Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי דיהוו רייסר

דהההההההה

בקיצור מאחורה יש לה את הפלסטיק המכוער הזה שמחבר בין שתי הפנסים האחוריים

אז אותו אפשר להוריד לבטח.

שאלתי היא האם קיימים בקליות ספורט שקופות או סוג אחר לרכב כזה

להזכירכם אלו אותם פנסים של אופל קאדט

איפה יש אתרים בחוול או בארץ לקנות כאלו

או מקומות בארץ לפנס מסוג זה?

תודה רבה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

זה תלוי כמה אתה מוכן להשקיע.

 

יש בארץ בקליות ספורט שהם דיי חרטא כי הן בקושי משפרות משהו והן סתם בזבוז כסף.

אפשר להזמין מגרמניה (תעשה חיפוש בפורום, בטוח תמצא) בקליות ספורטיביות אמיתיות שמוסיפות עד 15 כ"ס ומקטינות את זוית הגלגול בצורה דרסטית. אבל תזכור זה כבר יעלה לך לא מעט פפלינוס ובמכס יעשו לך בעיות כי זה לא חוקי.

פורסם
זה תלוי כמה אתה מוכן להשקיע.

 

יש בארץ בקליות ספורט שהם דיי חרטא כי הן בקושי משפרות משהו והן סתם בזבוז כסף.

אפשר להזמין מגרמניה (תעשה חיפוש בפורום, בטוח תמצא) בקליות ספורטיביות אמיתיות שמוסיפות עד 15 כ"ס ומקטינות את זוית הגלגול בצורה דרסטית. אבל תזכור זה כבר יעלה לך לא מעט פפלינוס ובמכס יעשו לך בעיות כי זה לא חוקי.

 

אתה צוחק נכון ? :crazyeye:

8)
פורסם
זה תלוי כמה אתה מוכן להשקיע.

 

יש בארץ בקליות ספורט שהם דיי חרטא כי הן בקושי משפרות משהו והן סתם בזבוז כסף.

אפשר להזמין מגרמניה (תעשה חיפוש בפורום, בטוח תמצא) בקליות ספורטיביות אמיתיות שמוסיפות עד 15 כ"ס ומקטינות את זוית הגלגול בצורה דרסטית. אבל תזכור זה כבר יעלה לך לא מעט פפלינוס ובמכס יעשו לך בעיות כי זה לא חוקי.

 

אתה צוחק נכון ? :crazyeye:

 

אם אתה צריך לשאול זה כבר רע.

 

What the fuck is בקליות ספורט :?:

ותאמין לי שאני מתאפק לא להגיד כלום על החיבור התמוה של המילים ספורט ודיהו באותו משפט.

פורסם

 

ותאמין לי שאני מתאפק לא להגיד כלום על החיבור התמוה של המילים ספורט ודיהו באותו משפט.

 

בנוגע לרייסר אתה צודק. אכן אין קשר בין המילים "ספורט" ודייהו.

 

אם בסופר רייסר עסקינן , מדובר בחיה ספורטיבית למדי .

 

כבודה במקומה מונח.

פורסם
זה תלוי כמה אתה מוכן להשקיע.

 

יש בארץ בקליות ספורט שהם דיי חרטא כי הן בקושי משפרות משהו והן סתם בזבוז כסף.

אפשר להזמין מגרמניה (תעשה חיפוש בפורום, בטוח תמצא) בקליות ספורטיביות אמיתיות שמוסיפות עד 15 כ"ס ומקטינות את זוית הגלגול בצורה דרסטית. אבל תזכור זה כבר יעלה לך לא מעט פפלינוס ובמכס יעשו לך בעיות כי זה לא חוקי.

 

אתה צוחק נכון ? :crazyeye:

 

אם אתה צריך לשאול זה כבר רע.

 

What the fuck is בקליות ספורט :?:

ותאמין לי שאני מתאפק לא להגיד כלום על החיבור התמוה של המילים ספורט ודיהו באותו משפט.

 

סליחה,לא שמתי לב שהוא רשם "בקליות ספורט".

אבל ת'אמת רשמת את זה בכזה סטייל שכמעט האמנתי שזה נכון.

 

אתה לומד משפטים במקרה? :lol::D

8)
×
×
  • תוכן חדש...