-
הודעות
45 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי tgilboa
-
-
בכל חנות צבעים שמכבדת את עצמה בעיקר בחנויות הקשורות לתחום החקלאי אם אתה באזור פ"ת, אני חושב שב"הכל לגן" בנחלים יש להם צבע כזה. בהצלחה
-
אם יש לך מזל תמצא צמיגים משומשים טובים... (פרוקים\תאונות\... ורכבים גנובים) אבל אתה חייב ללכת עם אדם שמבין.. אחרת אתה יכול למצוא את עצמך אחרי שנה עם צמיג שנראה כמו חדש אבל יבש כמו הנגב ((: בהצלחה
-
בדר"כ האזעקות הללו פחות טובות... חברות הביטוח דורשות אישור מתקין מורשה.... בקיצור שווה להשקיע עוד קצת... באמת לא הרבה וללכת למתקין מקצועי. בהצלחה
-
לא יותר מ 50 ש"ח לחיבור מיוחד... בכל מקרה לא עולה כסף לעצור ולבקש הצעת מחיר. בהצלחה
-
ברוב החנויות לאנשי מקצוע (חשמל, כל עבודה חשמליים) ניתן לקנות ממיר ל 220V. הוא מיועד בעיקר לעובדים במקום שאין מקור חשמל זמין. המחירים החל מ 400 ש"ח עד ... (תלוי בהספק הנדרש) בכל מקרה בפ"ת מוכרים בא.ת. סגולה באריכה (חנות לחשמלאים) בהצלחה
-
כפי שאמר יוסי : כיוון פרונט... כדאי שתעשה את זה בקרוב אחרת הצמיג "יאכל" ... וחבל.
-
מחפש צמיגייה זולה ביותר לצי רכב.
tgilboa פרסם הודעה בנושא של Punkmobile205 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בתקופה האחרונה היו שינויים במחירים ! שים לב כי היו עליות מחיר אך גם ירידות בדגמים ויצרנים מסויימים. סה"כ אם מדובר בכמות גדולה כפי שאמרו לפני ... פשוט לך ותדבר !!! בהצלחה -
-
למכירה טנדר וויליס סגור 64 לחלקים בלבד אין נירות ואין מנוע 1500 שקל 050-8781430תמונות מוקטנות שצורפוhttp://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=18121&stc=1&thumb=1 חיפשתי ומצאתי... (: בהצלחה שוב.
-
תחפש בפורום לפני כ3 חודשים פורסם הרבה זמן למכירה ויליס ללא מנוע (באריאל) לדעתי הוא נמכר בזול. שווה לנסות לבדוק אם נמכר ואם כן למי. ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!
-
עומרי שלום ! תנסה לחפש אצל הערבים הם עדיין נוסעים ברכבים אלו . . ויש להם טסות. ולגבי המחיר . . . הכל נתון למשא ומתן (:
-
איתורן הינו מכשיר קטן, שעולה המון כסף להתקנה !!! כל חודש כ 60 ש"ח אחזקה לא כולל תיקונים וכד' חוצמזה שצריך להחביא אותו ברכב ע"מ שהגנב לא יקרע אותו ויזרוק אותו בשול הכביש . . . לכן . . גם אם תשקיעו 1500 ש"ח בקניה והתקנה וכ 750 ש"ח דמי שימוש לשנה קחו בחשבון שאפשר פשוט להסיר את האיתורן ולזרוק אותו !!! עדיף לסנדל את הרכב \ להוסיף מתג ניתוק . . לא ?!
-
מזל-טוב מסתבר שגנבים תמיד יצליחו לגנוב . . . כל שנותר לנו להמשיך לעקוב אחר הודעות הפורום. וכמובן אם מצעים לך לקנות רכב במצב מצויין !!!! במחיר מצויין !!!! ומהר מהר כי עוד מעט הוא ימכר . . . פשוט תבדוק למי גנבו אותו
-
הצבע נראה נפלא !!! קשה מאוד להגיע לצבע רצוי ע"פ קטלוג צבעים יש חנות ברח' יצחק שדה (חנות פינתית) שמוכרת צבעים הדומים לאלו שאתה מחפש ( שם אני קניתי ) אם אתה מעוניין צור קשר ב ה צ ל ח ה טל
-
אם אתה בסביבת ירושלים, יש ברחוב שחל 8 בגבעת מורדכי את מבוקשך, אני חושב שהוא היה פעם למכירה, אבל לאחרונה הוא נע ללא שלט למכירה . . . יש לו גם חיפושית (:
-
כן, ללא ספק קצת מסקרן אבל אני בטוח שתוכל למצוא את מבוקשך בכל מגרש גרוטאות . . . ב ה צ ל ח ה !
-
האם מדובר בוויליס דומה לזה ? אם תוכל לצלם את הרכב ולשלוח תמונות אולי ניתן יהיה להעריך את המחיר בצורה טובה יותר, אולם חשוב לזכור כפי שכבר נכתב . . . המחיר הוא בין המוכר לקונה בכל מקרה אם תחליט לקנות אשמח לעזור עם הנסיון המועט שצברתי טל
-
יש מקום שעושה ריפוד ברח' יצחק שדה (קרוב לתחנת הדלק וסוכנות הרכב "פורד") אני לא זוכר את שמו אבל חונים אצלו כרגע 2 רכבי אספנות ויליס ו.. אני חושב שהוא לא יוצא לעבודות חוץ. אם זה מתאימם לך אנסה לחפש פרטים נוספים. טל
-
חלילה לא מתוך חוסר רצון, לא מדובר במקום מסודר ובעל מקצוע, שילוב של חברים עם קצת עזרה . . . שנה טובה. נ.ב. אני קניתי את הצבע, אבל אחרי יומיים הבנתי שחייבים להתמקח ע"מ להשיג מחיר זול יותר . . .
-
וודאי, אולם זה לא יעזור שכן לא תוכל להעזר בשרותיו. . . אך אוכל להמליץ על מקום קניית הצבע, שלאחר בדיקה הסתבר לי שאם תמסור את הרכב לסתם מוסכניק הוא ינסה לחסוך והדבר יפגע באיכות הצבע. אני ממליץ לקנות את הצבע לבד. אני קניתי בטופ קולור - יצחק שדה 37 ת"א. לא זול אבל התוצאות מדברות בעד עצמן . . . טל
-
תודה לכל המגיבים, העלתי תמונה של הויליס שלי כיום, מחפש אחד דומה... אני יודע שאי-אפשר להיות בררן ולדרוש דגם מסויים ... אני לא מעוניין במשופץ !!! כנסו כ 4 הודעות למעלה ותראו את הויליס אחרי צבע ופחחות... שנה טובה טל
-
-
מחפש ויליס במצב הניתן לשיפוץ ולהעלות אותו על הכביש (ניירות ומנוע ) במחיר סביר.... שנה טובה טל
