Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני מודד שמן גיר בBMW 318 I?


eladns
שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש פקק באגן השמן שהוא גם מד מפלס , מנוע חם , מנוע פועל , מפרקים את הפקק צריך שיזל שמן , אם לא נוזל יש למלא שמן עם משאבה וצינור עם פייה דרך אותו הפקק עד שיזל שמן (לקדח הפקק יש צינורית גובה לשמירת מפלס שמן באגן).

 

ממליץ להמתין לתשובתו של אלקס הוא מומחה ל-BMW

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה המשודכת לסידרה E36 היא ללא מדיד שמן.

 

1.יש להניע את המנוע עד שטמפ' השמן תגיע ל-30-55 מעלות צלזיוס ולהעביר את בורר ההילוכים לכול ההילוכים מספר פעמים כאשר המנוע עובד בסל"ד סרק ובלם יד משוך בסיום לכבות את המנוע (במידה ולא ניתן לגעת בתיבה אזי השמן מספיק חם)

 

2. פתח את פקק המילוי הנמצא בדופן התיבה והעבר את בורר התיבה למצב N ותניע את הרכב

 

3. הוסף שמן מקורי או Dexron III עד אשר שמן נוזל מפתח המילוי

 

4. החלף אטם של פקק המילוי וסגור את הפקק

 

שים לב !

יש תיבות שיש להם פקק מילוי ופקק ניקוז בנפרד בתחתית התיבה

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנת היצור הנדונה ישנם מספר סוגים של תיבות הילוכים עבור רכב זה, עם פרוצדורות שונות לבדיקה של מפלס נוזל הממסרה.

אנא ציין את 7 הספרות והאותיות האחרונות של מספר השלדה שלך, על מנת שאוכל לזהות בצורה ודאית את דגם הממסרה שישנו ברכב שלך. (אפשר גם בהודעה פרטית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההסברים יהיו בפורום הגלוי!

מספר השלדה עשוי להיות עניין פרטי של בעל הרכב והוא לא בהכרח ירצה לפרסמו, לכן הצעתי לו לשלוח לי את מספר השלדה בהודעה פרטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלכס אין דאגה,אין לי בעיה לשלוח את המידע הזה,,,גם כך הכל גלוי ברשת למי שרוצה (דרך אגב,הרכב שלי משוכפל....נגנבו לי הלוחיות רישוי לפני שנתיים ומאז,,,גיהנום,,,כל פעם מחדש עם שוטרי תנועה ודוחת לא שלי בכלל....)

 

מספר שילדה:

wbaca410xag80791

 

תודה רבה על עזרתך

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

ראשית, התיבה המותקנת ברכבך היא A4S310R תוצרת GM, ללא מדיד שמן.

על מנת לבדוק את מפלס נוזל הממסרה יש לבצע את הצעדים הבאים:

1. הגבה את הרכב על ליפט מפולס. (או 4 בוקים באותו גובה).

2. פתח את בורג פתח מילוי הנוזל בדופן של אגן השמן של התיבה.

3. מלא נוזל מתאים (סוג הנוזל על פי צבע התוית המתכתית המציינת את פרטי תיבת ההילוכים. התוית מוצמדת לגוף הממסרה. במידה והתוית בצבע שחור, יש להשתמש בנוזל מסוג Dexron III, אם התוית בצבע ירוק, יש להשתמש בנוזל מסוג ETL7045E) עד שמתחיל להישפך נוזל מפתח המילוי.

4. סגור את בורג פתח המילוי.

5. התנע את המנוע. עם דוושת בלם לחוצה, העבר את בורר ההילוכים בכל ההילוכים תוך השתהות של מספר שניות בכל הילוך. חזור על הפעולה מספר פעמים עד שטמפרטורת הממסרה מגיעה לטמפרטורה בין 30 ל-55 מעלות צלזיוס (יש לבדוק זאת באמצעות מערכת הדיאגנוזה של היצרן).

6. שלב את בורר ההילוכים למצב "P".

7. פתח את בורג פתח מילוי נוזל הממסרה.

8. תקן את גובה נוזל הממסרה ע"י ניקוז נוזל עודף או הוספה עד גובה פתח המילוי על פי הצורך.

9. סגור את בורג פתח המילוי במומנט של 25 ניוטון-מטר.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...