון (במודלים האלה) היא האחות התאומה של היאריס עליה המלצת. (ובלי קשר, כותבים "תאמן" ולא "ייאמנת".)

פורסם

תודה על העצות

העדיפות היא לאוטומט כי אני אסע בשעות דיי פקוקות והילוכים זה לא אידאלי

אני רואה שהדעות חלוקות בנוגע לסיריון..

אם ניקח את היאריס 2007 אל מול הטויוטה 2006 או המזדה 2006 (רק השנתונים האלה נכנסים בתקציב) מה העדיפות מבחינת אמינות וצריכת דלק

פורסם

איזה יאריס 2007 נכנסת לך לתקציב?

 

ועל איזה מאזדה וטויוטה אתה מדבר. כתוב את המשות של הדגמים וכך יהיה יותר קל להבין...

×
×
  • תוכן חדש...