Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מתמצא ברכבי דיזל וגם לא בשיקולים הכספיים. יש לי מולטיפלה דיזל בגלל שיש לי 4 ילדים ואין להם מקום (יחד עם אשתי) ברכב רגיל. אלא מה, מאז שקניתי אותה - אני רק נהנה. קודם כל - לתדלק פול טנק - 60 ליטר בפחות מ 150 ש"ח - תענוג!!!

שנית כל, הרכב ממש מדהים. סוחב כמו משוגע ונוסע בראיסים פיאטיים די אופיניים ואני עוקף בכל רמזור כמעט כל מה שזז. אכן המנוע מרעיש יותר ממנוע בנזין, אבל לדעתי הרעש די נעים לאוזן.

 

אני לא מבין הרבה במחירים של דיזל אבל אני בספק רב שליטר סולר עולה פחות מ2.5 שקל... אם כן זה מדהים.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
אני לא מתמצא ברכבי דיזל וגם לא בשיקולים הכספיים. יש לי מולטיפלה דיזל בגלל שיש לי 4 ילדים ואין להם מקום (יחד עם אשתי) ברכב רגיל. אלא מה, מאז שקניתי אותה - אני רק נהנה. קודם כל - לתדלק פול טנק - 60 ליטר בפחות מ 150 ש"ח - תענוג!!!

שנית כל, הרכב ממש מדהים. סוחב כמו משוגע ונוסע בראיסים פיאטיים די אופיניים ואני עוקף בכל רמזור כמעט כל מה שזז. אכן המנוע מרעיש יותר ממנוע בנזין, אבל לדעתי הרעש די נעים לאוזן.

 

אני לא מבין הרבה במחירים של דיזל אבל אני בספק רב שליטר סולר עולה פחות מ2.5 שקל... אם כן זה מדהים.

 

היום משתלם לתדלק בתחנות שנותנות הנחה גדולה על ליטר סולר, ואילו באמת המחירים.

 

אגב שקניתי את הפולו קלאסיק SDI ב97 ליטר סולר היה עולה שקל אחד.

 

תחשבו על זה, תדלוק ב50 שקל.

 

אחחח החיים הטובים

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

לא יודע מה אתכם אבל לי יצא לנהוג על אסטרה 2 או 2.2 (מוגדשת טורבו+אינרטקולר) חדשה צבאית זה היה לפני שנה וחצי.

אוטו מדהים, החלפת הילוכים קצרה באופן לא רגיל(q shift), מנוע חזק עתיר מומנט. סגרה 210(עם אופציה לעוד אילולא הכביש היה נגמר) על הכביש בירידה לכנרת מרמת הגולן(גמלא) למי שמכיר יש כמה ק"מ בכביש ישר.

נק'תורפה של הרכב היא אמינות (הנהג הקבוע היה מניע ב-0 מעלות וישר נוסע,

לגבי דימום המנוע כנ"ל, לא נתן לטורבו להתקרר והתוצאה הייתה שלאחר כחודשיים האוטו התחיל לעשן בצורה לא רגילה וכמובן ביקר במוסך על בסיס קבוע.

עוד נק' תורפה לא פחות חשובה היא הנוחות, תוך שניה נשבר לי הגב ואני לא היחיד התלונן על כך, אחד הקצינים אפילו חשב ברצינות על החלפת הרכב חזרה למגאן הישנה או על החלפת המושבים על חשבונו.

 

לדעתי אוטו מאוד חזק מבחינת ביצועים, אבל המושבים פשוט הרסו הכל.

 

בקיצור אם הייתי ברצינות חושב לקנות את האוטו הזה הייתי מחליף לו את המושבים.

 

מאחר ולא ציינתי מקודם האוטו מונע דיזל כמובן, ולכן הוא בקושי צורך דלק.

פורסם

אתה אולי מסתכל על רכבים ממודל נמוך מאוד - או שאתה מסתכל על רכבים גרועים מאוד

דוגמאת KIA BESTA

או איך שלא אומרים את זה

אתה מוזמן לנסות לקחת סיבוב על רנו מגאן II סדאן טורבו דיזל

תגיד לי שיש לה רעש מגעיל והיא לא מהנה.

406 HDI -אם תשמע את המנוע שאתה יושב באוטו אני מוכן לתת לך כסף! יותר שקט מבנזין.

וגם האוקטביה דיי שקטה עם מנוע מצויין והיא יודעת לבעוט שצריך

תשאל נהגי מוניות.

ותגלה שהיום הדיזל שונה בהרבה ממה שאתה חושב

הוא יכול להיות מהיר(לא כמו בנזין - אבל מהיר מספיק.)

הוא יכול להאיץ מצוין בזכות המנועים החדשים (CDI TDI HDI) וכל אלה

והוא גם בדרך כלל שקט אם הוא מטופל נכון.

פורסם

אני ממליץ על רכב דיזל גם למי שנוסע 25k מלבד הטסט שעולה 3500¤ אין שום הבדל

 

בטיפולים ביטוח וכ"ו

 

הכל אותו דבר

 

אבל עכשיו מעלים גם את מחיר הסולר אז שווה לחכות להתפחויות

פורסם

לפי הפרסומים האחרונים, מחיר הסולר עתיד לעלות,

אבל יפצו את נהגי המשאיות בהורדת עלות הרישוי השנתי (הטסט) לדעתי מי שיסבול זה דווקא הרכבים הקטנים....

 

:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

תחביבים זה עסק יקר !!!

×
×
  • תוכן חדש...