Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Zed Audio LEVIATHAN


מקרון1
שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה מגבר מעניין בהחלט..

 

עזבו אותכם CLASS, אם המגבר יישמע טוב כמו ICE וידחוף רמקולים כמו שרק CLASS D יודע.. אז יש פה מוצר מנצח !

 

 

 

אנשים כבר כמה שנים עוברים למגברים דיגיטלים במערכות ההגברה.

ואני לא מדבר על מערכות של שקל.

 

 

עובד ודוחף כן, שאלה היא "אך עובד ואך דוחף?"

 

כאן הכל כתוב

 

מעניין איך נישמע המגבר הזה http://www.zapco.com/prod/comp_prods/c2k90Frame.htm שהוא גם קלאס D :lol:

 

מעניין אך נישמעה המגבר הזה :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמו שרשמתי מקודם, גם אני סקפטי לגבי ביצועים של מגבר קלאס D, אבל אין לי ספק שזד אודיו לא היו מוציאים מוצר רע לשוק.

 

איתמר.

 

גם למרצדס לא היה ספק כאשר הם הוציאו את הA-קלאס..

 

 

 

לכל מי שכתב על התקדמות הטכנולוגיה וכו' וכו' וכו'.

זה פשוט מגוכך, כל מי שכותב את הדברים הללו פשוט לא מבין בכלל איך קלאס D עובד, ומה הייתרונות והחסרונות שלו אל מול ה"קלאסים" האחרים.

 

לעולם, וזה לא משנה כמה "טכנולוגי" זה יהיה, קלאס D לא ישמע טוב כמו קלאס A באותה רמה.

 

להיפך, הטכנולוגיה כבר התקדמה והיום בעזרת המעבד של טרייפאט, ניתן לקבל קלאס D הרבה יותר יעיל ממה שיוצר עד היום, אבל גם הוא מאבד למעלה מ20%-30% ביחס לקלאס A\B.

והעלות היא אפילו יותר יקרה מקלאס A\B "רגיל".

 

 

אין ספק על ZED AUDIO כבית ויצרן מוכר ואמין.

אבל הקלאס D הזה, הוא טעות מהיסוד, מהנדס טוב ככל שיהיה , סטיב מנץ' עדיין לא יכול לשנות את חוקי הפיזיקה, ומיתוג דיגיטלי תמיד יהיה ON\OFF כלומר 50%.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם מחשב היה בגודל של בית ולא היה מסוגל לזכור יותר מ 8 תווים שהוקלדו לתוכו.

פעם טלויזיה הייתה בשחור לבן ושקלה טון, ואז היא הפכה לצבעונית ושקלה טון והיום היא בעובי 3 ס"מ ושוקלת 10 קילו.

פעם מנוע 5 ליטר היה מוציא 100 כ"ס, היום מנוע 1,000 סמ"ק יכול ליצר הספק כזה ואף גבוה יותר.

 

תנו לזמן להוכיח את איכות ואמינות המגברים. אני מאמין שמגברים כאלה יצוצו בקרוב אצל כל היצרנים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שאחד מאיתנו יצא טונה במבחן עיוור ויאכל את הכובע שלו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד בעד "מבחנים עיוורים" במפגשים. קלי קלות לארגן אותם והם המבחנים הכי נכונים בעולם האודיו, להוריד ל 0 את אחוז המודעות שלנו לגבי הציוד וטיבו.

 

מי מוכן להכין למפגש הבא ניסוי כבלים, החלפת אחד הצדדים של המערכת בכבל זול בעוד הצד השני עם כבלים יקרים?

אפשר לעשות את זה גם עם RCA, לכניסה אחת של המגבר RCA ב 5 שקל ובכניסה השנייה RCA יקר משמעותית.

 

מעניין מי יעז לסכן את המוניטין שלו ולספר לכולם איזה הבדלים הוא שמע :lol::lol::lol:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק, לפני כחודש ערכתי ברכב שלי בדיוק כזה מבחן ביחד עם ROMA

בצד אחד כבל RCA של סטינגר ובצד השני כבל RCA של XLO שעלה לROMA

בסביבות 800 שח לדבריו.

 

ההבדל היה..... פשוט כלום, לא הורגש שום שינוי במעבר בין צד ימין לצד שמאל.

את החיווט עשינו בצורה עיוורת בלי לדעת באיזה צד הסטינגר ובאיזה צד ה XLO.

 

 

 

 

 

אלי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטינגר זה יקר :-P

 

אני מוכן להביא למפגש הבא RCA חמש מטר של אוסקר אלקטרוניקס (בחיי, לא המצאתי את זה) שעלה בהום סנטר 30 ש"ח.

אם יש מתנדב עם מערכת "כבדה" שיסכים להתקין את ה RCA הזה ולראות אם ישמעו הבדלים - בשמחה.

 

אם יש מישהו שאורך כבלי ה RCA שלו הם בסביבות המטר, אני מוכן לנדב לניסוי גם כבל RCA ש YES נותנים בזמן ההתקנה, ה RCA הכי דקיק וזול שקיים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביחס למה שהעלית, בהחלט הסטינגר יקר (99 שח:wink:).

 

אני מוכן להעמיד את הרכב שלי לבחינה במפגש הבא, רצוי מבחן עיוור כשהנבחנים

יכנסו לרכב מבלי לראות את ההתקנה. נראה לי שנזכה למספר הפתעות...

 

 

אלי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי, בשביל לעשות השוואה תקינה החלפתם את כל הארסיאיי ברכב? או רק את הראשי שיוצא מהרדיו למגבר?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהרדיו אין לי RCA אלא יציאה אופטית לפרוססור.

הבדיקה היתה לפני הכנסת הליין דריבר לרכב כך שמה שהיה צריך להחליף

הוא רק RCA אחד מהפרוססור למגבר.

 

 

 

אלי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם מחשב היה בגודל של בית ולא היה מסוגל לזכור יותר מ 8 תווים שהוקלדו לתוכו.

פעם טלויזיה הייתה בשחור לבן ושקלה טון, ואז היא הפכה לצבעונית ושקלה טון והיום היא בעובי 3 ס"מ ושוקלת 10 קילו.

פעם מנוע 5 ליטר היה מוציא 100 כ"ס, היום מנוע 1,000 סמ"ק יכול ליצר הספק כזה ואף גבוה יותר.

 

תנו לזמן להוכיח את איכות ואמינות המגברים. אני מאמין שמגברים כאלה יצוצו בקרוב אצל כל היצרנים.

 

איתמר.

 

 

איתמר, מה קשורות הדוגמאות הללו?

 

שיהיה שיא הטכנולוגיה, עדיין מיתוג ON\OFF יהיה 50 אחוז, גם אם הוא יהיה במהירות האור:roll:.

 

 

לגבי המבחן עיוור בכבלים, זה קרב אבוד מראש.

 

נחושת בעובי X מיצרן Y תוליך בדיוק אותו הדבר כמו נחושת בעובי X מיצרן Z.

 

תמיד אמרתי שצריך להשקיע סכום הגיוני בכבלים שכל מה שצריך לוודא שבRCA יש סיכוך נורמלי(שתי וערב של מתכת ובידוד גומי{גמיש יותר מפלסטיק}) ושהראש יהיה מתכת ולא פלסטיק(לשם האמינות בלבד).

לכבלי רמקולים צריך שהם יהיו 100% נחושת ולא מתערובות CCA וכו', ובעובי ראוי ולא בעיקר פלסטיק שעוטף את הכבל ובעיבוי גידים.

 

כנ"ל גם לגבי כבלי מתח.

 

אני חושב שהכבלים של סטינגר,קנו-קונספט,אודיסון ודומיהם מספקים את העבודה בצורה מעולה ללא כל צורך בהשקעה בכבלים ממותגים סטייל ואן-דן-הול,סופרה וכו'

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר, מה קשורות הדוגמאות הללו?

 

שיהיה שיא הטכנולוגיה, עדיין מיתוג ON\OFF יהיה 50 אחוז, גם אם הוא יהיה במהירות האור:roll:.

 

 

לא אתה ולא אני עדיין מהנדסי אלקטרוניקה, אבל אני מבטיח לחקור את העניין לעומק ולחפש האם באמת היו "פריצות דרך" בתחום קלאס D והאם ניתן להגיע לאיכות שמע טובה לפחות כמו מגבר קלאס AB.

יותר מזה, אני מבטיח לך שאם קארספורום היה קיים לפני 30-40 שנה (או מתי ש"המציאו" את הקלאס הזה) אני בטוח ש AB היה יוצר בדיוק את אותה סקפטיות לגבי הביצועים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נחשוב רגע קצת יותר בהגיון - המקור שלנו הוא מקור דיגיטלי שדוגם אות אנלוגית עם איבודים מינימליים.

 

עד כמה שידוע לי תהליך הדגימה מתבצע רק על צד אחד של גל הקול ולא על כולו - מה שאומר שגם ככה איבדנו 50 אחוז מהמקור בתיאוריה.

 

מה זה משנה עם מגבר קלאס D פועל רק 50 אחוז מהזמן?

 

תחשבו על זה.

 

מה שכן מרתיע אותי זה אופי המערכות המצוי באודיו לרכב - המקור הוא דיגיטלי אבל הוא עושה המרה לאנלוגי... ואז מגיעים למגבר הזה ושוב עוברים המרה לדיגיטלי... כאן יכול להיות שיהיו כבר איבודים שתהיה להם השפעה רצינית - ומזה אני מפחד יותר מזה שהמגבר ישמע לי חסר חיים בגלל שהוא פועל רק חצי מהזמן...

 

גם אם היה לי מקור שמתחבר לביט1 שלי בצורה אופטית\דיגיטלית - אני עדיין אעבור המרה לאנלוגי מהביט1 לפני שאני אעבור המרה חוזרת לדיגיטלית ע"י המגבר הזה אז זה לא פותר לי את הבעיה.

 

זה משהו שמגברים של תסיס, פתרו... תחשבו גם על זה...

 

עכשיו אני אחזור על עוד משהו שכתבתי כבר כמה פעמים בפורום - עקרון מוביל בתקשורת אומר שהתעבורה האמיתית, הדאטא - הוא רק שליש מעוביו של הצינור, שליש נוסף זה רעשים ואיבודים ושליש נוסף זה בדרך כלל פעולות אחרות שלא קשורות למידע עצמו - מה שאומר שהמידע שמועבר הוא במילא 30 אחוז מהסה"כ... מה זה משנה אם המגבר מגביר רק 50 אחוז מהזמן - אלא אם כן בפועל זה מתבטא בפחות.

 

אם אחוז העיוות הוא זהה למגברי קלאס A/B והמגבר הזה לא מאבד מידע מורגש לאוזן - אז דינו ככל מגבר משובח אחר בקלאס A/B.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...