Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

 

במהלך הנסיעה אתמול, העברתי את בורר ההילוכים למצב S (ספורט).

 

שמתי לב שהגיר מסכים להעביר עד הילוך 5 בלבד, למרות העובדה שקיימים 6 הילוכים.

 

יש לציין שבמצב D (רגיל) ובמצב ידני, ההילוך השישי כן נכנס לפעולה כבר ממהירות 80 קמ"ש בערך ובמהלך הנסיעה במצב ספורט כל עברתי את ה-80 קמ"ש.

 

האם מדובר בתקלה או שבמצב ספורט הגיר מכוייל מלכתחילה להגיע רק עד ההילוך החמישי?

 

אין לי מושג אם בעבר הוא כן היה מעביר לשישי או לא, אני כמעט ולא נוסע במצב S.

 

תודה לעוזרים, ליאור.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

מרק, תודה על התגובה המנחמת אך אודה לך אם תוכל לתת לי אסמכתא כלשהי שאכן אמור להיות כך המצב.

על סמך מה אתה אומר זאת?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

סתם מתוך עניין, גיר DSG לא בעל 7 הילוכים?

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

אבל נסעתי במהירות העולה על 120 קמ"ש אפילו וההילוך לא התחלף לשישי, הוא נשאר בחמישי.

נשמע כמו בעיה בגיר? :cry:

Twincharger Stratified Injection

פורסם

בלי לחץ. כולה מצב ספורט...

 

למיטב זכרוני - במצב ספורט גיר ה-DSG לא עולה מעל הילוך חמישי. כמו שנאמר לך הוא גם מעביר הילוך מאוחר יותר. זה הכל.

 

באיביזה החדשה, למשל, מצאתי אותו עדיף משמעותית עבורי מהמצב הרגיל, שמעביר להילוך שביעי ב-51 קמ"ש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא לחוץ, פשוט רוצה להיות עם היד על הדופק.

 

רק בשביל השקט שלי, רציתי לדעת שזה באמת מצב תקין ושהוא לא אמור להגיע להילוך שישי מלכתחילה.

 

ניסיתי לחפש בעצמי ברשת קצת מידע אודות הנושא אך העליתי חרס.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
כבר בדקתי. קדחת.

אכן.

 

על כל פנים, בתור בעל ניסיון עם הרכב ;-) כשהייתי רוצה להעביר לשישי, זה כשכבר לא הייתי צריך זמינות כוח מירבית באופן מיידי (למשל כי סיימתי את העקיפה) ואז הייתי מעביר חזרה ל- D, והשישי היה משתלב.

 

בחדשה עוד לא ניסיתי, אני מחכה לסיים 1000 ק"מ (אפילו שהבחורה - החמודה בפני עצמה - שמסרה לי את הרכב, אמרה לי שהם (צ'מפיון) כבר לא ממליצים על "הרצה" למרות שהיצרן עדיין כן :roll:. אולי התבלבלה?).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

חפש מישהו שיש לו רכב כזה ותחליף איתו מידע. יתכן וקיים מועדון יחידי למכוניות אלה (CHAT )....רק לחפש.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...