Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יוצא לי לעבור בחלק מהבמפרים מהצד בלי ממש להאט, ככה שרק שני גלגלים עולים על הבמפר, לא יודע אם זה מקטין את הנזק אבל בטוח שזה מקטין את החבטה.

אתה גורם נזק לצד אחד פשוט...

רכב החלומות שלי זה מכבש, אני אעבור כל כל הבאמפים :)

והאמת שזה הפך כבר למטרד כי יש עיריות שסבורות שצריך כל 10 מטרים אחד כזה.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה בטוח מרגיש אותם פחות בקסנטיה, אם זה גורם פחות נזק אני ממש לא בטוח

 

עזוב אותך נזק.

זאת קסנטיה.

זה לא מה שיהרוג אותה. סביר להניח שיהיו הרבה בעיות אחרות...

 

 

בתקווה שלא תצטרך מוסך.

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

הבאמפרים בבני עייש זה באמת חלום!

חוץ מהכביש שמוביל לבית הספר היסודי, כול הכביש הרוס ומאיזה שהיא סיבה החליטו לבנות שם באמפר מלבנות?

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם
0qJ8l_aTbug דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:shock2:

 

 

ראיתם את הסרטון שאינפיניטי העלה או שלא שמתם לב!? הלמבו ממריאה, יא ראבק :shock:

 

זה מה שקרה לה דרך אגב:

 

lamborghini-gallardo_460x0w.jpg

 

יש תמונה באינטרנט גם של הנזק מאחורה אך אני לא מצליח לעלות לפה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

זאת גלאריידו

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לחבר שלי הייתה פעם סיירה 88'[.]

באחת הנסיעות שלו (במהירות שכנראה לא התאימה כ"כ לנסיעה על באמפרים) הוא לא שם לב ועלה במהירות גבוהה (יחסית) על במפר[.] כתוצאה מכך החלק שמחבר את מוט ההיגוי למסרק ההגה נשבר, 2 הגלגלים הקדמים בבת אחת פנו ימינה (מזכיר לכם חבר שלי נשאר ביד עם הגה שאינו מגיב..), הרכב פנה בחדות ימינה, פגע במדרכה והסתבסב מספר פעמים עד שנעצר[.]

בנס לא קרה משהו לחבר שלי או למישהו אחר בסביבה[.]

אני לא נכנס לזה אם חבר שלי היה צריך לנסוע לאט יותר וכו'...

זו רק דוגמה לנזק פוטנציאלי שעלול להיגרם מבמפר תמים במקרה של מכונית שלא במצב של תקינות מלאה.

פורסם

יש את פסי ההאטה שעשוים מברזל (!) נראה לי.

 

הם מאוד קטנים אבל כל כך מעצבנים! אם עולים עליהם במהירות שהיא יותר מ 10 קמ"ש מרגישים שהרכב מתפרק.

 

בהערכה גסה, הם בגובה של 10-12 ס"מ, עם רוחב דומה!!

 

תושבי נצרת עילית בטח מכירים את זה. הבאמפרים האלה נמצאים במתחם דודג' ובחניון הקניון.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

זה פס האטה מעצבן בהחלט אבל אין אותו על כביש ציבורי אלא רק בחניונים ועליה עליו במהירות של מעל ל5 קמ"ש תשבור את תפוחי ההגה.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

ואי אני מכיר את הפסי האטה האלה! יש אותם בביג ברוב בהארץ ובקניונים וחניונים למיניהם. את עוברים ב20 או יותר אני לא מה יכול לקרות לרכב אם במהירות של כמעט אפס כל הרכב זז ומרגיש כאילו עומד להתפרק.

פורסם
לחבר שלי הייתה פעם סיירה 88'[.]

באחת הנסיעות שלו (במהירות שכנראה לא התאימה כ"כ לנסיעה)...הרכב פנה בחדות ימינה, פגע במדרכה והסתבסב מספר פעמים עד שנעצר[.]

 

אני לא נכנס לזה אם חבר שלי היה צריך לנסוע לאט יותר וכו'...

זו רק דוגמה לנזק פוטנציאלי שעלול להיגרם מבמפר תמים במקרה של מכונית שלא במצב של תקינות מלאה.

 

עשית לי את הבידור של ראשון בבוקר עם המסקנה שלך...:lol:

 

האיש עלה על באמפ וגמר לאחר שהסתבסב מספר פעמים והמסקנה שלך היא שהבעיה היתה בבאמפ?! אני מבין שלמהירות הנסיעה לא היה ממש קשר...:roll:

אבל העיקר שאתה לא נכנס לעיקר (המהירות בא הוא נסע).

 

זו דוגמא למה שקורה שנוסעים הרבה יותר מדי מהר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אנחנו תמיד משפרים לרעה רעיון טוב של מישהו אחר.

הפסים האלה הופיעו בעיירות שעורק תנועה ראשי חוצה את מרכזן בדנמרק.(שם גם טוענים לזכות ראשונים על המדרחוב - ה"שטרוייט"- וסטרברוגאדה )

שם הם נמוכים ,דקים וצפופים ,אפשר לנסוע 50 שהיא המהירות המותרת בלי לשבור את האוטו והגב.

כנראה שאצלנו ועדה בין משרדית תכננה התאמות נדרשות בשים לב לשוני באופי הנהג אצלנו מהדנים הישנים בהליכה.

ויצא כרגיל- גמל.

פורסם
אני לא יודע איפה אתה נוסע, אבל אני לעולם לא נתקעתי ברחוב עם באמפרים שלא היה מואר מאוד. בעצם, לא נתקלתי אף פעם ברחוב עם באמפרים שבכלל חשבתי שצריך לנסוע שם מהר וההאטה מ50 ל30-40 היא כל כך מהירה (לא שצריך לעשות את זה מהר..) שזה גם ככה לא משנה.

 

נכנסתי לאחד המושבים בארץ, מהירות של 50 קמ"ש, אולי אפילו פחות, כביש גישה ישר ארוך ורחב, מואר בחלקו.

 

באחד הקטעים הלא מוארים, חיכה לו באמפ חביב בגובה של הגג של הרכב שלי בערך (בהגזמה קלה),

 

לא צבוע או מסומן, לא מואר, גבוה מדי, ובצדדים יש תעלה. אם מישהו יבוא עליו במהירות,

 

ואח"כ עוד יעשה את הטעות של בלימה שלאחר הבאמפ... אתה יכול לחשוב לבד מה יקרה.

 

השיטה שלי לבאמפרים:

מאטים וממש לפני הבאמפר עוזבים את הברקס, מה שגורם לחלק הקדמי לעלות ולעבור את הבאמפר ללא בעיות.

לקוחה מאדוארד אטלר.

 

והמהדרין עוד יוסיפו האצה קלילה (למטרת העברת משקל) בדיוק שנייה לפני הבאמפ (בהנחה שאתה במהירות איטית במילא).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...