Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רועי וזה רק בית MINI. תנסה למצוע בית FULL , אתה תרצה להחליף אוטו באולם על גלגלים ומנוע.:twisted:

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

לא היה לי הורן יותר גדול , היה לי את המיני הורן .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

תתחדש יא רועי, שמעתי אתה ההורים אצלך ואני אישית לחא מתחבר להורנים אחרי הטווטרים הפשוט מושלמים שלך

פורסם

קודם כל לגבי ההורנים

 

עופר כבר יודע מה אני חושב על המערכת שהיתה לו בפולו - הוא קיבל ממני את אחת המחמאות היותר גדולות בפורום - משהו רשמתי לגבי זה שהרגשתי כמו מתנחל שלא מוכן להתפנות מהרכב שלו וכו' וכו'...

 

לא מצאתי שום חסרון בצליל במערכת שלו מעבר לזה שהIDMAX שבר לי את הראש, גם את זה הייתי מוכן לסבול עוד קצת. :twisted:

 

אבל אני מצטער - אני חייב להיות הפארטי פופר כאן.

 

רועי זה לא עופר.

 

רועי - באמת תתחדש ותהנה, אבל לשם שינוי... ת-כ-ו-ו-ן את המערכת!!!

 

גם המערכת הקודמת שלך - עוד לא שמעתי ממנה שום תוצאה, רכיבים שגרמו לי להזיל ריר ולרצות לבכות, סאונד? מצטער, מעולם לא מיצית שום רכיב עד הסוף - די כבר! :-D

 

בפעם הבאה שאני נכנס לרכב שלך - אם הוא לא מכוון, או לפחות הסאונד יגרום לי לפול כמו שהיה אצל דני - אני תולש לך את ההורנים ונותן לך את הCR101 שלי :twisted:

 

עכשיו להיות רציני קצת - רועי, בבקשה, הפעם, תתחיל למצות את הרכיבים שלך עד הסוף - יש לך כרגע רכיבים שאמורים לתת תוצאה מדהימה לכל הדיעות - תכוון ותגיע לשם.

 

בהצלחה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אז הרבה זמן לא פתחתי שרשור על שדרוג אבל חזרתי...:wink:

אז הפעם אני הלכתי על חידוש מרענן.

התקנתי את ההורנים....

דגם:IMAGE DYNAMICS CD2NEO

מדובר על ההורנים הטובים של חברת אימג'דינמיק.

 

תתחדש!

החוליה ה"חלשה" כרגע ככל הנראה יהיו הוופרים שלך, במקרה ואתה עובד ב- 2WAY

כדי לך להשיג מיד וופר שיודע לנגן כמו שצריך לפחות עד 1-1.5K

 

הורנים זה אכן דבר מדהים, עד היום אני לא יכול להשוות שום דבר דומה לזה מאז ששמעתי זוג כאלו אצל עופר.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

דבר ראשון ההורנים חתוכים ב1.2K והוופר מגיע לתדרים האלו בלינאריות ואדי אני חולק עלייך בקטע הזה אמנם היה לרועי תקופה לא מכוונת מה שנקרא אבל המערכת שלו כן הייתה ליפול על הרצפה, היו שירים שחבשתי שהוא הוא הוסיף להקלטה צלילים כי הם פשוט לא היו קיימים בשום מערכת ששמעתי ודווקא אצל דני לא הכי נפלתי מהרגליים כך שזה גם עניין של טעם ומה אתה רוצה להוציא מהמערכת שלך, אצל רועי הייתיאמנם טיפה בעייה עם הבמה אבל עדיין הסאונד מפורט כאילו אפילו אין לי מילים לתאר את זה, פשוט תענוג לשבת ברכב והורנים לצערי לא התחברתי אליהם ולסאונד שלהם אבל זה גם יכול להיחות עניין של כיוונים אבל רועי די פחד להסכים לי לכוון לו קצת אז לא שמעתי תוצאה סופית אבל מה שאני בא להדגיש שזה ענייין של טעפ, ולהגיד שלא נפלת מהמערכת שלו וצשל דני כן ואני בדיוק הפוך אולי מוכיח את הטענה.

פורסם

אני הולך לכוון וךהוציא את המציץ של הפוטנציל של ההורנים אני יודע ושומע שמדובר באחד מהרכיבים הטובים שיש היום לאודיו לרכב. אני אכוון ואחזור עם תוצאות. מה שכן רוחב במה ועומק במה וגובה במה לא חסר לי.... (:

פורסם

משיח,

 

דווקא את הרכיבים שהיו ברכב של רועי - אהבתי יותר מהרכיבים שהיו ברכב של דני - אני מדבר על הרמקולים...

 

ולא, לא נפלתי - למה?

 

הסאונד אמנם היה מעולה, פשוט יוצא מן הכלל - הזלתי ריר מהרכיבים.

 

אבל אפילו הגיינים לא היו פתוחים כמו שצריך - לא דיברתי על במה, לא דיברתי על רוחב, עומק, גובה, מרחק, מירכוז - דיברתי על פתיחה של הרכיבים.

 

מה ששמעתי אצל רועי היה רכיבים סוף הדרך - אבל למידים סתמו את הפה, הוופרים לא היו פתוחים מספיק והטוויטרים היו פתוחים יותר מידי.

 

אצל דני שמעתי בדיוק את אותו הדבר עם רכיבים שקצת פחות (ממש ממש - קצת פחות, מאוד זניח) התחברתי אליהם - אבל הם היו פתוחים כמו שצריך ונשמעו מיליון דולר.

 

אין טעם ממש שתגיב על זה כי זה טעמך וזה טעמי - נתתי תגובה, לא יותר.

 

אני מאמין שרועי הולך בדרך הנכונה, כי כבר רועים שהוא כן מתעסק עם כיווני מערכת וכן שוהה קצת זמן - אולי הפעם סוף סוף, לתקופה קצרה, נזכה לעוד מערכת סוף הדרך בפורום - הפעם זו תהיה המערכת של רועי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...