Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

** זוהי הודעה פרסומית. **

 

ערב טוב גולשי קארספורום,

 

אני שמח להודיע לכולכם, על נציגות חדשה בישראל ל-Sinfoni שמגיעה אלינו מאיטליה - המדינה היחידה שיודעת לייצר אקזוטיקה אמיתית.

 

למי שלא מכיר, מדובר בחברה ותיקה וייחודית מאד הנהנית ממוניטין אדיר בקרב האודיופילים שלא יודעים פשרה מה היא, באירופה ובכל העולם מזה שנים רבות- והחל מהיום גם בישראל.

 

החברה מייצרת ציוד אודיו High End אמיתי ובונה את כל ליין מוצריה בעבודת יד בלבד –מסאבים ורמקולים, ליין מגברי ה-Amplitude ומגברי ה-High Current אשר נהנים מרזרוות אדירות של כח הודות לשנאי זרם גבוה אמיתיים דרך סדרות ה-Cost No Object: ה-Prestigio וה-Desiderio.

 

מהחברות הבודדות שנשארו בעולם שממשיכות לבנות באיכות חסרת פשרות ולא לחסוך בעלויות יצור, חוסר ההתפשרות והדבקות במוטו באים לידי ביטוי בכל האזנה.

 

החברה היחידה שאת מוצריה לא ניתן למדוד לפי נייר המפרט ומספרים יבשים.

 

כל מוצרי החברה נהנים מאיכות צליל ונאמנות אבסולוטית למקור ומאיכות בניה חסרת פשרות.

 

במלאי קיים כל מגוון המוצרים של המותג, רמקולים, סאבים, קדם מגברים, כבלים וכמובן מגברים.

 

בקורב תפתח תצוגה קטנה וייחודית של ליין מוצרי החברה אשר כל המעוניין יוכל להגיע לכוס קפה איטלקי :) ועוגה ולהתרשם לפי תיאום מראש.

 

בנוסף רכב הדגמה על טהרת מוצרי החברה אשר בנייתו תסתיים במהלך השבועות הקרובים.

 

אשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

 

בקרוב מאד יעלה אתר האינטרנט המלא ומבצע ייחודי עבורכם הגולשים לחודש שלם.

 

שלכם,

אייל.

[email protected]

www.sinfoni.co.il

1.jpg

2.jpg

4.jpg

L165W.jpg

TP2.jpg

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה יפה.

מקווה לעידכונים נוספים בקרוב.

איפה אפשר למצוא קטלוג מוצרים ?

 

אם רכב התצוגה יכלול בתוכו את הרכיבים שיש לך בחתימה זה יהיה לא פחות ממדהים.

מחכים לתמונות וכמה שיותר.

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

פורסם
יפה יפה.

מקווה לעידכונים נוספים בקרוב.

איפה אפשר למצוא קטלוג מוצרים ?

 

עדכונים בהחלט יגיעו.

 

קטלוג ניתן לקבל במספר דרכים.

 

1. מייל

2. דואר ישראל

3. להגיע אלי

 

* רכב התצוגה יכלול בדיוק את הרכיבים המופיעים בחתימתי.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם
ידיעה משמחת!

מקווה שהתימחור יהיה הגיוני, וקרוב למחירי חו"ל.

 

המחירים מאד קרובים למחירי אירופה.

 

מעבר לכך, בקרוב נצא במבצע החדרה והיכרות עם המותג עבור חברי הפורום. המבצע ימשך כ-30 יום בהם המחירים יהיו נמוכים ממחירי חו"ל.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

יפה!

 

כיף לראות דברים כאלו.

 

בהצלחה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בהצלחה :ok:

 

והיכן יהיה מקום מושבכם?

 

 

ראש העין - מקביל לפארק תעשיה סיבל

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

סוף סוף יש יבואן של חברת היי אנד אמיתית בישראל!! כל הכבוד על היוזמה!

 

שאלה, האם יהיה אפשר לרכוש דרייברים בנפרד, לדוגמה רק מידבאסים, רק טויטרים, רק מידריינג'ים?

 

בהצלחה לך.

פורסם
סוף סוף יש יבואן של חברת היי אנד אמיתית בישראל!! כל הכבוד על היוזמה!

 

שאלה, האם יהיה אפשר לרכוש דרייברים בנפרד, לדוגמה רק מידבאסים, רק טויטרים, רק מידריינג'ים?

 

בהצלחה לך.

 

 

תודה רבה.

לשאלתך, כן, אפשרי בהחלט.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.


×
×
  • תוכן חדש...