Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!!

 

אני צריך להתקין אנטנה אלקטרונית....

ממה שהבנתי אני צריך להדביק אותה על החלק העליון של השמשה ברכב..

יש לה שלושה חוטים, האחד הוא חיבור של האנטנה לרדיו, ויש עוד שני חוטים, האדם שמחר לי את האנטנה אמר שאחד מהחוטים צריך להתחבר לחוט הכחול בטייפ (מטח חשמלי - מינוס), ממה שהבנתי ממנו והחוט השני אני צריך לחבר לגוף של האוטו....

 

אני לא כל כך בטוח לאן לחבר את החוטים הללו, ולאן אני מחבר את החוט לגוף של האוטו, לאיזו נקודה בדיוק, ולהיכן אני מחבר את הכבל של המתח, ???

 

אני ישמח לשמוע רעיונות....

בתודה ,אבי.

פורסם

אחד לאנטנה עצמה של המכשיר (כבל עבה)

שני למינוס של האוטו

והשלישי לכבל הכחול שיוצא מהמכשיר (אם לא תחבר את הכבל הזה הקליטה תיהיה ממש גרועה)

פורסם

שלום!!

 

אני לא הבנתי עדיין איפה בדיוק אני יחבר את הכבל לאוטו (מינוס), באיזה מקום יש גישה למתכת ששם אני יכול לחבר את החוט, ואיך בדיוק אני יתפוס אוטו...

פורסם

אתה יכול לתפוס את המינוס על כל בורג שיש או מחובר על הפח של האוטו למשל על הבורג של הכיסה שלך (של הנהג) או על חגורת הבטיחות ויש מלא אפשרויות ורק שתידע לך שהבננה שיש על הכבל של האנטנה זה מינוס איפה שאתה מחבר את זה לחור שיש ברדיו לבית של הבננה זה מינוס אני הפעלתי רדיו בלי מינוס רק עם החיבור של הבננה למקומה ואת הפלוס....את הקבל השלישי שנשאר אתה מחבר לחוט צהוב או כחול שזה נראה לי REMOT

מקווה שהבנת משהו אם לא אני ינסה להסביר עוד הפעם.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

פחות לא יותר הבנתי....

חיברתי את המינוס לתושת של הרדיו, המינוס של הרדיו גם מחובר לשם...

אבל זה חתיכת ברזל קטנה ואני לא חושב שהיא מחוברת לגוף של הרכב..

זה בינתיים עובד אבל לא כל כך טוב...

 

יש רעיונות לשיפורים?

×
×
  • תוכן חדש...