Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעל 20 שנה שאני עובד בעסקי מכירת המזון עם משאיות פרטיות ועוד לא יצא לי להיות הגורם הראשי בתאונה עקב משקל רב.

 

אלון , אתה נוהג במשאית מגיל שנתיים?:shock:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה רבה לך, ולילה טוב גם לך.

 

ישה - שאלה לי אליך.

מה הנסיון שלך עם משאיות ? האם אתה עובד עם משאיות לפרנסתך ? אילו סיטואציות קרו לך בזמן נהיגה במשאית כבדה ? כמה זמן אתה נוהג על משאיות ואיזו סוגים של עבודות ומשאיות ?

מעניין לדעת, כי מהדיבור שלך נשמע שאתה בן אדם שמאוד מתמצא במשאיות ובמגבלותיהן.

 

יש לי תשובות מקצועיות לכל שאלותיך אבל הם לא לעיניין כי לא עוסקים בי אלא בך

 

אם היית קורא היית גם רואה.

 

זאת הודעתי בשרשור ההוא

בעניין: מחפש עיצות לקראת קניית משאית חדשה, וכמה שאלות.

המומחה אומר תוריד הילוך ואל תשב על הברקסים

 

הנהג אומר האוטו משייט ( קרי מהירותו עולה ) אז אני יושב על הברקסים.

 

אח"כ חס וחלילה מאבד את הברקסים והתוצאה תאונה.

 

לא חשוב המעמס ( חשוב מאוד ) אבל משאית בירידה צריכה להיות בהילוך נמוך שכזה שבעזרת מערכת עזר כמו אגזוזברקס

היא תשמור על מהירות קבועה ולא תאיץ .

 

כאשר רוצים מהר יותר הברקסים ראה זה פלא נגמרים .

 

נהגנו - אולי יש לך הרבה שנים ניסיון , לנהוג עוד לא למדת.

 

מאחד שאין לו רישיון על משאית אבל מכיר סיפורי משאיות יותר מ 50 שנה

 

התשובה הזו ניתנה עוד לפני הפנינים שזרעת בהודעות מאוחרות יותר

 

לא צריך להיות נהג משאית בשביל להבין את כל החוקים שאתה מפר( שים לב מה כותב לך שם חנן נהג משאית ותיק ). אני לא רוצה לבייש אותך אני הייתי שמח אילו שינית את דרכיך ב 180 מעלות יהיה טוב לך יהיה טוב לכולנו.

 

ואם לא, אני אזהר יותר בכביש כשאראה את המשאית שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אלון , אתה נוהג במשאית מגיל שנתיים?:shock:

מלידה אני נוהג במשאיות. היה לי מורה תא.

ברצינות - אל תסתמך על תאריכי לידה שכתובים בפרופילים. :)

עריכה : אני רואה שאי אפשר לשנות את תאריך הלידה. בעבורך אני יתקן - נולדתי ב1966 ובגיל 20 התחלתי לעבוד כוואן סייל. שזה אומר - 1986. מאז ועד היום אני נהג משאית, כאשר בעבר הייתי ספק של חברת סלטים גדולה שפשטה רגל ונקנתה ע"י גאידמק, וכיום אני ספק של חברת ענק של מזון בשר, דגים, שימורים ומאפים.

יש לי תשובות מקצועיות לכל שאלותיך אבל הם לא לעיניין כי לא עוסקים בי אלא בך

 

אם היית קורא היית גם רואה.

 

זאת הודעתי בשרשור ההוא

בעניין: מחפש עיצות לקראת קניית משאית חדשה, וכמה שאלות.

המומחה אומר תוריד הילוך ואל תשב על הברקסים

 

הנהג אומר האוטו משייט ( קרי מהירותו עולה ) אז אני יושב על הברקסים.

 

אח"כ חס וחלילה מאבד את הברקסים והתוצאה תאונה.

 

לא חשוב המעמס ( חשוב מאוד ) אבל משאית בירידה צריכה להיות בהילוך נמוך שכזה שבעזרת מערכת עזר כמו אגזוזברקס

היא תשמור על מהירות קבועה ולא תאיץ .

 

כאשר רוצים מהר יותר הברקסים ראה זה פלא נגמרים .

 

נהגנו - אולי יש לך הרבה שנים ניסיון , לנהוג עוד לא למדת.

 

מאחד שאין לו רישיון על משאית אבל מכיר סיפורי משאיות יותר מ 50 שנה

 

התשובה הזו ניתנה עוד לפני הפנינים שזרעת בהודעות מאוחרות יותר

 

לא צריך להיות נהג משאית בשביל להבין את כל החוקים שאתה מפר( שים לב מה כותב לך שם חנן נהג משאית ותיק ). אני לא רוצה לבייש אותך אני הייתי שמח אילו שינית את דרכיך ב 180 מעלות יהיה טוב לך יהיה טוב לכולנו.

 

ואם לא, אני אזהר יותר בכביש כשאראה את המשאית שלך.

בכיף, אתה יכול לשמור מרחק של כ-ק"מ מהמשאית שלי כשתראה אותי.

אני אשמח אם בהודעה הזו תוכל לסיים את הדיון הזה, הוא לא יוביל פשוט לשום מקום. מהיום אני אשמח לרדת את ירידות בית ג'אן ב5-15 קמ"ש, בכיף.

אגב - אני מבקש שתקרא לי בשמי, לא "נהגנו". אני רוצה ממך לפחות טיפה של כבוד, כמו שאני קורא לך בשמך הפרטי.

לילה טוב !

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אני רואה לאן השרשור הזה הגיע ולאן הוא הולך ואני חייב להגיב

 

מה נראה לכם שהבחור רוצה להרוג מישהו ?

 

ומה עם :

 

אשתכם / בתכם / חמתכם שנוהגות עם הסלולרי ביד אחת ועם ההגה בשנייה ?

 

בניכם / אח / נכד שרוצה להרשים ונוהג על רכב הליסינג שלכם כמו איזה שומכאר ?

 

אף אחד לא עושה הכל כמו שצריך ! די כבר להטפות ולמתיקות המזוייפת הזאת !

 

אתם אף פעם לא עברתם את המהירות המותרת ?

 

אתם אף פעם לא נהגתם עייפים / שתויים במקצת ?

 

אתם אף פעם לא הרמתם את הסלולרי הקטן והמעצבן באמצע נהיגה ? ( ולו רק להעבירו לשקט?)

 

אף פעם לא קרה לכם מצב של היסח דעת בנהיגה ? (ולו רק להסתכל על חברתכם / אשתכם היפיפייה ?)

 

 

נמאס מכל מתיקות הצופים הזאת !

 

אף אחד לא מושלם כולם עושים טעויות ( כולם - כן ,זה כולל את כולם אין צדיק גמור)

 

הבחור צריך להתפרנס בכבוד , והוא בא ובוחר לשאול שאלה . הוא מצפה שיענו לו ולא שיצליפו בו עם הטפות מוסר שכאלה

 

אותו דבר עם ילד ה " רקאנטי " הזה ששאל שאלות על רכבים ומערכות , ואתם כולכם פתאום התחלתם לפצוח בדיון "מעמיק" ופילוסופי על האם לעזור לו או לא.

 

 

חשבתם פעם אחת שבמקום להצליף באנשים , לאמץ גישה אחרת ואולי להסביר בצורה נורמלית את מחשבותיכם .

 

הילד , ואני די בטוח בזה יקנה רכב ומערכת , גם ללא עזרתכם המופלאה הדומה לעת ניסיון ברחן שנתפס לנשק אותי.

ואילולא הברחתם אותו ופוצחים בתגובות מיותרות - יכולתם ממש להשפיע על בחירתו.

 

ולגבי הבחור עם המשאית , שיודע מה הוא עושה יותר טוב ממכם (אלא אם למישהו מהמגיבים יש ניסיון שווה ערך) , ומפרנס משפחתו . שייעשה מה שהוא רואה לנכון , יש לו יותר ניסיון ממני בתחום המשאיות וכאחד שאין לו אינני יכול להטיף לו.

ולראיה שהוא בא להתייעץ .

 

תמיד אומרים שאם למישהו אין ניסיון אז שלא יגיב -----> אין לכם ניסיון במשאיות או בעבודתם של נהגי המשאיות אז אל תגיבו ותנו לבעלי הניסיון להגיב.

 

די כבר לשחק אותה !

 

למי שהגיע עד לכאן ולא התעלף מחוסר חמצן באונה ימין - סחטיין עליך !

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

פורסם

הפכתם אותו לעבריין סדרתי.צריך לחפש את הנהגים העבריינים שנוהגים במשאיות פול טריילר או סימיטריילר וחורגים במשקל לא ב-2 טון אלא פי 5 יותר!

סה"כ הבן אדם שאל לגבי המשאית והיה ישר, ואמר את האמת.

 

זה כמו שמישהו עכשיו יגיד שהוא בדק את הרכב וסגר 160 קמ"ש וכולם יקפצו עליו "עבריין עבריין".

 

ד"א: אני מסיע NOS וניתרומתאן :p

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

אלון קבל את התנצלותי

 

BIG PAPA

 

אם פלוני עבריין וגם אלמוני עבריין לכן אלמוני לא עבריין. פרס נובל בלוגיקה.:-)

 

הדוגמה שהבאת היא לא לעיניין כלל

 

הובאה מפי אלון מסכת של מעשים אותם הוא מבצע מדי יום , ושלדעתו אין בהם שמץ של פגם, ואילו אני חושב אחרת , לא רק בגלל שקיים חוק כזה או אחר, אלא לפי השכל הישר ההיגיון וניסיון החיים.

 

אם ממחר כפי שהוא אמר הוא ירד את ירידות בית ג'אן ב 15 קמ"ש ולא ב 60 קמ"ש דיינו.יצא משהו מהדיון.

 

"מקום שבעלי תשובה עומדים בו צדיקים גמורים לא יכולים לעמוד"

 

אם ישפר דברים נוספים , והם סומנו באחת מהודועותי באדום , עוד יותר טוב.

 

זו הייתה מטרת השרשור להאיר את עיניו ולא לבייש את אלון.

 

כי בדרך שאלון נהג עד היום מקומו לא ליד ההגה

 

לילה טוב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כשאני עליתי למשפט על איזה תאנה ביני לבין קטנוען, לפני עלה בן מיעוטים שהיו לו 114 עבירות לא פחות ולא יותר.

זה עבריין!!!

 

וביננו, כולנו חותכים פה ושם ועושים לעצמנו קיצורי דרך, אז בוא לא נהיה תמימים.

וישה, אני בטוח שגם אתה אי פעם עשית איזה פניית פרסה לא חוקית או משהו בסגנון.

Polo 2012

פורסם
אלון קבל את התנצלותי

 

BIG PAPA

 

אם פלוני עבריין וגם אלמוני עבריין לכן אלמוני לא עבריין. פרס נובל בלוגיקה.:-)

 

הדוגמה שהבאת היא לא לעיניין כלל

 

הובאה מפי אלון מסכת של מעשים אותם הוא מבצע מדי יום , ושלדעתו אין בהם שמץ של פגם, ואילו אני חושב אחרת , לא רק בגלל שקיים חוק כזה או אחר, אלא לפי השכל הישר ההיגיון וניסיון החיים.

 

"מקום שבעלי תשובה עומדים בו צדיקים גמורים לא יכולים לעמוד"

 

אם ישפר דברים נוספים , והם סומנו באחת מהודועותי באדום , עוד יותר טוב.

 

זו הייתה מטרת השרשור להאיר את עיניו ולא לבייש את אלון.

 

כי בדרך שאלון נהג עד היום מקומו לא ליד ההגה

 

לילה טוב

 

ישה - הכוונה טובה - הביצוע גרוע :idea:

 

אם הייתה פונה לאלון בהודעות פרטיות + שיחה בטלפון , ואתם גם חברים :lol:

 

אלון משך קצת לכיוון לא נכון - קבל תשובות מאנשים רציניים , ועכשיו עושה חושבים .

יאמר לזכותו , הוא רשם את הלבטים והמצב הנכון, כפי שהוא רואה אותו - לא שיחק או הסתיר

וזו הדרך הנכונה להיתייעץ -

היום פתחנו דיון על אדם , לא על בעיה - וזה לא מתאים .

 

מהתרשמות כללית בפורום - אלון חבר טוב וכייף להיתייעץ איתו

לכן - את השנוא עליך אל תעשה לחברך - ובהודעה פרטית זה מכובד ויפה ללבן בעיות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

קיבלתי

 

מודה ועוזב ירוחם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הפכתם אותו לעבריין סדרתי.צריך לחפש את הנהגים העבריינים שנוהגים במשאיות פול טריילר או סימיטריילר וחורגים במשקל לא ב-2 טון אלא פי 5 יותר!

סה"כ הבן אדם שאל לגבי המשאית והיה ישר, ואמר את האמת.

 

זה כמו שמישהו עכשיו יגיד שהוא בדק את הרכב וסגר 160 קמ"ש וכולם יקפצו עליו "עבריין עבריין".

 

אכן, צדקנות זו תכונה ממכרת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אכן, צדקנות זו תכונה ממכרת.

האם הכוונה הייתה אלי, פותח השרשור אז כתוב ברור. רק אם התשובה חיובית מוכן להרים את הכפפה ואז נדבר על התופעה ולא על אלון האיש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הכוונה לא היתה אליך אלא לגס הרוח שנזרק ולנטייה כללית/אנושית לנפח מחשיבות התנהגויות לא ראויות/נורמטיביות/חוקיות של אחרים ולמזער את של עצמך.

הכותרת של השרשור מכוונת לאדם ספיציפי. האמת, ראוי למחיקה, אבל האיש התמודד כל כך יפה ששאפו לו, וגם לך על הדיאלוג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בלי להתיימר להיות מומחה למשאיות, גם אני חושב שדבריו של אלון סבירים בהחלט.

 

ראשית, אני לא מקבל את הטענה שהמשקל המותר ע"פ החוק זהה למשקל שאותו יכולה המשאית לשאת, בדיוק מאותה סיבה שהמהירות המירבית הקבועה בחוק אינה בהכרח המהירות המירבית המתאימה לתנאי הכביש.

 

דוגמה פשוטה - במסחריות עד 4 טון יש לפעמים מצב שרכב חזק יותר, ולכן כבד יותר, מורשה לקחת משא קל יותר (כדי לא לעבור 4 טון סה"כ).

 

כמו כן - שוב, בלי להתיימר להיות מומחה למשאיות - השיטה של בלימה בירידה לסירוגין (בלם מנוע ובלם "רגיל") נפוצה בשימוש אצל נהגי משאיות (לא קשה לשמוע את זה - למי שטורח להקשיב כמובן). כך שגם כאן איני רואה מה כל כך נורא. ואם אלון מנסה להתחשב בנהגים אחרים, הרי זה דבר טוב ולא דבר גרוע.

 

דני


×
×
  • תוכן חדש...