Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להחליף אוטו . . המחיר של הדלק פשוט בשמיים :cry::cry::cry:

 

חוץ מהעובדה שנוסעים מעל 30,000 בשנה

מה באמת ההבדלים, בין בנזין לדיזל ? ולמה דווקא 30,000

הביטוח\טסט\חלפים\טיפולים ? מה ההבדל ?

 

על איזה רכב (דיזל) הייתם ממליצים ?

 

תודה מראש :p

תחביבים זה עסק יקר !!!

פורסם

קנייית רכב דיזל משתלמת רק אם אתה נוסע מעל 30K קילומטרים בשנה

חלקי חילוף, טיפולים, ביטוח, וטסט גם יותר יקרים

 

לגבי סוג רכב ספציפי זה תלוי מה אתה רוצה פרטית, מיסחרית, טנדר...

 

אם אתה רוצה מכונית פרטית אז תשקול מונית לשעבר אבל אחת שלא עברה את ה 400K.

 

(עם קצת רצון טוב והשקעה אפשר למצוא)

 

בהצלחה

SENA לשעבר

פורסם
קנייית רכב דיזל משתלמת רק אם אתה נוסע מעל 30K קילומטרים בשנה

חלקי חילוף, טיפולים, ביטוח, וטסט גם יותר יקרים

 

לגבי סוג רכב ספציפי זה תלוי מה אתה רוצה פרטית, מיסחרית, טנדר...

 

אם אתה רוצה מכונית פרטית אז תשקול מונית לשעבר אבל אחת שלא עברה את ה 400K.

 

(עם קצת רצון טוב והשקעה אפשר למצוא)

 

בהצלחה

 

ברכבי דיזל אגרת טסט יקרה בהרבה מרכבי דיזל,

לגבי ביטוח כמעט ואין הבדל

חלקי חילוף?, אם יש לי גולף SDI ונשבר לי פנס, אז הוא יותר יקר מהפנס של גולף 1.6 :?: , ההבדל העיקרי בין שני רכבים בעלי מנוע בנזין ודיזל הוא במנוע ככה שרוב חלקי הרכב יהיו זהים.

ממה שזכור לי הטיפולים לדיזל ובנזין יחסית זהים בסופו של דבר.

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

ברכבי דיזל אגרת טסט יקרה בהרבה מרכבי דיזל,

לגבי ביטוח כמעט ואין הבדל

חלקי חילוף?, אם יש לי גולף SDI ונשבר לי פנס, אז הוא יותר יקר מהפנס של גולף 1.6 :?: , ההבדל העיקרי בין שני רכבים בעלי מנוע בנזין ודיזל הוא במנוע ככה שרוב חלקי הרכב יהיו זהים.

ממה שזכור לי הטיפולים לדיזל ובנזין יחסית זהים בסופו של דבר.

 

שמע, מה שאני אומר זה מתוך ניסיון עם רכב דיזל (EXPRES 1.9) שנסעתי עליה מספר חודשים

לא שווה להחזיק רכב עם מנוע דיזל אם לא נוסעים הרבה, מה גם שהמנוע לא מהנה כמו מנוע בנזין (לחובבי ספורט מוטורי).

היתרון היחידי שאני מצאתי במנוע דיזל, זה שהוא חסכוני מאוד!!!

אם תעשה השוואה בין מנוע 1.9 דיזל ומנוע 2.0 בנזין נניח תראה שהדיזל חסכוני פי כמה וכמה.

SENA לשעבר

פורסם

שמע, מה שאני אומר זה מתוך ניסיון עם רכב דיזל (EXPRES 1.9) שנסעתי עליה מספר חודשים

לא שווה להחזיק רכב עם מנוע דיזל אם לא נוסעים הרבה, מה גם שהמנוע לא מהנה כמו מנוע בנזין (לחובבי ספורט מוטורי).

היתרון היחידי שאני מצאתי במנוע דיזל, זה שהוא חסכוני מאוד!!!

אם תעשה השוואה בין מנוע 1.9 דיזל ומנוע 2.0 בנזין נניח תראה שהדיזל חסכוני פי כמה וכמה.

 

אין לי מושג למה קיבלת את הרושם שאני מעדיף רכב דיזל כי אני ממש לא.

 

היו לי בעבר 2 רכבי דיזל שהיו מאוד חסכוניים אבל העדפתי משהו אחר.

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

 

אין לי מושג למה קיבלת את הרושם שאני מעדיף רכב דיזל כי אני ממש לא.

 

היו לי בעבר 2 רכבי דיזל שהיו מאוד חסכוניים אבל העדפתי משהו אחר.

 

לא התכוונתי לכך שאתה ספציפית מעדיף רכבי דיזל

מה שרציתי, להבהיר את היתרון החשוב של רכבי הדיזל. ולפי תגובתך הנך מסכים איתי.

SENA לשעבר

פורסם

תודה על התגובות המהירות :!::!::!:

 

הבנתי שההבדל המשמעותי הוא אגרת הרישוי (הבדל של כ 2000 ש"ח) או במילים אחרות כ 10 ביקורים בתחנת דלק :idea:

 

הייתי שמח לקבל המלצה לרכב דיזל, כ 55K ש"ח, חשוב שהמנוע יהיה מספיק חזק לעלות לירושליים.

 

 

תודה מראש :wink:

תחביבים זה עסק יקר !!!

פורסם
קנייית רכב דיזל משתלמת רק אם אתה נוסע מעל 30K קילומטרים בשנה

חלקי חילוף, טיפולים, ביטוח, וטסט גם יותר יקרים

 

לגבי סוג רכב ספציפי זה תלוי מה אתה רוצה פרטית, מיסחרית, טנדר...

 

אם אתה רוצה מכונית פרטית אז תשקול מונית לשעבר אבל אחת שלא עברה את ה 400K.

 

(עם קצת רצון טוב והשקעה אפשר למצוא)

 

בהצלחה

 

ברכבי דיזל אגרת טסט יקרה בהרבה מרכבי דיזל,

לגבי ביטוח כמעט ואין הבדל

 

1. אם הרכב בעל מנוע הדיזל הוא מסחרי נגיד כמו קנגו/ברלינגו וכו' אז האגרה לא כלכך יקרה והיא פחות מאשר ברכב פרטי.

 

2. הביטוח בדיזל יקר יותר בגלל שחברות הביטוח טוענות שמי שקונה דיזל קונה דיזל בשביל לעבור הרבה ק"מ=יותר זמן על הכביש= יש לך יותר סיכוי לעשות תאונה וכו' טלכן :roll::(

פורסם
תודה על התגובות המהירות :!::!::!:

 

הבנתי שההבדל המשמעותי הוא אגרת הרישוי (הבדל של כ 2000 ש"ח) או במילים אחרות כ 10 ביקורים בתחנת דלק :idea:

 

הייתי שמח לקבל המלצה לרכב דיזל, כ 55K ש"ח, חשוב שהמנוע יהיה מספיק חזק לעלות לירושליים.

 

 

תודה מראש :wink:

 

בתקציב הנתון כדאי לדעתי להתמקד ב:

פרטי: לדעתי רצוי להתמקד בסקסו, מגאן, קסרה (רצוי טורבו דיזל) והאוקטביה.

מסחרי: קנגו/ברלינגו/פרטנר.

 

נ.ב.

1. לא להתפתות לפולו/קורדובה, הן לא שוות את זה.

2. לא לשלול לרכוש מחב' השכרה/ליסינג.

פורסם

כולם פה רק ציינו את היתרונות של דיזל...

 

אל תשכחו לקחת בחשבון גם חסרונות:

1. רעש מגעיל.

2. חוסר כח.

3 כדי לפצות על חוסר הכח עושים מנועים יותר גדולים והרבה פעמים עם טורבו... כבר יצא לי לראות מספר פעמים סוג של טנדר שאני לא זוכר את שמו אבל רואים אותו הרבה... בצד כתוב: 3.1 טורבו / 107 bhp ולדעתי זו ממש אמנות להצליח להוציא כ"כ קצת כח ממנוע כזה גדול עם טורבו, דיזל או לא דיזל ואני בספק עם ה3100 סמ"ק האלה פלוס הטורבו צורכים פחות דלק מדייהטסו סיריון 1300 סמ"ק והם מספקים פחות או יותר את אותה כמות של סוסים. אז כמובן שזו הגזמה אבל אם רוצים רכב שייסע טוב כמו בנזין ושיהיה דיזל אז בדר"כ הוא עם נפח מנוע גדול הרבה יותר לפחות ולפעמים גם עם טורבו ואני לא יודע עד כמה הוא צורך פחות דלק ממנוע בנזין קטן ומתוחכם שמספק את אותו כח ורק בגלל הרעש הזה זה לא משתלם.

זו דעתי לפחות.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
כולם פה רק ציינו את היתרונות של דיזל...

 

אל תשכחו לקחת בחשבון גם חסרונות:

1. רעש מגעיל.

2. חוסר כח.

3 כדי לפצות על חוסר הכח עושים מנועים יותר גדולים והרבה פעמים עם טורבו... כבר יצא לי לראות מספר פעמים סוג של טנדר שאני לא זוכר את שמו אבל רואים אותו הרבה... בצד כתוב: 3.1 טורבו / 107 bhp ולדעתי זו ממש אמנות להצליח להוציא כ"כ קצת כח ממנוע כזה גדול עם טורבו, דיזל או לא דיזל ואני בספק עם ה3100 סמ"ק האלה פלוס הטורבו צורכים פחות דלק מדייהטסו סיריון 1300 סמ"ק והם מספקים פחות או יותר את אותה כמות של סוסים. אז כמובן שזו הגזמה אבל אם רוצים רכב שייסע טוב כמו בנזין ושיהיה דיזל אז בדר"כ הוא עם נפח מנוע גדול הרבה יותר לפחות ולפעמים גם עם טורבו ואני לא יודע עד כמה הוא צורך פחות דלק ממנוע בנזין קטן ומתוחכם שמספק את אותו כח ורק בגלל הרעש הזה זה לא משתלם.

זו דעתי לפחות.

 

אתה כנראה מדבר על איסוזו ,רק שתדע ידידי שה107 כ"ס האלה יותר ממספיקים ,

בתור אחד שנסע על האוטו הוא חזק מאוד ,לגבי חסכוני זה תלוי,אם תתן לחיצות כל היום

אז הוא יבלע את כל ה55 ליטר כמו כלום ,בכל זאת הוא טורבו ,אבל אם תסע רגוע ,אתה יכול

לסוע גם 12-13 ק"מ לליטר ,למנוע גדול + טורבו זה יותר מסביר.

 

עריכה :

על הכח של האוטו הזה יעידו מס' בעלי 205,106 שיצא לי לעמוד איתם ברמזורים :twisted:

פורסם
כולם פה רק ציינו את היתרונות של דיזל...

 

אל תשכחו לקחת בחשבון גם חסרונות:

1. רעש מגעיל.

2. חוסר כח.

3 כדי לפצות על חוסר הכח עושים מנועים יותר גדולים והרבה פעמים עם טורבו... כבר יצא לי לראות מספר פעמים סוג של טנדר שאני לא זוכר את שמו אבל רואים אותו הרבה... בצד כתוב: 3.1 טורבו / 107 bhp ולדעתי זו ממש אמנות להצליח להוציא כ"כ קצת כח ממנוע כזה גדול עם טורבו, דיזל או לא דיזל ואני בספק עם ה3100 סמ"ק האלה פלוס הטורבו צורכים פחות דלק מדייהטסו סיריון 1300 סמ"ק והם מספקים פחות או יותר את אותה כמות של סוסים. אז כמובן שזו הגזמה אבל אם רוצים רכב שייסע טוב כמו בנזין ושיהיה דיזל אז בדר"כ הוא עם נפח מנוע גדול הרבה יותר לפחות ולפעמים גם עם טורבו ואני לא יודע עד כמה הוא צורך פחות דלק ממנוע בנזין קטן ומתוחכם שמספק את אותו כח ורק בגלל הרעש הזה זה לא משתלם.

זו דעתי לפחות.

 

יש לך אה........המון להשלים

 

1. חוסר כח במנועי ט"ד?

2. יש סיבה לך שלטנדרים יש מעט כ"ס בדגמי הדיזל ובמקום שאפרט תריץ חיפוש בפורום.

 

לגבי רעש אכן ישנם דגמים מרעישים אבל הדגמים המודרניים דווקא בסדר גמור.

פורסם
כולם פה רק ציינו את היתרונות של דיזל...

 

אל תשכחו לקחת בחשבון גם חסרונות:

1. רעש מגעיל.

 

אתה סתם מדבר שטויות.

אתה מוזמן לשמוע את ה-2.0HDI מעל 3000 סל"ד. צליל מדליק ביותר!

דבר שני, מה שאני אוהב בדיזל זה את המומנט הרב שהוא מפיק.

 

וכמובן,

הכי כיף זה תמיד לנסוע עם חברים (עם רכבי בנזין) לתדלק. הם מתדלקים - אני בינתיים קורא לוח פוקוס.

כיף למלא כל 800 ק"מ מיכל.

 

אז בוא נגיד שמנועי ה(טורבו)דיזל החדשים הם בכלל לא מה שהיו פעם :!:

172

פורסם

לא יודע על מה רובכם פה נוהגים, אבל בתור אחד שנהג על דיזל ועבר לבנזין,

ייתכן מאוד שדיזל מאוד חסכוני, לעומת בנזין. מנוע בנזין יותר עדין מדיזל, ויותר נעים לתפעול.

הרבה יותר שקט מדיזל. בעיקר, יש פחות רעידות..

 

למי שלא מפריע הרעש, אז מצויין...

אני אישית לא חושב שנהג מכונית פרטית צריך להרגיש כאילו הוא נוהג בטרקטור... (ויסלחו לי כולם על התעלמותי מהטכנולוגיות החדישות בתחום המנועים..)

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני לא מתמצא ברכבי דיזל וגם לא בשיקולים הכספיים. יש לי מולטיפלה דיזל בגלל שיש לי 4 ילדים ואין להם מקום (יחד עם אשתי) ברכב רגיל. אלא מה, מאז שקניתי אותה - אני רק נהנה. קודם כל - לתדלק פול טנק - 60 ליטר בפחות מ 150 ש"ח - תענוג!!!

שנית כל, הרכב ממש מדהים. סוחב כמו משוגע ונוסע בראיסים פיאטיים די אופיניים ואני עוקף בכל רמזור כמעט כל מה שזז. אכן המנוע מרעיש יותר ממנוע בנזין, אבל לדעתי הרעש די נעים לאוזן.

טומי בקאל

אורטופד

תל מונד

×
×
  • תוכן חדש...