Jump to content

tgilboa

  • הודעות

    45
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tgilboa

  1. tgilboa

    צינורות ברקס

    אכן, ברחוב סלמה, נחושת לא עומד בתקן, אני לא ממש הבנתי למה אבל זו העובדה, לצערנו כיוון שהמחיר של הצינורות כ700 ש"ח לכל הצינורות !!!! ב-ה-צ-ל-ח-ה !!! טל
  2. יש אולי למשהו רעיון נוסף \ מקומות בהם ניתן לחפש ???? טל
  3. היכן ניתן למצוא גומיות לחלון קידמי ואחורי לטנדר ויליס (פתוח) חשבתי לתומי שיהיה קל למצוא .. אבל מסתבר שלא !!! אם יש רעינויות אשמח לשמוע, אני מעדיף לקנות גומי חדש ולא משומש. תודה מראש טל
  4. איזו שמשה ? משולש ? או של הדלת ? יכול להיות שאני יכול לעזור תן קצת פרטים ואני אבדוק... טל
  5. tgilboa

    ווילס טנדר

    יש קצת פרטים ? מחיר ? יש מנוע ? מצבו ? קצת תמונות פנימיות ? תודה
  6. אחרי המון שנים הוא יעלה סוף סוף על הכביש.... מה אתם אומרים ? טל
  7. הרעינות הטובים ביותר הם באמת בעזרת שעון שבת למרות שרוב המטענים כיום בתעשיה בעלי מנגנון המפסיק את הטעינה עם מילוי המצבר. גנרטורים המופעלים בעת הפסקת חשמל זקוקים להטענה כזו עבר המצבר המניע אותם בכל מקרה לדעתי כדאי לך לבחון הוספת מפסק ניתוק כללי - כמו זה המחובר לטרקטורים ע"מ למנוע זליגת חשמל אשר גורם לריקון המצבר. ב-ה-צ-ל-ח-ה !!! טל
  8. OK.. אני זריז הצינורות ברקס נקנו ברח' יצחק שדה (טכנו...משהו) מרח' המסגר שמואלה ביצחק שדה (אם אתה נוסע מצפון לדרום) בערך 50 מטר מהפינה בצד ימין. כמו שאמרתי לא זול לכן אם אפשר לקנות צינורות ברזל מפרוק יצא לך יותר זול. דרך אגב חולץ דרמים יש בהרבה מוסכים (השם המקצועי הוא : אפציר) אם אתה מתקשה למצוא יש בכל מוסך של כלי רכב כבדים, טרקטורים וכו' ב-ה-צ-ל-ח-ה !!! כמו כן אין לי גלגל ספייר אז אם למישהו יש רעיון.. בנוסף לידית דלת ימין ומסגרת לחלון קידמי שחסרים תודה מראש טל
  9. שלום רב לא מזמן עשינו ברקסים חדשים לווילס שלנו אבל לצערי אבא שלי הוא זה שהזמין את החלקים, צינורות הברקס עלו כמדומני לא מעט אך בגבול הסביר, ואם אני לא טועה זה בוצע באיזור תחנה במרכזית הישנה (ת"א) אני אבדוק את יתר הפרטים ואחזור אליך. דרך אגב חסרים לי כמה חלקים כמו ידית דלת ומסגרת לחלון קידמי... יש לך רעיונות ? טל
  10. הכי זול !!! פשוט אם אתה רואה גרר באזור שלך.. תתקשר אליו (הטלפון מפורסם ע"ג הגרר) או תנסה לעצור ולדבר איתו - אם אין לו נסיעה מיוחדת תוכל בדר"כ לסגור איתו מחיר הוגן. בהצלחה
  11. מגרש של מכוניות ממכרזים יש בדרום ת"א כמה מגרשים של מכוניות מחברות\השכרות\הוצל"פ המגרש הכי גדול שאני מכיר ברחוב אליפלט (כולי תקווה שאני מאיית נכון) המגרש נמצא בסמוך לבניין מרכזים (זה שהיתה בו השריפה הגדולה) יש שם עשרות רכבים בעיקר מחברות ומהשכרות. ניתן למצוא במקום מחירונים של כל הרכבים וכן ניתן לבדוק במשרד מה המחיר בו נמכר רכב דומה במכרז הקודם. שימו לב !!! רוב כלי הרכב עם קילומטרז' גבוהה מאד ! ב ה צ ל ח ה !!!
  12. איך אפשר לבדוק אם אין שיעבוד או עיקול על הרכב לפני הקניה ? תודה
  13. הייתה לי סקודה (היא נשארה במשפחה כי ממש לא שווה למכור אותה) הרכב אמין, חסכוני בדלק, גם החלפים בסדר . . . אבל - הנדסת אנוש גרועה !!! נהגתי הרבה בפיאט למינהם והרכב הרבה יותר נח, חזק... בקיצור - עזוב את סקודה בצד
  14. לפי הפרסומים האחרונים, מחיר הסולר עתיד לעלות, אבל יפצו את נהגי המשאיות בהורדת עלות הרישוי השנתי (הטסט) לדעתי מי שיסבול זה דווקא הרכבים הקטנים....
  15. תודה על התגובות המהירות הבנתי שההבדל המשמעותי הוא אגרת הרישוי (הבדל של כ 2000 ש"ח) או במילים אחרות כ 10 ביקורים בתחנת דלק הייתי שמח לקבל המלצה לרכב דיזל, כ 55K ש"ח, חשוב שהמנוע יהיה מספיק חזק לעלות לירושליים. תודה מראש
  16. אני רוצה להחליף אוטו . . המחיר של הדלק פשוט בשמיים חוץ מהעובדה שנוסעים מעל 30,000 בשנה מה באמת ההבדלים, בין בנזין לדיזל ? ולמה דווקא 30,000 הביטוח\טסט\חלפים\טיפולים ? מה ההבדל ? על איזה רכב (דיזל) הייתם ממליצים ? תודה מראש
  17. כל הכבוד על היוזמה מחכה לך עבודה לא קלה. לאבא שלי יש ווילס במצב הרבה יותר טוב שלצערי אין זמן לשפץ כרגע צלם ושלח תמונות - כל הזמן
  18. שלום לכולם ! אני חושב לעבור לדיזל, אשמח מאד לקבל המלצות לרכב פרטי, עד 60 אלף ש"ח חשבתי על פולו קלסיק שנת 2000 מחירון 58,000 ... למה היא כ"כ זולה ???? מה אתם אומרים ???
  19. מזל טוב!!! שתמשיכו להנות, לאהוב מורן
  20. איפה ניתן להשיג חלפים לוויליס ? אני זקוק למסגרת פנימית לחלון קידמי , ידית לדלת, ועוד כמה דברים קטנים... האם ניתן להזמין מחו"ל \ כדאי ? יש לי וויליס מודל 68 שאני מעוניין להעלות על הכביש, אם יש לכם עצה או רעיון שיכול לעזור אשמח לשמוע . . . * הודעתך נערכה. להבא נא לדייק יותר בכותרת*
×
×
  • תוכן חדש...