Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום הייתי מעוניין לקבל ייעוץ לגבי קניית הונדה סיוויק SR שנת 2000 יד 6 , ק"מ 180000

תוספות מיוחדות:

1) פנסים שקופים מאוחרה

2) חלון בגג (סאנרוף)

3) גלגלי מגנזיום של LENSO

מצבר הוחלף לא מזמן למשומש במצב טוב , אין רמקולים ומערכת שמע

פגיעות בטמבון הקדמי , היה ספויילר והוא נתלש יש צורך בעבודות צבע ופחחות , ויש לתקן דלותות אחוריות שלא נפתחות

עכשיו השאלה הם כדאי לי לקנות את הרכב במצב הזה בכ26000 ש"ח השמח אם תתחשבו בכך שאין לי הרבה תקציב, ואם במידה ואתם מייעצים שלא השמח לקבל הצעות לרכבים אחרים מעל שנת 2000 , בבקשה התחשבו גם בק"מ ובידיים

 

 

תודה רבה לכל העוזרים

פורסם

אל תתרשם מתוספות חיצוניות,לא הן ישמרו על ערך הרכב.

יד 6 הרכב ,אתה תהיה יד 7 ותצטרך להוריד חזק במחיר כשתרצה למכור,זה בד"כ רכב לצעירים,שקורעים לו את הצורה ומעניין מאוד מצב המנוע והגיר.

הרכב טוב ביסודו אבל חפש רכב עם יד נמוכה יותר ושתוכיח,שהרכב תוחזק באופן סביר ומעלה יחסית לשנת הייצור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מה מצב מכאני של הרכב? תאונות? יש היסטורית טיפולים?

האם את הצריך כזה רכב בכלל?

 

מצב מכני ככל הנראה טוב מאוד של המנוע אין היסטוריית טיפולים וכן רכב בשביל פוזה :-)

פורסם

אם רכב שמור מבחינת מכני(לא משנה איזה יד.הייתה אצלי אחת כזאת יד 5 בן אדם שמחרתי לו עדין מברח אותי)אז לך על זה.רכב הזה 0 תקלות רק תמשיך לשמור אליו ולשים רק חלקים ושמנים מקוריים

פורסם

מצטרף לתמיהה בעניין הפוזה. כרכב בכלל שווה את הכסף.

אמין מאוד, חסכוני גם באוטומט, נוסע טוב ביחס ל 1600 אחרות.

אבל פוזה?? לא מתחבר לי..

 

אלי

פורסם
את מעט הפוזה תוכל למצוא, אולי, בדגם הידני

 

מצטרף לתמיהה בעניין הפוזה. כרכב בכלל שווה את הכסף.

אמין מאוד, חסכוני גם באוטומט, נוסע טוב ביחס ל 1600 אחרות.

אבל פוזה?? לא מתחבר לי..

 

אלי

 

יד שישית???

 

אני תוהה איזה פוזה לעזאזל יש למשפחתית 1.6 יפנית :?

 

בנתיים לא עניתם לי לגבי מה ששאלתי האם זה שווה לקנות את הרכב או לא ובמידה ולא השמח לקבל הצעוץ, ולגבי השאלה שלכם על הפוזה זה הונדה סיוויק גג נפתח מגנזיום פנסים שקופים מאחורה זה לא אוטו יפה אתם רוצים להגיד לי?

פורסם

כן,זה בעצם מה שאנחנו רוצים להגיד :roll:

 

ולגבי הרכב הספציפי שמצאת:

לדעתי יד 6 ו180K זה הרבה יותר מדי לרכב שנת 00.וזה שהמחיר נמוך לדעתי לא מפצה על זה.

V5

פורסם
מצב מכני ככל הנראה טוב מאוד של המנוע אין היסטוריית טיפולים וכן רכב בשביל פוזה :-)

יש לי מן הרגשה מוזרה שגם אם פתחת את מכסה המנוע כדי לבדוק מה המצב המכני, לא הבנת כלום והסתפקת בהסברים של המוכר על המצבר המשומש שהתקין.

 

עד שלא תבדוק את מצבו המכני של הרכב אי אפשר לקבוע אם "שווה" לקנות את הרכב.

עד שלא תבדוק מתי יש לרכב טסט, כמה קילומטרים באמת עבר, כמה תאונות עשה ומה מצב השלדה, אי אפשר לקבוע אם "שווה" לקנות את הרכב.

יש המון פרמטרים שמשפיעים על השווי של הרכב. תבדוק, אל תתלהב מספויילר שנגנב ומגלגלי מגנזיום בשקל תשעים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לדעתי עדיף שתחפש אוטו מקורי אבל עם קילומטרז' נמוך וטיפולים מסודרים (וידני).

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
יש לי מן הרגשה מוזרה שגם אם פתחת את מכסה המנוע כדי לבדוק מה המצב המכני, לא הבנת כלום והסתפקת בהסברים של המוכר על המצבר המשומש שהתקין.

 

עד שלא תבדוק את מצבו המכני של הרכב אי אפשר לקבוע אם "שווה" לקנות את הרכב.

עד שלא תבדוק מתי יש לרכב טסט, כמה קילומטרים באמת עבר, כמה תאונות עשה ומה מצב השלדה, אי אפשר לקבוע אם "שווה" לקנות את הרכב.

יש המון פרמטרים שמשפיעים על השווי של הרכב. תבדוק, אל תתלהב מספויילר שנגנב ומגלגלי מגנזיום בשקל תשעים.

 

אני מוכן לשמוע להצעתך עקב המדריך שקראתי שאתה כתבת נשמע שאתה בנאדם שמבין אני יקח את הרכב לבדיקה אחרי סוכות ובמידה ויש ליקויים אני ירשום אותם פה בפורום והשמח לקבל תשובה ,ולגבי הטסט הוא עושה ב7/10 זאת אומרת מחר אבל הוא רוצה קודם מקדמה של 2000 ש"ח עכשיו תגיד לי אם כדאי או לפני הכל לשלם מקדמה ושיעשה טסט ואני יבדוק את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...