Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שבזמן האחרון הרכב שלי שותה הרבה מים, וכל כמה ימים צריך למלות.

 

עשיתי ניסוי קטן ועמדתי עם הרכב ונתתי גז וראיתי במדרכה טיפות של מים שיצאו מהאגזוז.

 

יש לציין שאין קצף בשמן, וגם אין איבוד שמן כלל, ואין שום עשן לבן מהאגזוז, וחום המנוע תמיד על החצי ולא מתחמם יותר מדי.

 

מה אתם אומרים יש סיכוי שהמנוע עומד ללכת או שזה בעיה קטנה ונקודתית?

פורסם
ככל הנראה הנוזל קירור חודר לצילינדר...

 

יכול להיות אטם ראש נפרץ ודרכו הנוזל קירור עובר.

 

בקיצור ראש מנוע ? =\

  • ספונסר פורום
פורסם

מים שיוצאים מהאגזוז זהו דבר נורמלי לאחר שריפת הדלק במנוע ,

אם המים שראית ביציאה מהאגזוז אלו מים שעברו לתאי השריפה ממערכת הקרור

(בעיה של ראש מנוע)כבר ההית מרגיש זאת בפעולה משובשת מאד של המנוע

בתוספת של פריצת מים רבה ממיכל העיבוי ,משהו שלא ההית מפספס .

 

בקיצור מה שראית לא מעיד בכלל על בעיה בראש המנוע ,ולדעתי יש לך סתם

נזילה ממערכת הקרור ,תכנס למוסך ותבדוק .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
מים שיוצאים מהאגזוז זהו דבר נורמלי לאחר שריפת הדלק במנוע ,

אם המים שראית ביציאה מהאגזוז אלו מים שעברו לתאי השריפה ממערכת הקרור

(בעיה של ראש מנוע)כבר ההית מרגיש זאת בפעולה משובשת מאד של המנוע

בתוספת של פריצת מים רבה ממיכל העיבוי ,משהו שלא ההית מפספס .

 

בקיצור מה שראית לא מעיד בכלל על בעיה בראש המנוע ,ולדעתי יש לך סתם

נזילה ממערכת הקרור ,תכנס למוסך ותבדוק .

 

כן הבנתי שזה נורמלי, אבל לא בכמות שאני צריך למלות כל יומים מים

 

והקטע שהלכתי למוסך הוא ישר אמר "נזילה באגזוז זה ראש מנוע" למרות שאמרתי שאין עשן או נזילות שמן או תיפקוד לקוי בנסיעה, או פריצת מים כמו שאמרת.

אני ינסה ללכת לכמה מוסכים וננסה את כל האפשרויות.

 

יש עוד סימנים שכדי לי לבדוק כדי להיות בטוח שזה לא ראש מנוע?

ומה אתה אומר אפשר לנסוע בנתיים גם נסיעות ארוכות של שעה+ או להשבית את הרכב עד שנסדר את הבעיה?

 

תודה רבה, ותאמין לי חבל שאין לך איזה מוסך בדרום עשית רושם של מוסך מאוד אמין פה :)

פורסם

תפרק את הפלאגים ותיראה את הצבע של האלקטרודות, אם הם בצבע אפור לבן עם כמו בועות כאלה אז חודר נוזל קירור לצילינדר.

 

או בקיצור תעלה תמונה ברורה של האלקטרודות בפלאגים המורכבים כרגע במנוע.

 

אם אתה לא יודע לפרק פלאגים, עדיף שלא תיגע שלא תגרום לנזק, למרות שזה פשוט מאוד..

פורסם
תפרק את הפלאגים ותיראה את הצבע של האלקטרודות, אם הם בצבע אפור לבן עם כמו בועות כאלה אז חודר נוזל קירור לצילינדר.

 

או בקיצור תעלה תמונה ברורה של האלקטרודות בפלאגים המורכבים כרגע במנוע.

 

אם אתה לא יודע לפרק פלאגים, עדיף שלא תיגע שלא תגרום לנזק, למרות שזה פשוט מאוד..

 

מחר אני ילך לחבר שיפרק לי ונצלם

 

בכללי אם הצבע אפור לבן עם בועות אז הלך ראש מנוע?

 

ואם לא זה רק נזילה?

פורסם

רון בעל מקצוע בעל ניסיון עשיר ברכבים אלו ובכלל ואני ממליץ לך להתרכז במה שהוא כתב.

 

לכאורה ממה שאתה לא ניתן להסיק שום קשר בין הדברים. מים מהאגזוז אינם כלי לאבחנת פריצת אטם ראש.

ברכב הזה יש את המקומות המועדים לנזילות ואני מציע שתיגש למוסך ולפני שתפרק כל דבר פשוט מאד תבצע בדיקת לחץ למערכת הקירור. סיכוי גדול שהנזילה תתגלה. כשאתה מגיע תוודא גם שהמוסכניק בודק ויזואלית נזילות מאיזור משאבת המים.

 

אם אתה צריך המלצה למוסך אמין ומקצועי רשום באיזה איזור אתה מעדיף והחברים ימליצו לך.

פורסם

אני מבקש המלצות למוסכים בדרום באזור באר שבע - נתיבות

 

הודעה זו נערכה ע"י צוות נאמני השפה העברית של CF.

"אחי" זה בבית עם האחים או בצ'ט. לא בפורום טכני מכובד.

להבא אין צורך לצטט הודעה מעל.

×
×
  • תוכן חדש...