Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ,

הרכב הינו 406 שנת 2001 מנוע 2000 , היום צצה לי בעיה חדשה ,בעת נהיגה הגיר בקושי עובר מהילוך 3 ל 4 ( אוטומטית ) לציין שהוא עובר רק לאחר שמשחררים את הגז ולוחצים שוב , בנוסף העברות בהילוכים נותנות דפיקות חזקות .

מה יכולה להיות הבעיה לכך ?

אני מאדה מראש לכל המשיבים

פורסם

מציע לך להיכנס לבעל מקצוע ממוחה,ויתכן שהחלפת שסתומים יפתרו את העניין.

אם אתה מהמרכז אני ממליץ על ספי שהוא גם חבר בפורם הנכבד הזה.

אני בקרתי אצלו ורק דברים טובים אני יכול להגיד עליו.

Citroen C5 2007 2.0L HDI

פורסם

מקווה בשבילך שלא צריך שיפוץ, אני חשבתי שאני יגמור עם שסתומים, גמרתי עם שיפוץ גיר!

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

ערב טוב ,

אז כך ביום שישי האחרון נכנסתי למכון המתמחה בשיפוץ גירים אוטומטים בנצרת, הבחור התחבר למחשב ולשמחתי הגיר תקין לחלוטין , המליץ להחליף שמן לגיר, עלות ההחלפה והבדיקה הינה 200 ש"ח ( שמן מאוד איכותי ) , מזה יומיים אני נוסע עם האוטו והוא נוסע מצוין העברות חלקות וכיפי לנהיגה .

העבודה של בעל המכון מרשימה מאוד כושר האבחון והטיפול מצוינים .

פורסם

הגיר שלך זה AL4?

ההחלפת את כל השמן או רק הוספה של שמן?

במידה וכל השמן הוחלף האם חיישן מצב שמן עודכן?

Citroen C5 2007 2.0L HDI

פורסם
הגיר שלך זה AL4?

ההחלפת את כל השמן או רק הוספה של שמן?

במידה וכל השמן הוחלף האם חיישן מצב שמן עודכן?

אכן הגיר הוא מסוג AL4 , אי אפשר לרוקן את כל השמן, סה"כ כ- 5 ליטר שמן .

איך מעדכנים חיישן ?

פורסם

בכדי לאפס חיישן שמן גיר צריך מכשיר דיאגנוסיטה, בקובץ כתוב שורה 2.

איני יודע מה יהיו ההשלכות אם החיישן לא יאופס, יש אימרה שאומרת אם זה עובד למה לגעת.

לשקולך.

 

תודה על המידע

AL4-Transmission p-51.pdf

Citroen C5 2007 2.0L HDI

×
×
  • תוכן חדש...