Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי סיטרואן בי איקס


roib3
שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל, אחרי 5 שנים, ספק אם הוא עדיין מחפש BX, אבל גם אם כן, אתה לא ממש ברור.

 

רכב מעולה והתחזוקה שלו לא מצריכה הרבה כסף...היה לי סיטרואן BX TRS 1900 עם קצת נזילות, ובעיות תחזוקה בחמל קלות, מספיק קל לתיקונים מיידים אם יש באפשרותך לקנות סיטרואן BX אז עדיף שתיקנה TRS או GTI מנועי קרבורטור ידני. GTI= INJECTION, לא קרבורטור.

הן פשוטות ואמינות מספיק בהתאם להוצאה שלך אבי מהנדס רכב של חברת BMW כבר 15 שנה בארץ ובגמניה, הוא תמיד אמר לי לא להיכנס לצרות הללו אבל כך בחשבון שסיטרואן היא "המרצדס של העניים" או "הרכב שהמלך קונה למלכה" חשוב לציין כי אני מחזיק רק!!! ברכבי סיטרואן יוקרתיות מהיום שיש לי רישיון לא עליתי על שום רכב מלבל סיטרואן BX CX XM BX לא הייתה יוקרתית בשום שלב, זה רכב עממי לחלוטין. למרות שהיה לי מרצדס S-CLASS 320 2001 לא נהינתי ולו לרגע ממערכת הברקסים וההיגוי של הרכב בכלל לעומת הסיטרואן אף על פי שהמערכות ההידאוליות הללו לו מחזיקות ולא נותנות את מלו התפוקה שהיו בשנה הראשונה בלבד!!!המערכות ההידראוליות החזיקו לפחות 5 שנים, ואם הקפידו להחליף את צנרת הגומי (אף אחד לא עשה זאת) ולשפץ את רכיבי המערכת (אקומולטור+ הח' בומבות) התפוקה נותרה כשהייתה ביום צאתו של הרכב מהמפעל. וזאת מישום שיש בעיה של לחך 3-10 BAR שמתנדף בכל פעם שהבומבה המרכזית הקידמית נכנסת לפעולה הן בתיקון מרווך הרכב בגובהו והן בשימוש הברקסים. תחליט, בומבה מרכזית או קדמית? יש הבדל. הלחץ לא "מתנדף". כל עוד הבומבה תקינה (חדשה מקורית הייתה מחזיקה לפחות 60 אלף ק"מ, אם לא יותר. ה"שיפוץ" שנהגו לעשות בארץ לא שווה כלום, כי לא החליפו את הממברנה, אלא רק מילאו גז, שהתנדף מהר מאוד.

כל מי שיאמר לך שהבומבות אחראיות לרכות ושיכוך זעזועי הרכב בלבד יטעה אותך (הגז שבתוך הבומבות אחראי לכך), לרכב יש I-CRECTOR של חברת VALEO (אתה מתכוון אולי לקורקטור, הוא נמצא בסיטרואן מאז ה-ID/DS הראשונה, 1955). ב-BX יש רק משנת 1991 וזאת תורמת רבות לשיכוך הזעזועים ומניעת נזילות שמן הידראולי וזאת מישום שהיא פותחת וסוגרת ברזים חד צדדיים ושופכת את נוזלי העודף למערכת האחורית (לא נכון, העודפים הולכים ל- הפתעה... מיכל העודפים !) ו5% חזרה לטנק שזהו התמנון (הטנק הוא ממש לא התמנון. הטנק נקרא RESERVOIR, כלומר עודפים. התמנון הוא השם הישראלי לצינורות ההחזרה שמחוברים ביציקה, ונראים כמו חיה מרובת זרועות (מכאן השם תמנון). השמן היה אכן LHM, אבל גם LHS2 (ב-DS) וגם LDS (במכוניות החדשות). LHM TANK.

למידע נוסף אודות הרכבים האלו אשמח לענות לך....רק תשאל אין חחכם כבעל ניסיון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור מעוניין בצרפתייה ?

רכוש לך ZX 1.4 ,זולה לאחזקה ולרכישה,מינימום טכנולוגיה,חסכוני,נוח ומהנה.

לא יש ZX וולקן 2.0 ליטרים ידנית (הגרסה ה"חמימה" של הZX),אני נהנה מכל רגע.

אצלי כבר מדצמבר ולא מצריכה יותר מדי.

כמובן שתמיד ניתן ליפול על רכב "לימון" שידרוש תחזוקה רבה יותר.

במידה וחושש חסוך מעט יותר כסף ורכוש לך סובארו ג'אסטי ידנית,נוסעת על אדי דלק ועומדת יפה במבחני הזמן והקומבינה הישראלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...