Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כמה ימים רכשתי רכב מסו:ג סיאט איביזה טורבו שנת 2002 ,דגם מנוע .AYP 1.8T

 

הרכב גודש 0.6 (סטנדרטי לחלוטיין) מלבד פילטר פתוח, ואגזוז זרימה חופשית .

 

אני רוצה לגשת לאחת הסדנאות בשביל "להתקין" צ'יפ מסוג אפסולוט

 

מה המחיר של התקנת הצ'יפ בערך? וכמה גדישה הוא נותן 1.2+-?

 

תודה

ושבת שלום

פורסם

עולה ב-E&A בסביבות 2000+ תלוי במצב רוח :lol:

מעלה לך את הגדישה לאזור ה-1.5 באר. שינוי משמעותי מאוד.

אני ממליץ לך אבל על חיפוש בפורום משום שכל חצי יום נפתח שרשור חדש על תוכנה לאיביזה.

פורסם

האם מחיר צ'יפ של REVO או של אפסולוט עולה בסביבות 1400-1800

 

יש מקום שעושה במחירים כאלה? כי כבר יותר יקר זה לא שווה

פורסם

יותר יקר זה לא שווה???

הלוואי שבכל מכונית ניתן היה להוסיף 50 כ"ס ב2500 ש"ח.

המחירים שציינת נמוכים מדי, נסה סביב ה2000+-.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ממתי צ'יפ מוסיף 50 כ"ס?

שמעתי מחבר שיש מקום שקוראים לו האלמנט החמישי

הוא מתקין צ'יפ במחיר של 1500 הייתכן?

איזה סוג צ'יפ מותקן ?

פורסם

הצ'יפ,הינו תכנת ניהול מנוע, משמע, לא מורכב חלק ברכב אלה מתחברים עם לפטופ למחשב הרכב ומעדכנים אותו/מוחקים את התכנה הקודמת

במנועי טורבו ההבדלים הם משמעותיים ובאיביזה טורבו ההבדל נעמד על בערך 40-50 כ"ס, למעשה הרכב נהייה שונה לגמרה

 

המחיר הוא 2000+-, תלוי בצ'יפ ותלוי אצל מי

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...