Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

ברשותי bmw z3

היום בבוקר עשיתי לה טיפול שגרתי ותוך כדי שהרמתי את המכסה מנוע ראיתי שהבורג ניקוז פתוח במעט

חיזקתי אותו והבורג נשאר לי ביד(נשבר) השאלה מה גרם לו להיכשל עדיין נשארת בגדר תעלומה שמתי אפוקסי לצורך אטימה.

התחלתי לבדוק את המערכת בהתחלה חשדתי בטרמוסטט פירקתי אותו והשארתי מעבר חופשי במערכת

בדקתי את שתי הצינורות העליון והתחתון(משום מה אצלי באוטו התחתון מוביל לטרמוסטט ולא העליון)

שניהם היו חמים בדקתי שהמאוורים עובדים...המאוור התחיל לעבוד רק שהמד חום הגיע אחרי החצי כמעט לאדום המאוורר נכנס לפעולה

פירקתי את הרדיאטור לבדוק אם הוא סתום ויש מעבר חופשי בין הכניסה העליונה לתחתונה...

אחר כך חשדתי אולי זה אוויר שנמצא בתוך המערכת כי בבמוו המערכת היא סגורה לחלוטין

אז ביצעתי ניקוז אוויר דרך הפקק עד שכבר לא היו בועות.

עשיתי נסיעה המאוור נכנס לפעולה ועדיין השעון חום מנוע מראה כמעט עד הקו האדום

 

מה יכול להיות הבעיה כמעט כל בעיה אפשרית שיכולה להיות בדקתי...

 

יכול להיות שזה המשאבת מים שעושה את הצרות?

אבל בדקתי האם יש שאיבה וסיבובים במיכל עיבוי והמשאבה ניראת כעובדת לחלוטין

 

מה אתם אומרים?

פורסם

שלום לכם

ברשותי bmw z3

היום בבוקר עשיתי לה טיפול שגרתי ותוך כדי שהרמתי את המכסה מנוע ראיתי שהבורג ניקוז פתוח במעט

חיזקתי אותו והבורג נשאר לי ביד(נשבר) השאלה מה גרם לו להיכשל עדיין נשארת בגדר תעלומה שמתי אפוקסי לצורך אטימה.

התחלתי לבדוק את המערכת בהתחלה חשדתי בטרמוסטט פירקתי אותו והשארתי מעבר חופשי במערכת

בדקתי את שתי הצינורות העליון והתחתון(משום מה אצלי באוטו התחתון מוביל לטרמוסטט ולא העליון)

שניהם היו חמים בדקתי שהמאוורים עובדים...המאוור התחיל לעבוד רק שהמד חום הגיע אחרי החצי כמעט לאדום המאוורר נכנס לפעולה

פירקתי את הרדיאטור לבדוק אם הוא סתום ויש מעבר חופשי בין הכניסה העליונה לתחתונה...

אחר כך חשדתי אולי זה אוויר שנמצא בתוך המערכת כי בבמוו המערכת היא סגורה לחלוטין

אז ביצעתי ניקוז אוויר דרך הפקק עד שכבר לא היו בועות.

עשיתי נסיעה המאוור נכנס לפעולה ועדיין השעון חום מנוע מראה כמעט עד הקו האדום

 

מה יכול להיות הבעיה כמעט כל בעיה אפשרית שיכולה להיות בדקתי...

 

יכול להיות שזה המשאבת מים שעושה את הצרות?

אבל בדקתי האם יש שאיבה וסיבובים במיכל עיבוי והמשאבה ניראת כעובדת לחלוטין

 

מה אתם אומרים?

יכול להיות יוניט מאורר נכנסת לפעולה מאוחר מדי.מאורר אצלך 2 מהירויות.

פורסם

השאלה אם הבעיה ביוניט מאוורר או ברדיאטור

נגעתי ברדיאטור בהתחלה הוא היה קר ושתי הצינורות היו חמים

אבל שהשעון חום מנוע הגיע כמעט לאדום פס אחד לפני הרדיאטור היה חם והוונטה התחילה לעבוד

אבל השאלה למה כזה מאוחר היא מתחילה לעבוד

ביום רגיל היא היתה מתחילה לעבוד פס אחד לפני...

פורסם

גם בנסיעה וגם בעמידה...

בדקתי את הטרמוסטט אם אתה מתכוון לזה והוא תקין הוא נפתח ב-90 מעלות כמו שהוא צריך להיות...

הדבר היחיד שאני חושד בו זה הרדיאטור או היוניט מאוורר

אני עד עכשיו לא מבין למה הוונטה מתחילה להיכנס לפעולה רק שהמחוג מגיע לכמעט האדום...

פורסם

שלום, חובה לבדוק המצאות CO2 בנוזל הקירור , לשם כך צריך מכשיר מיוחד לבדיקה הזו , המכשיר יש בו נוזל המשנה את הגוון שלו ברגע שהוא בא במגע עם CO2 , במידה ויש CO2 במים אזי אטם ראש פרוץ וכדומה. כנס למכון בדיקה או מוסך שיש לו את המכשיר המדובר.

שבת שלום.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אבל אם האטם ראש היה פרוץ זה היה מתבטא באיבוד רציני של מים

ופה זה לא המקרה..

אין לי בכלל איבוד של מים ועדיין האוטו מתחמם לי.

פורסם

תוציא את המחבר של הקומפרסור של המזגן, תפעיל מזגן ותיסע עם האוטו מצב זה אמור להפעיל את המאוורר כל הזמן למרות שהמזגן לא עובד.

 

או לחילופין תגשר את המחבר של היוניט מאוורר.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...