Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבריה

 

אני זקוק לעזרתכם,

אז ככה כאשר אני מתניע בבוקר או אחרי כ 5 שעות שהרכב עומד

ומתחיל לינסוע.

לפני עצירה מוחלטת(למשל לפני רמזור אדום מ 5 מ10 קמש ל אפס) הטורים נופלים לכ 200 סל"ד האוטו מגמגם ואז מיד מתייצבים בין רגע.

אני חייב לציין כאשר האוטו חם לאחר 15 דק" זה נעלם(או אם בתחילת נסיעה אני מביא פול גז) .

הסלד יציב : 750 , בבוקר : מתחיל ב 1100 ויורד לכיוון 750.

הרכב מטופל בקפידות.

מה זה יכול להיות ? ( חוטי הצתה?)

ניקוי מצערת לא עוזר כי האוטו סוחב נהדר וכאשר חם אין תקלה והסלד יציב למעט לתקלה הזו...

 

יש מצב שזה בעיית חשמל , קשה לי לבדוק כי זה אקראי.

 

תודה

פורסם

זה בחלט יכול להיות קשור לניקוי המצערת ומנוע הצעדים.

 

כשמנוע הצעדים מלא בפיח, אז כשהפיח קר הוא תופס את המונע צעדים, כשהמנוע מתחמם הפיח מתרכך קצת והמנוע צעדים משתחרר.

 

בצע ניקוי יסודי למצערת ולמנוע הצעדים, יש צורך בפירוק המצערת.

 

בדוק שצינור יניקת האוויר לא קרוע או סדוק.

 

ומה ז"א ניקוי מצערת לא עוזר, האם ביצעת ניקוי למצערת או שאתה רק משער שזה לא יעזור, כי אם אתה חושב שזה לא יעזור, אתה בחלט טועה כי זה כן יכול לעזור.

פורסם

ביצעתי כליפני חצי שנה בטיפול, ניקוי יסודי אם ספרי קרבורטור.

אתה חושב שתוך חצי שנה יהיה שמה אבק?

 

יש עוד כיוונים? אני חייב לציין שהרכב לא ניכבה

פורסם

אם זה רק כשקר אז באמת הבעיה יכולה להיות קשורה לשסתום IAC שנמצא מתחת לבית המצערת.

 

יכול להיות מאוד שהבעיה היא בחוט הצתה פגום (לי אישית הייתה בעיה כזו), מומלץ להחליף גם מצתים על הדרך.

 

בדרך כלל הבעיה הלוו בדגם הזה קשורות למערכת ההצתה כגון: בעיה בחוטי הצתה, רוטור המפלג, מכסה המפלג או המפלג עצמו.

 

אתה צריך להשיג חוטי הצתה תקינים, ומאוד מאוד עדיף מקוריים ולשים אותם אצלך ולבדוק.

 

בנוסף תבדוק שאין לך סדק בצינור האוויר בין פילטר האוויר לבין בית המצערת כמו בתמונה, זה משהו שיכול גם לגרום לבעיה הזו:

hjkj.jpg

פורסם

היי GIORA

 

מכסה מפלג ורוטור חדשים.

אני יותר בכיוון חוטי הצתה , למה הם ישנים הזמנתי מהיבואן חוטים של BERU

איך שהבנתי הם מומלצים!

 

ומה זה IAC איפה הוא נימצא ולמה הוא קשור לבעיה?

×
×
  • תוכן חדש...