Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מוכן להשקיע כמה אלפים בשביל זה ?

 

זה לא צחוק

 

תחשוב טוב אם אתה מוכן להשקיע את זה , תישן על זה הלילה

 

אם תקום ועדיין תרצה , אני אגיד לך בה"פ ולא כאן מן הסתם

 

אני אתן לך נקודה למחשבה , לפעמים עדיף לא להשקיע סכום X כי אולי עדיף לך למכור ולהוסיף את הסכום הזה ולקנות רכב טוב יותר , לדוגמא : GTI 206 ( כי יש לך חולשה לרכב הזה ) הוא גם יהיה חזק יותר , גם אם תעשה פורטינג ועוד... גם יציב יותר וגם מתנהג יותר וכו'...

 

 

פרטים על הרכב שלי תמצא בחתימה שלי

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
Z MAN ,

 

מספיק כבר

 

כולה פורטינג , איזה נזק יעשו ?

 

אם תדע אצל מי לעשות פורטינג אז לא יקרה לך שום נזק

 

מוציאים ראש , מחליקים מעברים ומגדילים אותם קצת וזהו . סע לשלום .

 

מי ישמע לוקחים את הראש וחותכים לשניים ואז מדביקים עם סופר גלו

 

אנשים כאן אוהבים לעשות מזבוב פיל

 

 

 

ולגבי הבחור עם ה 206 שרוצה לעשות פורטינג ולבזבז כסף על שטויות

 

הרכב לא כזה ספורטיבי בשביל שיהיה לך שווה להשקיע עליו פורטינג וכדו'

 

ועוד הרכב באחריות ???

 

תעשה ככה :

 

קנה דף ומספר טושים צבעוניים

 

הנח את הדף על שלחן חלק ופתח את המכסה של הטוש בו אתה מעוניין להשתמש

 

הנח ליד לעשות מה שהיא רוצה ( ההיא עם הטוש )

 

 

 

אתה בטח חושב שמשעמם לי , הא....

 

( אני מקווה שהבנת את הכוונה שלי )

 

יופי, עוד מעט כולם יפרקו את הראשים, ויתחילו להחליק את המעברים בראש עם הפצירה של אמא שלהם.

זה ממש לא פשוט!

החלקה של מעברים לא עושים סתם בשביל הכיף, צריך לדעת טוב מאד את העבודה לפני שניגשים לפרויקט כזה.

יש מעט מאד אנשים בארץ שיודעים לעשות את זה כמו שצריך.

פורסם

תודה.

אשקול את דבריך.

ו... יאשה אמרת? זה הרכב שלו מה שבתמונה? אולי פעם יצא איזה רמזור...אני יודע..?

ושוב לפורטינג,מה קורה אנשים יש המלצות? יש אנשי מקצוע רציניים?

מי אמר שבמוסך המורשה יבחינו?

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

ה XS היא בסיס טוב יותר לשיפורים מה GTI אבל תזכור שלמעט לאחר השקעה כבירה שמיד אפרט ה GTI תהיה חזקה מהירה ומתנהגת טוב יותר.

 

פיג'ו בחרו ב XS להיות הבסיס למירוצי CLUB במקומות שונים. במחסן החלפים של פיג'ו ספורט קיים קיט שמעלה את ההספק ל 150 סוסים, גיר סיקוונסיאלי מתאים ודפרנציאל LSD של ZF. אני לא יודע להעריך את המחיר של כל החלקים אבל הדיפרנציאל הוא 2000 ליש"ט!!!. מבחינת מתלים אז הקדמיים מוחלפים בקויילאובר של בילשטיין שכויילו ע"י פיגו ספורט ואחוריים גם של בילשטיין (600 ליש"ט). ברמה היותר גבוהה זה ממש כבר לא דומה 225 כ"ס ומבנה מתלים שונה לגמרי ב סופר 1600.

 

האם זה ריאלי בארץ הקודש וכלכלי כנראה שלא :( אבל 206 GTI תתן לך הרבה יותר :D .

 

ה GTI אומנם אינה "מוערכת" אבל ההפרש בין ה XS ל GTI הוא כזה ששוה כל שקל. זה לא הפער של 28 כ"ס אלא יותר הפער של 5 קג"מ בערך.

 

זאב

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

8) dudu tiraga

ani ahiti matkin ram air+maarehet plita komplekt shel supersprint ve be ze nigmar a sipur

huz me ze arbe anashim shohehim she zarih leathil me a blamim ve aharei ze leagia le manoa 8)

פורסם

ואללה מק אני לא מסכים.

א. ראם אייר ומערכת פליטה קומפלט אפילו אם היא מותאמת לא יתנו לו יותר מדי באיזור הכח הזמיו של המנוע , נשימה טובה יותר סבבה , אבל שוב ... זה לא ממש מה שהוא מחפש ובטוח לא יתן לו אם הוא לא ימפה מחדש את המנוע.

ב. מערכת בלימה , בניגוד לרוב הדברים שאנשים שמים פה בלמים של ברלינגו על כל פיזו / סיטרואן משופרת , האוטו שלו בולם לעניות דעתי בסדר גמור

מה גם שאסור לשכוח שאם אתה רוצה באמת לשפר בלמים כמו שצריך זה לא רק דיסקים רפידות וקליפרים , זה להחליף את המשאבה , את הצינורות , לבדוק לחצים וכו ... ממש לא עינין פשוט כדי לעשות את זה כראוי. אבל שוב , הוא לא ממש צריך את זה כרגע וגם לא כאשר הוא ישים את השיפורים שהצעת. רפידות ודיסקים טובים יותר ... סבבה , אחלה שיפור.

 

אני הייתי שוקל ( אם האוטו נוח לך עכשיו , אם הוא קשה לך עכשיו שכח ממה שאני אומר ) הנמכה , בולמים רציניים יותר וכמה קורסים.

אם אתה נחוש בדעתך לשפר את הכח ובדרך לשים כמה אלפים ... דבר עם יאשה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...