Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לאחרונה משפחתי קנתה רכב פורד פיאטסה החדשה בערך בן שבועיים וכאשר מדליקים את האוטו אז כזה יש רעידות קטנות כאלה ואז הכול רגיל למה זה קורה?

ואין קשר אם המזגן דלוק או לא .

פורסם

שלום,

 

גם בפיאסטה שאנחנו קיבלנו לפני חודש יש את אותה הבעיה.

 

התנעה של הרכב כאשר המנוע קר תאופיין בעליה וירידה בסיבובי המנוע והתנהגות "עצבנית" של המנוע

במידה ומתחילים נסיעה ברכב למשך 20 שניות יש קפיצות של הרכב ואפשר לתאר את ההרגשה בכך שהרכב מקרטע

 

יש לציין שלפחות אצלי הדלקה של המזגן גורמת לשינוי בסיבובי המנוע ומקפיצה אותם לסביבות 1600.

 

מאחר ומדובר ברכבים חדשים שהגיעו עם התקלה הזו מהחברה לא צריך לשקול את האפשרות שאולי קיימת בעיה סידרתית ברכבים?

האם במוסך המרכזי כבר ידוע על הנושא או שיש אפשרות לבדוק מול פורד העולמית האם ידוע להם על תופעה דומה?

 

תודה.

פורסם
הרכב באחריות לא להתעסק איתו ולגשת למוסך מורשה ורק שם לטעון את הטענה שלך, אם קיימת תקלה יבוצע תיקון בהתאם.

 

למאבחן מזדה פורד

תשובתך לא מספקת אם הבעיה קיימת במספר רכבים הוה אומר שחברת פורד חייבת לפתור מיידית את הבעיה

לצאת בקריאה לכל הרוכשים האחרונים לגשת לטיפול הבעיה.

 

וכן להפסיק את מכירת הרכב עד לאיתור התקלה .

 

יש לקחת בחשבון שזה מטרד רציני לרוכש שהשקיע את מיטב כספו ברכב חדש שנמכר עם תקלות .

 

תקלה נוספת קיבלתי את הרכב עם גומיה של חלון אחורי לא תקינה .

 

יש חשש בקרת איכות בפורד אינה מהימנה .

 

אנא העבר את הדברים ברוח המתאימה לממונים עליך.

פורסם

אני רוצה להוסיף ולציין שכבר התגלתה בעיה בתכנון הרכב.

 

מתברר שחיישן הטמפרטורה ממוקם בפיאסטה במקום בעייתי שגורם לכך שבזמן שהרכב עומד החום שיוצא מהמנוע יגרום לכך שהקריאות יהיו שגויות

אצלי אפילו שכבר החליפו את החיישן עדין אני רואה לפעמים 50 מעלות, בלילה.

 

וכן, גם אני כבר העברתי יום שלם במוסך בשל תיקון של חלון חשמלי שנתקע והחלפת חיישן הטמפרטורה

וזה עוד לפני היום הנוסף שיתבזבז בתיקון הבעיה עם ההתנעה.

בהחלט מאכזב.

פורסם

א. אל תתעסק עם זה. כמו שאמרו קודמי- הרכב באחריות, גש למוסך. שהם ישברו את הראש.

ב.-

רק אני קראתי את הכותרת וחשבתי על זה?

pOt161KxZYM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם
למאבחן מזדה פורד

תשובתך לא מספקת אם הבעיה קיימת במספר רכבים הוה אומר שחברת פורד חייבת לפתור מיידית את הבעיה

לצאת בקריאה לכל הרוכשים האחרונים לגשת לטיפול הבעיה.

 

וכן להפסיק את מכירת הרכב עד לאיתור התקלה .

 

יש לקחת בחשבון שזה מטרד רציני לרוכש שהשקיע את מיטב כספו ברכב חדש שנמכר עם תקלות .

 

תקלה נוספת קיבלתי את הרכב עם גומיה של חלון אחורי לא תקינה .

 

יש חשש בקרת איכות בפורד אינה מהימנה .

 

אנא העבר את הדברים ברוח המתאימה לממונים עליך.

 

אני לא נמצא כאן כנציג של אף חברה וגם אתה אל תתייחס אליי כאל אדם כזה, יש לך בעיה גש להתלונן בפני שירות הלקוחות או תגיע למוסך ותתלונן על הבעיה.

ואת דעתי האישית ואני מדגיש האישית אני אכתוב עכשיו, יש המון כלים מהסוג הזה נוסעים בארץ ולאור העובדה שזה אכן כך אם תיהיה כל תקלה מסוג כלשהו בדגם (ולא משנה באיזו חברה ואיזה דגם) היבואנית ולאחר מכן היצרן ידעו עלייה ויבצעו תיקון בהתאם.

פורסם
אני לא נמצא כאן כנציג של אף חברה וגם אתה אל תתייחס אליי כאל אדם כזה, יש לך בעיה גש להתלונן בפני שירות הלקוחות או תגיע למוסך ותתלונן על הבעיה.

ואת דעתי האישית ואני מדגיש האישית אני אכתוב עכשיו, יש המון כלים מהסוג הזה נוסעים בארץ ולאור העובדה שזה אכן כך אם תיהיה כל תקלה מסוג כלשהו בדגם (ולא משנה באיזו חברה ואיזה דגם) היבואנית ולאחר מכן היצרן ידעו עלייה ויבצעו תיקון בהתאם.

 

לא היתה כוונה לפגוע בך אישית באם זה כך אז אני מתנצל .

פורסם
א. אל תתעסק עם זה. כמו שאמרו קודמי- הרכב באחריות, גש למוסך. שהם ישברו את הראש.

ב.-

רק אני קראתי את הכותרת וחשבתי על זה?

pOt161KxZYM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

חחחחח ענק :)

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

×
×
  • תוכן חדש...