Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לפוסט האחרון נסעתי באוטו ושמתי לב למה קורה בסביבות 2000 סל"ד אין לי את האיבוד אנרגיה שמדברים אליו בפוסט לעיל לכן נראה שזה מתמקד יותר ברצועה מסויימת.

אשמח לקבל המלצה למוסך אמין באזור ירושלים.

פורסם
או רעש של שינן (בנדיקס) מתנע (סטרטר) שנותר משולב קצת עם זר השיניים של המנוע (גלגל תנופה).

בברכה - רפי לין :-)

רפי,

אם הבנדיקס היה 'בורח', היה נשמע רעש דומה, אך יותר חזק מזה של רצועה שחוקה.

אבל זה לא העניין, הוא אמר שיש רעש מוזר לאחר שהוא מתניע, והרעש נעלם כ-2 שניות אחרי, זה נשמע לי מקרה מאוד ברור של רצועה גמורה.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

יש מצב לקבל המלצה למומחה של רנו אמין ולא יקר באזור ירושלים?

מצאתי כמה מוסכים שרשום שהם מומחה רנו.

מוסך מומו בחרשי הברזל.

מוסך ליטל

מוסך דניאל אמויל - נראה לי שהוא מוסך יבואן אם מישהו מכיר ויכול להמליץ אני ישמח.

פורסם

התופעה שאתה מתאר היא בדיוק הדיפייזר הזה ולא רצועה או סטרטר, בדיוק כמו שרשום בלינק שנתנו לך.

נדרש להחליף שוב את כל מערכת התיזמון כולל גלגלת הדיפיייזר.

מכוון שמדובר בתיקון יקר מאוד אני ממליץ שאכן מוסך מורשה של רנו יאמת את הרעש בהתנעת בוקר לצורך "וידוי הריגה".

פורסם

הייתי היום גם במוסך המורשה של רנו וגם אצל מומחה רנו ששמע את הרעש ואבחן שהוא מגיע מאזור רצועת הטיימינג.

במוסך הראשי אמרו לי שמוסך לא מורשה לא יוכל לזהות את הבעיה ולפתור אותה.

במוסך הטיפל ברצועה לפני כשלושה חודשים אמור לי שאין מצב שזה מגיע מהטיימינג כי לא יכול להגיע רעש משם.

כמובן הראה לי תרשימים של הרכב וכל זה כדי שאני יתרשם מכל העניין הזה.

בקיצור נשארתי עובד עצות.

בנוסף אמרו לי שזה יכול להיות מרימים הידראולים או משהו בסגנון שבגלל שהשמן יורד מהם יש טקטוק שמפסיק אחרי כמה שניות ואז אין יותר רעש כי השמן עלה אליהם.

 

בקשר לדיפייזר אין את התופעה של איבוד הכוח ככה שאני לא בטוח שזה העניין.

אם מישהו מוכן להסביר מה בדיוק המשמעות של דבר כזה האם חייב לתקן או שאפשר לחיות עם זה?

האם האופציות שהועלו רלוונטיות?

פורסם

דבר נוסף וחשוב ששמתי לו לב.

בטיפול שבו החליפו טיימינג החליפו גם שמנים השמן שצריך להיות על פי היבואן הוא קסטרול 10W-40

ראיתי בקבלה ששמו שמן 15W-40 האם יכול להיות שזהו המפתח לכל הבעיה שיש לי באוטו??

האם אני יכול לבוא בטענות למוסך על טיפול לקוי שגרם לתקלה ??

פורסם

הבעיה שלך בפולי דיפייזר ושהוא תקול הוא משמיע רעש רק בהנעת בוקר ולא גורם לשום תופעה אחרת.

זה גם לא קשור לשמן ששמו לך.

פורסם

המוסך טוען שהוא לא מצליח לשחזר את הרעש הנ"ל הוא הכניס תוסף שמן ואומר שאין מה לדאוג שהרכב בסדר גמור. האם די בזה או להתעקש על החלפת הפולי?

פורסם

הרעש שאתה שומע הוא מרכיב הנקרא דיפייזר שמונע ע"י הטימניג .הגלגלת המדוברת מבצעת שינוי בתזמון המנוע

בהתאם לנדרש והרעש נובע מחוסר שימון בשניות הראשונות מאחר והגלגלת לא תקינה.

לצערי אם תתקן את הרכב כנדרש ולפי הוראות היצרן תצטרך לבצע שוב טימניג מחדש.

×
×
  • תוכן חדש...