Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי -(לא לבד, התקינו לי)- מצלמת רוורס (ללא חיישנים) ומסך מראה.

 

התקינו בצורה כזו, שהמסך והמצלמה מקבלים חשמל מהאור רוורס.

 

מה שקורה, שכשאני מכניס לרוורס, לוקח למסך כ-6 עד 7 שניות להדלק.

(שזה המון זמן כשמכוניות אחרות ממתינות וצופרות...)

 

לדברי המתקין, אם הייתי מתקין חיישני רוורס, אז המסך היה מחובר למוח והיה נדלק מהר יותר.

 

האם זה נכון, או שהוא שם לי מסך דפוק?

ואם כן, איזה פיתרון יש לזה, בלי להתקין חיישנים ?

 

בנוסף, אני מתעתד להתקין מסך תקרה לדי וי די, שיעבוד במקביל עם המסך מראה, לסרטים.

לדברי המתקין, כשיתקין את הדי וי די ואת המסך תקרה, יחבר את המסך מראה לדי וי די ואז זה יעבוד יותר טוב... (?!)

לא יודע למה אבל נשמע לי בול שיט...

 

אשמח אם יש מישהו שמבין, שיכול לעזור.

 

תודה

פורסם

לחבר שלי יש מצלמת רווס ללא חישנים והיא נדלקת תוך שניה ככה שאל תמהר ללכת לקנות חישנים

אני את האמת לא יודע מה להגיד לך בקשר למסך תתן דגם זה יעזור

פורסם

דגם המסך (מה שכתוב על האריזה): 7" TFT-LCD

 

איך פותרים את הבעיה הזו?

עד שהמסך נדלק, אני מסיים את הרוורס...

ורק במקרים של ספק או חשש, אני ממתין 5 - 6 שניות שיידלק, כדי לראות האם יש משהו מאחור.

×
×
  • תוכן חדש...