Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

רציתי לבקש המלצות לרכב מנהלים עד 75 אלף שקל

ולדעת את דעתכם על Audi A4 2.0 ו BMW סידרה 3 , שנת 2002

 

אם יש משהו אחר ממולץ אשמח אם תרשמו לי

די מנסים להוריד אותי מהרעיון לקנות את ה2 המכוניות הללו בגלל האמינות .

פורסם

אם אמינות הייתי ממליץ לך ניסאן מקסימה-מאובזרת נוחה מפוארת ויחסית לא יקרה

מנסיון של שני חברים אחת 2003 ואחת 2005-מומלצת בחום

חבר,אתה חופר

פורסם

וולוו S60 T5, מנהלים (יחסית לוולוו היא אמינה) אבל בעיקר "מטוס" עם 250 כ"ס. לא רואה את האוודי והב.מ.וו ממטר ובשנתונים שאתה מחפש, תקבל ב.מ.וו 318 או 320.

פורסם

אם באמינות עסקינן כדי לך להוסיף סובארו B4 ומאזדה6. תקבל שנתון יותר גבוהה והרבה יותר אוטו.

BMW סידרה 3 היא משפחתית פרמיום וגם אודי A4 היא כזאת. אודי בכלל הייתי מוריד מהרשימה.

רכב סתמי ביותר שחוץ מפוזה לא נותן כלום.

פורסם
אם אמינות הייתי ממליץ לך ניסאן מקסימה-מאובזרת נוחה מפוארת ויחסית לא יקרה

מנסיון של שני חברים אחת 2003 ואחת 2005-מומלצת בחום

 

כמי שגמע הרבה קילומטרים עם מקסימה 2003, מנוע 3 ל', אני יכול להעיד שהרכב אמין מאד, מפואר אבל הנוחות ממנו והלאה. לא יודע, אולי זה רק אני, אבל בכל פעם שיצאתי מהרכב אחרי נסיעה ארוכה כאב לי מאד הגב. זה לא קרה לי ברכב אחר. אולי הישיבה הנמוכה, אינני יודע. אבל לי זה היה ממש לא נוח וכדאי מאד לבדוק איכשהו את זה לפני שרוכשים את הרכב.

 

לכן, רכב המנהלים הבא שאנהג עליו יהיה סיטרואן C5, אם נוחות - אז עד הסוף (ומכאן המלצתי על רכב זה - נוח מאד, מאובזר מאד, בטוח מאד, ובתקציב שלך אתה יכול להביא דגם מתקדם מאד. )

פורסם

בשבוע שעבר היה דיון דומה, נראה לי כי דיברו על המכוניות שהוזכרו כרגע.

 

די מנסים להוריד אותי מהרעיון לקנות את ה2 המכוניות הללו בגלל האמינות .

 

ראה את הדיונים הקודמים, ובנוסף, כדאי שתפרט יותר על הדרישות והשימושים מהרכב כמו למשל: ק"מ צפוי לשנה, סוג הנהיגה (עירונית, בין עירונית. ספורטיבית/רגועה), שימוש ברכב (בשבילך לבד, בשבילך אבל עם נוסעים נוספים או מספר נהגים), סוג ביטוח (נהג אחד מעל גיל 40... או נהג חדש/עבר ביטוחי) וכו'

 

ד"א מה הסכום המתוכנן להוצאות הרכב שאתה יכול לעמוד בו לשנה?

×
×
  • תוכן חדש...