Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשי הדו"ג היפים האמיצים ... :wink:

 

היום תוך כדי שיחה עם חבר עלה הרעיון לפנק את הרשיון ואת עצמי ברשיון לכלי בעל שני גלגלים .

רציתי לקבל קצת טיפים בסטייל "עשה ואל תעשה" מהמומחים לעניין .

המלצות לגבי מורים , מחירים וכו' .

 

חשוב לי לשתף אותך שאחד מהחברים של החבר , מוציא כרגע רשיון בשיטת הקבלנות בב"ש , תשלום עבור לימודי רכיבה על אופנוע כ 500 ש"ח עד לקבלת הרשיון הנכסף .

מה אתם אומרים על זה ?

 

בקיצור - הכו בי תורה .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
שלום אנשי הדו"ג היפים האמיצים ... :wink:

 

היום תוך כדי שיחה עם חבר עלה הרעיון לפנק את הרשיון ואת עצמי ברשיון לכלי בעל שני גלגלים .

רציתי לקבל קצת טיפים בסטייל "עשה ואל תעשה" מהמומחים לעניין .

המלצות לגבי מורים , מחירים וכו' .

 

חשוב לי לשתף אותך שאחד מהחברים של החבר , מוציא כרגע רשיון בשיטת הקבלנות בב"ש , תשלום עבור לימודי רכיבה על אופנוע כ 500 ש"ח עד לקבלת הרשיון הנכסף .

מה אתם אומרים על זה ?

 

בקיצור - הכו בי תורה .

 

פשוט עשה, אין מה לברבר על רשיון גש למורה הקרוב למקום מגוריך ותתחיל ללמוד.

מכיוון שממילא יש חובה של מינימום שיעורים אני לא רואה הבדל בין קבלנות לתשלום לפי שיעור תלוי איך אתה מעדיף.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

לסקוטר ומוסיף - בעולם הדו גלגלי, כשאומרים ש: "ממילא לומדים בשיעורי נהיגה רק איך לעבור טסט" - באמת מתכוונים לזה.

 

לא משנה אם מצאת מורה "טוב" או "רע", "יקר" או "זול, שמלמד בקבלנות (או שלא) - התוצאה תמיד תהיה זהה:

תקבל רישיון בשלב זה או אחר מבלי שתדע לרכב.

מרגע שתפנים את זה (לא רק תדע, תפנים!) - מצבך בכביש כבר יהיה קצת יותר טוב..

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
לסקוטר ומוסיף - בעולם הדו גלגלי, כשאומרים ש: "ממילא לומדים בשיעורי נהיגה רק איך לעבור טסט" - באמת מתכוונים לזה.

 

לא משנה אם מצאת מורה "טוב" או "רע", "יקר" או "זול, שמלמד בקבלנות (או שלא) - התוצאה תמיד תהיה זהה:

תקבל רישיון בשלב זה או אחר מבלי שתדע לרכב.

מרגע שתפנים את זה (לא רק תדע, תפנים!) - מצבך בכביש כבר יהיה קצת יותר טוב..

 

 

מוחה בתוקף על קביעה זאת.

אני לפחות מכיר מורה אחד שנותן לך את הכלים הנכונים כדי לרכב ולשרוד בכביש.

וכולכם יודעים במי מדובר.

אז הכללות - ממכם, נו שויין.

פורסם

העובדה שיש צדיק בסדום, אם יש, עדין לא אומרת שסדום היא לא סדום.

היותו של חריג לא משנה את העובדה אודות הרוב המכריע.

 

 

 

 

 

 

 

לסקוטר ומוסיף - בעולם הדו גלגלי, כשאומרים ש: "ממילא לומדים בשיעורי נהיגה רק איך לעבור טסט" - באמת מתכוונים לזה.

 

לא משנה אם מצאת מורה "טוב" או "רע", "יקר" או "זול, שמלמד בקבלנות (או שלא) - התוצאה תמיד תהיה זהה:

תקבל רישיון בשלב זה או אחר מבלי שתדע לרכב.

מרגע שתפנים את זה (לא רק תדע, תפנים!) - מצבך בכביש כבר יהיה קצת יותר טוב..

 

 

מוחה בתוקף על קביעה זאת.

אני לפחות מכיר מורה אחד שנותן לך את הכלים הנכונים כדי לרכב ולשרוד בכביש.

וכולכם יודעים במי מדובר.

אז הכללות - ממכם, נו שויין.

פורסם

http://learn2ride.co.il/

 

קוראים לו עופר. עד יום שישי ההיתי תלמיד שלו ("מעל 500") והבנאדם גם מלמד אותך לרכב, לא רק לעבור טסט. תקרא קצת באתר שלו, מדובר במקצוען.

 

קיצר - מומלץ.

והדרך עודנה נפקחת לאורך...

פורסם
http://learn2ride.co.il/

 

קוראים לו עופר. עד יום שישי ההיתי תלמיד שלו ("מעל 500") והבנאדם גם מלמד אותך לרכב, לא רק לעבור טסט. תקרא קצת באתר שלו, מדובר במקצוען.

 

קיצר - מומלץ.

 

תוכל לתת בי מידע לגבי התשלום והעלות של התענוג הזה ?

 

הנ"ל , מב"ש , הציע קבלנות ב 500 ש"ח .

 

כמה זמן לוקח מרגע תחילת הלימוד ועד לקבלת הרשיון הנכסף ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

לדעתי - למי שלא היה רשיון על קטנוע קודם לכן לא טוב לעשות את הקבלנות בב"ש, כי שם עושים בעצם רק טסט, לא לומדים, ואם הבחור ניכשל - הוא משלם עוד 500 ש"ח - ושוב - שיעור כפול וטסט.

 

לא משנה אצל איזה מורה תיקח את ה 15+ שיעורים שלך - אם באת רק לעבור טסט - אפילו "ה" מורה לא יעזור לך.

 

המורה "שלי" אמנם לא עטור מדליות למינהם, אבל מגוון הנסיעות שהיו לי במהלך השיעורים הקיף את רוב סוגי הכבישים והתנועה { וגם ביקרנו במוסך! }. וזה חשוב.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

מי שזוכר כמה טיפים מהמורה לנהיגה שלו זה בסדר

 

אבל די לחכימה ברימיזה - יען כי, למורה נהיגה מקצוען ככל שיהיה

אין מספיק זמן ללמד אותך חוקים על הכביש - גם ככה שאתה לומד

אתה יותר מתרכז באיך להזיז את הדבר הזה מתחת לרגליים שלך

ואתה לא מתקרב להבנה של הכביש ובשביל הבסיס המינימלי ידרשו

כמה חודשים טובים. ואז אולי אם אתה כל כך רציני תעשה קורס

ותלמד קצת מעבר ..

 

בהצלחה

פורסם

בקשר ל" הבנה של הכביש".

 

זה כבר תלוי מה ההיסטוריה שלך, ואיזה הרגלים אתה מביא איתך.

 

אני, בתור נהג משאית, היתי צריך להתרגל מהר מאד לעובדה, שאם אני מפריע למישהו בנתיב נסיעה, הוא כניראה לא יעצור.

זה קרה לי כבר בשיעור השני - די מזעזע כשחושבים על זה - היתי צריך לבלום או לעבור נתיב, בדקתי מאחור, וראיתי אוטו במרחק סביר לבלימה מתונה, עברתי נתיב, ו.........רגע, הוא לא מאט, בכלל! אז ברחתי.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
לסקוטר ומוסיף - בעולם הדו גלגלי, כשאומרים ש: "ממילא לומדים בשיעורי נהיגה רק איך לעבור טסט" - באמת מתכוונים לזה.

 

לא משנה אם מצאת מורה "טוב" או "רע", "יקר" או "זול, שמלמד בקבלנות (או שלא) - התוצאה תמיד תהיה זהה:

תקבל רישיון בשלב זה או אחר מבלי שתדע לרכב.

מרגע שתפנים את זה (לא רק תדע, תפנים!) - מצבך בכביש כבר יהיה קצת יותר טוב..

 

 

מוחה בתוקף על קביעה זאת.

אני לפחות מכיר מורה אחד שנותן לך את הכלים הנכונים כדי לרכב ולשרוד בכביש.

וכולכם יודעים במי מדובר.

אז הכללות - ממכם, נו שויין.

 

אבל אולי אני אוכל להפתיע אותך...

דווקא פה, בצפון...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...