Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי תקציב של 40-45 אלף רציתי את עזרתכם .

מחפש רכב אמין, אוטומט ולא מיושן מידי ביחס לתקציב שלי. נראה לי שמבחינת אחזקה שלשתן פחות או יותר אותו דבר .

מי מהן עדיפה לי ? מדובר על השנים :

לנטיס - 2003

אימפרזה - 2003

אקסנט - 2004

פורסם

אני הייתי הולך על האימפרזה ללא ספק..

למרות שגם הלאנטיס מכונית מאוד נחמדה ,

אבל ללא ספק מרגישה מיושנת יותר לדעתי.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

האקסנט קטנה, צפופה והרבה פחות נעימה ומשרה בטחון בכביש.

2 האחרות מכוניות טובות בסה"כ.

 

לדעתי, חפש פוקוס, עולה בשתי דרגות על שתיהן מבחינת בערך הכל (כן, גם בנושא האמינות היא לא פחות ממעולה).

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

1.הפוקוס בשנים האלו עדיפה על לנטיס ואימפרזה?

2. הבנתי שלאימפרזה בשנים האלו (2003) יש מנוע ישן. איך הוא ביחס למנוע של הלנטיס ? והאם באימפרזה של 2006 חל שינוי גם במנוע או רק במתחית הפנים

פורסם

דבר ראשון את האקסבט תוריד מהרשימה.

גם אני מצטרף להמלצה על הפוקוס לפי דעתי עדיפה על שניהם.

במידה והחלטת ללכת על הסובארו או הלאנטיס זה כבר פחות או יותר עניין של טעם אישי.

פורסם

הפנים של האימפרזה הוא די נוראי לדעתי ואני לא הייתי מסוגל לחיות איתו באופן אישי. הרכב צפוף ולא נעים.

 

את האקסנט תוריד מהרשימה. היא ממש לא ברמה של המתחרות.

 

הלאנטיס היא רכב אמין יחסית אבל טיפה משעמם.

 

פוקוס יכולה להיות אופציה מעולה והיא גם הרבה יותר נעימה לנסיעה מאשר רוב הרכבים מאותן שנים.

×
×
  • תוכן חדש...