Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בשבוע האחרון, התחילה לי בעייה בסטרטר,

אני מנסה להניע, ופתאום חוץ מנוריות הבקרה, מערכת שעון וכו אין שום רעש של התנעה.

אני מניע בדחיפה, ולאחר מכן, לכמה התנעות יש סטרטר.

אני מניח שהבעיה בסטרטר,

אך איך זה יכול להיות, שפעם מניע, ופעם לא?

היכן נמצא הסטרטר ברכבי? אולי יש איזה חוט לא מחובר?

מה עלי לבדוק?

 

תודה,

שי.

פורסם

לא המצבר הוחלף לפי כחצי שנה.

האורות עדיין עובדים מעולה. ולמרות שאין התנעה, כלום לא מעומעם מהאורות אלה הכל עובד כשורה.

לפי דעתי הבעיה בסטרטר...

פורסם

1) בדוק את הכבל פיקוד לסולונואיד יכול להיות שלא מחובר טוב / קיבל קורוזיה

 

2) לא ציינת אם קיים קודן / ניתוק על הסטרטר

 

3) בדוק אפשרות לגשר + לפיקוד הסולונויד לרגע כשמתג ההצתה דלוק

 

** ודא שהרכב לא הבהילוך שאתה נוגע בפיקוד לסולוניד זה עלול להיות מסוכן

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

מהו הכבל פיקוד לסולונואיד? היכן יושב הסטרטר? האם הוא יושב ליד המדחס מזגן?

היכן נמצא כבל זה?

אין לי קודן.

לגשר לאן ומאיפה?

 

תודה על העזרה.

שי.

פורסם

עכשיו הרכב אינו מניע כלל,

הוא מניע רק בדחיפה,

זה אינו המצבר, כי הוא חדש, והחשמל עובד תקין.

אין שום רעש מהסטרטר...

מה עלי לעשות?

האם הסטרטר הלך? או שיכול להיות שאחד החוטים התנתק ממנו,

היכן הסטרטר נמצא?

×
×
  • תוכן חדש...