Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה לא בדיוק נקרא גזענות

 

לא זה לא נקרא גזענות,זה שהוא קרא להשמדה של מדינת ישראל זה לא גזענות? זה גיזענות ב200%.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

"פלסטין" לא מעניינת את הפרסי, היא פשוט כיסוי טוב עבורו בדרך להשתלטות על המזרח התיכון, רק לאחרונה המצרים הבינו זאת והחלו לחשוש לגורל ארצם.

 

שלא יגידו לכם שהיהודים "חיים טוב" במדינות מוסלמיות, כי הם לא, אל תחיו באשליה, הם תמיד יחששו "מהמודיעין" ותמיד יהיו סוג ב'.

פורסם

צריך לעצור את האירני המטורף הזה לפני שיהיה מאוחר מידי.

הרי פעולה צבאית נגד אירן תיהיה מתי שהוא, וחבל שהיא תקרה שכבר יהיה להם מספיק טכנולוגיה כדי להביס אותנו.

את האויב צריך לנטרל כשהוא חלש, ולנו היו הרבה הזדמניות כאלה.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
יש הדל עצום בין הפרסי (לא מופז, השני) לבין היטלר. היטלר והנאצים קראו להשמדת היהודים בגלל שהם יהודים ולא משום סיבה אחרת בעוד שהפרסי קורא להשמדת המדינה היהודית ולא את היהודים.

 

באיראן של היום חיים יהודים לא פחות טוב מהמוסלמים שחיים שם (ליהודים מותר אפילו לשתות אלכוהול שאסור לשתייה עבור אחרים).

 

בזמן השואה שירתו די הרבה יהודים בצבא הגרמני למרות חוקי הגזע של היטלר.

זה בדיוק כמו האירנים.

פורסם
בעוד ציוני הוא מי שרוצה לחיות אך ורק כאן במדינה יהודית ותחת שלטון יהודי.

מסכים למה שרשמת בשרשור פרט לכך שאצל יהודי התפוצות ההגדרה של מיהו ציוני הנה גם מישהו שמוכן\רוצה לחיות בגולה

אך בד בבד תומך ברעיון המדינה היהודית.

No worries 8)

פורסם
ממש לא כי יש הבדל גדול בין ציוני ליהודי. יהודי נשאר יהודי ללא קשר איפה הוא חי ולאיזו מדינה הוא נאמן בעוד ציוני הוא מי שרוצה לחיות אך ורק כאן במדינה יהודית ותחת שלטון יהודי.

 

נהפוך הוא - היחיד שטועה כאן זה אתה.

קרא שוב את ההסבר ...כדי להבין את ההבדל בין יהדות לציונות.

 

את ההבדלים האלה שניכם מוזמנים להסביר לפצצת האטום שתיפול כאן.

תסבירו לה יפה ובסבלנות (תוך קישורים לויקיפדיה כמובן) שאתם יהודים ולא ציונים, ובכלל לא ידעתם שנגיע למצב הזה ואם הייתם יודעים מזמן הייתם עוזבים ואם היא יכולה בבקשה לחזור עוד יומיים , אתם מבטיחים להתפנות מפה עד אז.

 

שלא תהיה טעות, אני בכלל לא חושב שנגיע למצב שפצצת אטום תרד עלינו מאירן אבל מצד שני, 6 מיליון יהודים (והעולם כולו ביחד איתם)לא האמינו ששורפים יהודים במשרפות, גם כשניצולים שברחו מהמחנות באו והעידו בעצמם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא אסביר כלום כי אני כן ציוני ולא מתבייש בזה. כאן הבית שלי, כאן נולדתי ואם אצטרך למות אז פה אמות.

 

שים לב שגם איראן מאיימת בפצצה על ישראל ולא על ברוקלין ששם יש הרבה יותר יהודים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אותי בתור יהודי/ציוני/ישראלי ממש לא מעניין הקטנוניות בין ציוני ליהודי. זה שהפרסי בוחר

לכנות אותנו "ציונים" לא אמור לשנות את העובדה שהוא מסית לרצח עם.

ואם אתה תופס אותי במילה ונתפס על הגדרות של הבדלים בין "ציוני" ל"יהודי" אז שיבושם לך,

לי זה לא משנה.

 

כשאתה בא לנהל דיון תוך שימוש במושגים, אתה לא יכול להשתמש באותם מושגים, לערבב ביניהם, לא להגדיר אותם כראוי,

 

ולצפות שהמסר שלך יובן בצורה מסתורית כלשהי. יש הבדל בין "ציוני" ל "יהודי", ואם אתה רוצה להשתמש במילים אלו בדיון כלשהו,

 

עלייך להגדיר אותם כיאות ולשמור על משמעותן המקורית לכל אורך הדיון. זו דעתי, לפחות.

 

ובהקשר לשרשור, גם אני נכד לניצולי שואה, וכל פעם שאני שומע "נזכור" יש לי צביטה בלב.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

זה נקרא "להיתפס לקטנות" . כי גם אם יש הבדל,הרעיון ברור.

אם יש פה בארץ אנשים שעדיין לא הפנימו מה הפרסי רוצה לעשות,זב"שם .

הם כנראה מסתמכים על מדיניות ה "יהיה בסדר" הישראלית .

פורסם

הפרסי הזה, אם לא יתחיל להרגע, יתעורר בוקר אחד בקרוב עם איזה הרעלת פלוטוניום מוזרה במחזור הדם שלו.

 

לא רק שהמוסד בזמן האחרון מככב במבצעים שלו (מורניה,הכור הסורי,שיירת הנשק בסודן,אונית הנשק האירנית ועוד ועוד), אוזלת היד של החיזבאללה וחוסר היכולת שלו לנקום על חיסול מורניה נותנים רק רוח גבית למוסד.

 

(נ.ב. לי יש איזה חצי חלום חצי תחושת בטן שאת הכור בבושאר ברגע שיפעילו אותו, איזה "תקלה מסתורית" תגרום להמסת הליבה שלו)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...