Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חפש מישהו שיש לו רכב כזה ותחליף איתו מידע. יתכן וקיים מועדון יחידי למכוניות אלה (CHAT )....רק לחפש.

 

ליאור ואנוכי ממיסדי המועדון ;-)

לכן קצת נעלבתי אפילו שהוא פרסם פה שאלה ולא שלח לי ה"פ 8)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בחדשה עוד לא ניסיתי, אני מחכה לסיים 1000 ק"מ (אפילו שהבחורה - החמודה בפני עצמה - שמסרה לי את הרכב, אמרה לי שהם (צ'מפיון) כבר לא ממליצים על "הרצה" למרות שהיצרן עדיין כן :roll:. אולי התבלבלה?).

 

אכן חמודה (אם הכוונה לבחורה שיושבת בקבלה של מסירת הרכבים) - אבל גם אני במקומך הייתי עושה הרצה, just to be on the safe side.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ליאור ואנוכי ממיסדי המועדון ;-)

לכן קצת נעלבתי אפילו שהוא פרסם פה שאלה ולא שלח לי ה"פ 8)

 

אייל, אנו אכן ממייסדי המועדון, ותאמין לי ששקלתי לשאול אותך אך בסופו של דבר החלטתי שלא, מהסיבה הפשוטה שזה משהו זניח ובטח לא שמת לב אפילו, אם בכלל נהגת להעביר למצב S אי פעם.

 

אני מאוד מקווה שאתה מבסוט מהרכש החדש ושאתה ואשתך נהנים מהרכב.

 

אגב - לפתוח מועדון TSI על כל צורותיו, נשמע רעיון כביר. מה דעתך?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

לפי דעתי התיבה לא העבירה להילוך 6 מכיוון שעדיין לא נסעת במהירות של מעבר ל-140 קמ"ש בכביש ישר וללא נגיעה בדוושת הבלם ולחיצה נוספת על דוושת הגז.

כנראה תוכנית המחשב שומרת על זמינות כוח גבוהה גם במהירות של מעבר ל-140 קמ"ש .

 

ברשותיי גולף דור 5 מנוע 1.6L והתיבה היא אוטומטית עם טיפטרוניק ובעלת 6 הילוכים והבחנתי שגם במהירות של 140 קמ"ש התיבה לא עוברת להילוך 6.

 

לא מומלץ לנסוע במהירות שמעבר למה שהחוק מאפשר !!

איזה כייף לי :)

פורסם

בחדשה עוד לא ניסיתי, אני מחכה לסיים 1000 ק"מ (אפילו שהבחורה - החמודה בפני עצמה - שמסרה לי את הרכב, אמרה לי שהם (צ'מפיון) כבר לא ממליצים על "הרצה" למרות שהיצרן עדיין כן :roll:. אולי התבלבלה?).

 

אוי זה גם מה שאמרו לי בסכונות סקודה, זה מנוע "גרמני" איך צורך בהרצה, אבל בספר יצרן כן רשום שצריך לבצע הרצה עד 1500 ק"מ, עד ה 1000 ק"מ הראשונים אפשר לנסוע עד 4K סלד, מהק"מ ה 1000 עד 1500 ממה שזכור לי צריך למשוך עד הקו האדום מס' פעמים כדי להכין את המנוע, אבל זה נראה לי שטות.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

איתי דיברו רק על 1000 ק"מ. אולי כי שלך לא באמת גרמני ;-)

אפילו לא פרטו מה באמת צריך לעשות בהרצה... רק דיברו על זה. אז אני נזהר. ב- 1000 אגיע אליהם לבדיקת שמן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אייל, בדיוק כך אני נהגתי אחרי ה-1000 ק"מ הראשונים. מצב השמן היה תקין ואמרו לי לנסוע לשלום.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
איתי דיברו רק על 1000 ק"מ. אולי כי שלך לא באמת גרמני ;-)

אפילו לא פרטו מה באמת צריך לעשות בהרצה... רק דיברו על זה. אז אני נזהר. ב- 1000 אגיע אליהם לבדיקת שמן.

 

יש מצב, על המנוע רשום SKODA ולא VW :-D

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

×
×
  • תוכן חדש...