Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתם משלמים את התוספת על אחת כזאת ?...

 

יד 1 של קשיש בן 76, נסעה **רק** 13,000 ק"מ (אמיתיים לחלוטין), אחרי צביעה של כל הרכב (שמורידה מערך הרכב - לא ?) + עדיין יש את הריח של ה"חדש" מהריפודים -מצב חיצוני ופנימי כמו חדש, וכל חייה עמדה בחנייה מקורה - שום נזק של אקלים.

 

הרכב פשוט במצב מדהים ! איזו התלבטות...

 

בעל הרכב דורש 40K במקום 36K...הוא יודע מה הוא מוכר...

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

:lol:

 

זה מצחיק. בשביל מה הרכב חנה בחנייה מקורה אם הוא כל הזמן נשרט בכניסה וביציאה? (ועם 13000 ק"מ כמה כבר הוא יצא ונכנס...)

 

בכל מקרה הייתי חושד - צבע מלא בגלל שריטות? אין מצב.

 

בנוסף - רכב שנסע מעט מדי צריך לעבור בדיקה מקיפה ולברר מתי נעשו טיפולים ומה מצב כל המערכות המכניות והחשמליות.

 

אם הכל תקין - אין בעיה לדעתי לשלם קצת מעל מחירון.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
:lol:

 

זה מצחיק. בשביל מה הרכב חנה בחנייה מקורה אם הוא כל הזמן נשרט בכניסה וביציאה? (ועם 13000 ק"מ כמה כבר הוא יצא ונכנס...)

 

בכל מקרה הייתי חושד - צבע מלא בגלל שריטות? אין מצב.

 

בנוסף - רכב שנסע מעט מדי צריך לעבור בדיקה מקיפה ולברר מתי נעשו טיפולים ומה מצב כל המערכות המכניות והחשמליות.

 

אם הכל תקין - אין בעיה לדעתי לשלם קצת מעל מחירון.

 

רוני

 

 

לפי דעתי, בעל המוסך סתם דחף לו את הצביעה הכללית, ועכשיו הוא גם לוחץ עליו בטירוף למכור לו את הרכב.

הוא סיפר לי שהוא השאיר את האוטו לצביעה לפני שנה במוסך כשהוא לא היה בארץ - הוא עובד בארה"ב, ובגלל זה הק"מ הנמוך.

פורסם

ברכבים שנסעו ק"מ כל כך נמוך ב-9 שנים חשוב לבדוק את הסטורית הרכב במוסך.

 

לדוגמא הרכב של אמא שלי, פונטו 95 עם משהו כמו 48 אלף ק"מ.

 

הבעיות שנוצרו בגלל שהרכב נוסע מרחקים קצרים ורוב היום עומד:

פעמיים החלפת אגזוז

החלפת קרטר שמן

קלאצ' פעמיים (טוב זה דיי ברור..גם אישה וגם 90 אחוז מהנסיעות בעיר)

 

בקיצור חובה לקחת את הרכב לבדיקה או למוסכניק שמתמחה במזדה.

פורסם
ברכבים שנסעו ק"מ כל כך נמוך ב-9 שנים חשוב לבדוק את הסטורית הרכב במוסך.

 

לדוגמא הרכב של אמא שלי, פונטו 95 עם משהו כמו 48 אלף ק"מ.

 

הבעיות שנוצרו בגלל שהרכב נוסע מרחקים קצרים ורוב היום עומד:

פעמיים החלפת אגזוז

החלפת קרטר שמן

קלאצ' פעמיים (טוב זה דיי ברור..גם אישה וגם 90 אחוז מהנסיעות בעיר)

 

בקיצור חובה לקחת את הרכב לבדיקה או למוסכניק שמתמחה במזדה.

 

מה הקשר בין קרטר שמן לבין זה שהיא נסעה רק 48K ב 9 שנים?

 

וקלאץ' פעמיים? זה כבר ממש נשמע דבילי. למרות שהנסיעות שלה הן 90 אחוז בעיר, קלאץ' ב 25K??????

Back to the original - NC again.

פורסם

מרוב שהשמן כל הזמן תקוע בקרטר ולא זורם במערכת זאת התוצאה.

ד"א נזכרתי שגם מחזירי שמן הוחלפו.

 

ובקשר לקלאץ', ציינתי 2 סיבות ואתה העלמת אחת.

נשים וקלאץ' זה לא שיא הדיוק אתה יודע..

פורסם

13K ? למאזדה יש טיפול ב15K, ז"א שהוא עדיין לא עבר טיפול ??? :lol:

בכל אופן, לרכב במצב כזה, אחרי בדירה מקיפה שמוכיחה שהוא לא היה בתאונה של כמעט טוטלוס וגם הורידו לו את הקילומטראג' מ 313,000 ל 13,000, אני הייתי משלם 4 אלף מעל המחירון.

 

בנוגע לקילומטראג': אני מכיר מקרה שבן אדם הוריד 100K מלאנטיס, ולא עלו על זה בקומפיוטסט... (אל תשאלו... סיפור ארוך... אבל זה לא מסוג החברים שאני מחזיק ! 8) )

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
13K ? למאזדה יש טיפול ב15K, ז"א שהוא עדיין לא עבר טיפול ??? :lol:

בכל אופן, לרכב במצב כזה, אחרי בדירה מקיפה שמוכיחה שהוא לא היה בתאונה של כמעט טוטלוס וגם הורידו לו את הקילומטראג' מ 313,000 ל 13,000, אני הייתי משלם 4 אלף מעל המחירון.

 

בנוגע לקילומטראג': אני מכיר מקרה שבן אדם הוריד 100K מלאנטיס, ולא עלו על זה בקומפיוטסט... (אל תשאלו... סיפור ארוך... אבל זה לא מסוג החברים שאני מחזיק ! 8) )

 

במכוני הבדיקה לא מאמתים(או מעמתים) את מס' הנסועה הרשום במד-המרחק לבין בלאי הרכב.

את המספר המצויין במד מקבלים כנתון קיים ותו לא(משמש לצורך מתן האחריות).

כך שלומר שבמכון מסויים לא גילו את עובדת הזיוף, זה הוצאת דברים מהקשרם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

kompy - איזה אוטו אחר במצב כזה אפשר להשיג ב-40K ? זאת הנקודה שבגללה שווה לשלם מעל.

 

אני אנסה להוריד אותו ל-39K בטענה שצריך לעשות טיפול גדול של 1K...

פורסם
kompy - איזה אוטו אחר במצב כזה אפשר להשיג ב-40K ? זאת הנקודה שבגללה שווה לשלם מעל.

 

אני אנסה להוריד אותו ל-39K בטענה שצריך לעשות טיפול גדול של 1K...

סליחה, אבל אני לא בא להתנגח איתך.

בקשת דעות/המלצות לגבי התמחור, אז קבלת את שלי(גם אם אין היא מקובלת עליך).

 

דבר אחד אינני מבין, מדוע לפתוח את כל הדיון באם אתה סגור על הרכב :?

 

קח את הרכב לבד' ואז נהיה יותר חכמים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
kompy - איזה אוטו אחר במצב כזה אפשר להשיג ב-40K ? זאת הנקודה שבגללה שווה לשלם מעל.

 

אני אנסה להוריד אותו ל-39K בטענה שצריך לעשות טיפול גדול של 1K...

סליחה, אבל אני לא בא להתנגח איתך.

בקשת דעות/המלצות לגבי התמחור, אז קבלת את שלי(גם אם אין היא מקובלת עליך).

 

דבר אחד אינני מבין, מדוע לפתוח את כל הדיון באם אתה סגור על הרכב :?

 

קח את הרכב לבד' ואז נהיה יותר חכמים.

 

עמית

 

את העניין של רכב אחר במחיר הזה הצגתי כעוד התלבטות...

אני לא סגור על הרכב בגלל המחיר הגבוה, ולכן פניתי אליכם כדיי להתייעץ.

טוב, באמת כדיי לראות מה תהיה תוצאות הבדיקה, למרות שלא נראה שימצאו משהו חוץ מהצביעה הכללית.

×
×
  • תוכן חדש...