Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פיג'ו 206 XT אוטומאטית שנת 2001 שרכשתי לפני 4 חודשים בערך.

כשאני רכשתי אותה המחירון עמד על 36000.

על מנת לבדוק כמה הרכב שווה היום נכנסתי עוד פעם למחירון של יד 2 (וסליחה אם בפרסומת עסקינן) ונכון להיום הוא עומד על 36000 גם כן.

מה שכן- כשבדקתי את המחיר של אותו דגם של שנת 2000 אז המחיר יורד כבר ל-30000.

 

האם בעוד שנה גם המחירון של הרכב שלי יירד ל-30000?

אם כן, כדאי לי למכור אותה עד איזה חודש? כלומר, באיזה חודש השנתונים קופצים? בינואר?

פורסם

זה לא מניות, זה רכב.

רכב מוכרים כשהוא לא מתאים, או כשיש רכב אחר שרוצים במקום או כשמרגישים שיש צורך לשדרג. לא בגלל המחיר מחירון שלו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

מה לעשות שהכסף זה גם אלמנט שצריך לקחת אותו בחשבון? מסכים עם מה שאתה אומר, אבל אני לא במצב שאני יכול להרשות לעצמי סתם לוותר על סכום כזה. מה גם שהרכב לא במצב אופטימאלי, קילומטראז' גבוה, עושה קצת רעשים...

פורסם

יופי טופי, וחשבת על זה שיורידו לך קצת קצת קצת במחירון בגלל ה "רעשים" שיש לך , והקילומטראז' הגבוה?

 

אז תחשוב פעמיים, כי 36000 זה המחיר "בסיס" של הרכב שמשם רק יורדים או עולים בהתאם למצבו של הרכב.

 

אבל תגיד לי מה אתה חושב שאתה לא תפסיד אף פעם על הרכב שלך? אז אם תמכור את הרכב הזה עכשיו, אז אתה תפסיד על הרכב הבא שתקנה.

 

זה כמו כדור שלג. בקיצור אין דרך למנוע ירידת ערך, אלא אם כן באותו סכום תקנה רכב כל חודש. וגם אז לא בטוח שלא תפסיד כמה גרושים.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

תתעשת ותתעשת מהר.

 

כל רכב שתקנה יאבד מערכו כל שנה סכום דומה (תסתכל על האחוז - לא על הסכום).

 

נגיד שתמכור את ה 206 עכשיו (ונגיד גם שתקבל עליו 36000 ש"ח...)

מה תעשה? תלך ותקנה מכונית אחרת ב 36000, נכון? או אולי תוסיף קצת ותקנה רכב ב 40000.

והמכונית הזאת, בניגוד ל 206 שלך, אתה לא יודע מה מצבה, מה עבר עליה, ואתה עלול לגלות שתיפול לתוך עלויות אחזקה בלתי צפויות שלא היית נכנס אליהם עם ה 206 שלך שאתה כבר יודע ומכיר.

 

אבל גם אם לא תיפול על תיקונים באוטו החדש, עדיין תגלה שאחרי שנה גם הערך שלו ייפול ב 15% פחות או יותר.

 

בקיצור, תכניס לעצמך לראש שמכונית זו הוצאה, וירידת ערך זה אחד ממרכיבי ההוצאה.

לא מתאים לך? תסע באגד. אפשר לקנות הרבה חופשי חודשי ב 6000 ש"ח, וגם להתפנק במונית מדי פעם עם העודף...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

מה חשבת שרכב נשאר במחיר שלו

 

לפני 8 שנים הוצאנו את הרכב שלנו (פולקסוואגן בורה) מהסוכנות ב-115K

היום היא שווה רק 30K.

 

רק שאתה קורע מהרכב את הניילונים יורד לך 10%.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ראשית - תשווה מחירון מול מחירון.

אם קנית לפי לוי יצחק, תשווה מול לוי יצחק.

 

שנית, אם לא איבדת ערך ב4 חודשים - מצבך טוב

 

שלישית - יש רכבים שמאבדים הרבה יותר בשנת דגם, הרכב שלי משנת 2001 איבד השנה מעל 10K והשנה עוד לא נגמרה ,אנחנו רק באמצע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הרכב היחיד שלא מאבד מערכו זה רכב ללא ערך.

 

אני קניתי את המכונית שלי במחיר של 12K בערך, בידיעה ברורה שהיא תימכר לפירוק או בסכום סמלי לאיזה ילדון.

 

אם הייתי קונה רכב ב-40K הייתי יודע שאחרי 4-5 שנים אפשר למכור אותו מקסימום ב-10K.

פורסם

רכב דינו כמו כל פריט לאבד מערכו עם השנים. ואז אם הוא הגיע לזקנה טובה ערכו יכול לעלות פלאים,

 

כרכב אספנות יקר מציאות.

 

לרובינו הרכב הוא לא השקעה אלא הוצאה שהנעה / הנאה בצידה.

 

כדי שרכב לא ירד בערכו בצורה קשה יש לבדוק על מה נוסע יצחק היקר וילדיו.

 

ערכם של אלה יכולים גם לעלות לפתע.

 

השנה שנת משבר כלכלי ולכן המחירים ירדו בצורה יותר חדה מאשר בשנה רגילה.

 

עברנו את פרעה ואת המן נקווה שנעבור גם את השנה הזו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מכרתי לפני כמה ימים ראלי דור 2 בסכום מצטבר של 40K,והראלי הייתה מקורית לגמריי.:-)

 

מה זה "סכום מצטבר" במחיר של רכב?

לפי ק"ג?

לפי משקל חלקים?

מכרת רכב וחצי?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...