Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש לי ברכב שעון מותקן אשר מודד את הוואקום (הרכב הוא רכב אטמוספרי) מה בעצם זה נותן לי מבחינת מידע ותיעול המידע?

 

תודה רבה.

פורסם

ניראה לי ששעון ואקום ברכב אטמוספרי יתן לך רק אינדיקציה שאין "גניבת" אויר מהצד בזמן שהמנוע בסרק.

בזמן שהמצערת סגורה והכול תקין במנוע יהיה לך ואקום מסוים, אם הואקום סוטה לשלילי או חיובי זה יכול להעיד או על "גניבה" מהצד או "חניקה" של המנוע (אטם סעפת יניקה קרוע או יבש, לכלוך במצערת, גומיות אינג'קטורים קרועות/יבשות או מנוע צעדים תקול)

אבל כול זה אפשר לגלות גם בלי שעון ואקום, המנוע פשוט לא יתפקד בצורה תקינה.

חוץ מזה? נו זה יתן לך עוד שעון ליופי :-)

פורסם

שלום רב !

שעון וואקום, ככלי אבחון תקלות, הוא כלי איבחון מצויין !

ניתן לקבל בו מידע, על תקלות מכניות רבות, בינהם, שסתום פליטה שרוף, שסתום יניקה שלא אוטם כראוי,קפיצי שסתומים חלשים, דוד פליטה סתום, כוון הצתה, תיאום מנוע וקרבורטור, במנוע אטמוספרי ועוד.

בתור שעון נוסף בלוח השעונים, הוא יכול להיות כלי עזר מצויין לחיסכון בדלק, על ידי לימוד נהיגה, ולחיצה על דוושת התאוצה,באופן החסכוני ביותר, והחלפת הילוכים במומנט הטוב הרצוי והחסכוני ביותר, אחרי שמתרגלים אליו, קשה לנהוג בלעדיו, וכאשר הוא משמש לאבחון תקלות, ניתן להתמכר אליו, ולא ניתן וקשה לאבחן בלעדיו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה,

נתת לי אחלה סיבה לשים שעון וואקום באסקורט MK1 שלי.

ניראה שברכביי אספנות בשל גילם המופלג, השעון חשוב הרבה יותר

מרכבים חדשים.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

המון תודה על על התשובה,

באותה הנשימה אשמח לדעת

שעוץ לחץ אוויר דלק תורם ל?

פורסם

שעון לחץ דלק טוב למצבים שאתה עם רכב מוגדש שדורש הרבה יותר דלק (ביחס כמובן לכמות האוויר שגדלה בעקבות טורבו גדול יותר).

×
×
  • תוכן חדש...