Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי אלטו - הרכב הזול בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1497024

 

אני זוכר לא מזמן רשמו האלטו הראשונה ואז אמרו שהיא תעלה באיזור הפאביה אז המחיר הוא 79 אלף שקל.

אם תשאלו אותי אני עדיין חושב שזה יחסית יקר לרכב שקיבל 3 כוכבים במבחני ריסוק וגם לא כזה מציאה.

מחיר בסביבות ה69 אלף היה מצדיק את הקנייה אבל עוד 10 אלף כבר פאביה נכנס בתקציב.

פורסם

מעניין בכמה הרכב הזה נמכר בחו"ל? 7,000$-8,000$ ?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

חח איזה 20 אלף שקל בחו"ל בטח.. לדעתי ב79 אלף שקל בארץ ועם צריכת הדלק הנמוכה שלו תהיה לו דווקא הצלחה נאה.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

בטח יש גם בפחות :lol:

לדעתי היו צריכים להוריד עוד 15,000 שקל כי ל-79K אפשר להוסיף עוד קצת ולקנות רכב ולא צעצוע.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

האלטו נכנסת לפלח שוק חדש-ישן שאותו חנכה היונדאי I10 - מכוניות מיני עירוניות.

הפאבייה הזולה ביותר עולה 90K, והיא ידנית, מה שהופך אותה ללא רלוונטית לרוב רוכשי פלח השוק הזה.

חבל רק שמדיניות שיווק תמוהה מנעה את הצלחת הפיאט פנדה, שלמרות מחירה הזול מכירותיה זניחות.

ליונדאי I10 יש יתרונות רבים על פני האלטו - יש לה מנוע חזק בהרבה, איבזור מלא ואיבזור בטיחות בסטנדרט המקובל, כולל ESP וציון טוב במיבחני הריסוק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

פעם ראשונה שאני מדיף יונדאי על סוזוקי,

נכון שההשוואה לפביה לא במקום, אבל גם את היונדאי וגם האלטו לא הייתי קונה ביותר מ75 ליונדאי ו70 לאלטו, במחיר שלהם כיום אני מעדיף לקנות: פביה,מזדה 2, סוויפט שירדה לכביש בת פחות משנה עם 10,000 ק"מ שספגה כבר את ירידת הערך ובכל זאת אפשר להגיד שהאוטו "עדיין בניילונים",

התקופה כיום שונה מהתקופה לפניי 10 או 15 שנה, שבו לא היו אפשרוית מימון כ"כ משתלמות,אני בתור קונה רכב שבא לשים 80,000 או 90,000 שקל על צעצוע גם אם התקציב שלי מוגבל ככל שיהיה יעדיף להוסיף עוד עשרת אלפים (ואני מניח שעל סכום כזה החברה אפילו לא תדרוש ריבית) ולעלות למשהו יותר נורמלי,אחרי הכל הרכב ישרת אותי לפחות 4 שנים מינימום(ובמקרה שלנו אפילו יותר).

פורסם

אין שום קשר אם מדובר על יונדאי, סוזוקי או מרצדס.

השאלה הנשאלת היא האם רוכשי רכב יסכילו לרכוש מכוניות נכונות שמתאימות מאד ללוחמה בשטח בנוי.

לא מעט אנשים נירתעים מרכישת מכונית משומשת, מה גם שאפשרויות המימון מצומצמות בהרבה למכונית משומשת.

מה שכן, אני מסכים ש 5K פחות במחירן היה הופך אותן למשתלמות בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

נכון שמחיר יותר נמוך היה עדיף, אבל זה נכון בכל מקרה.

אני דווקא חושב שיחסית לשאר המתחרות שלה, היא מתומחרת נכון.

emotion of motion

פורסם

האלטו מוכיחה טענה שלי שהקוראנים עוקפים את היפנים בסיבוב.

מצטער אבל במקרה הזה הייתי בוחר בI10. כמו שהייתי בוחר בI20 החדשה על פני מאזדה 2...

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

חברים, 79K זה הסיפתח.

 

אם מחירה של גטס היה 90K ובפועל היא נמכרה ב-65K לחברות הליסינג, אז האלטו והI10 נמכרות איפהשהוא בסביבות 55K.

 

אם המחיר הוא אכן אטרקטיבי מאוד לחברות הליסינג, בקרוב נוכל לראות אלפי רכבי סוכנים כאלה מציפים את השוק.

 

הבשורה העוד יותר טובה - אם גטס בת 3 מחברת השכרה נמכרת במחיר של 36K, אז I10 בת 3 תימכר ב-30K.

 

זה אומר שבירה של השוק הרקוב של מכוניות הסופר מיני בישראל (וכדאי לבדוק את הלוחות של סיריון הישנה, מאטיס ואטוס כדי להבין על מה אני מדבר).

פורסם

חבל שמכונית כזו קטנה ועירונית באה (רק) עם תה"ל אוטומטית (כמו גם ה-I10).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

נכון, אבל צריך לזכור שהביקוש למכוניות ידניות בארץ נע סביב ה 0, ולו הן היו מיובאות בגירסאות ידניות, זה היה משרת בעיקר את ציי הרכב שהיו רואים בהן אלטרנטיבה זולה ותו לא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...