Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יודע.. אתה אומר גשר אתה חושב זה מעל הירקון אבל וואו איזה גובה הגשר הזה 60 מטר נפילה :?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

מלבורן זה כבר מסגיר אותו שהוא מסטול

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

"אבא מתי מגיעים?"

"אבא מתי מגיעים?"

"אבא מתי מגיעים?"

"אבא מתי מגיעים?"

"אבא מתי מגיעים?"

"אבא מתי מגיעים?"

 

כשיהיו לך בעיות בשליטה בעצבים, תבין.

GS300.

פורסם

ילדים יכולים לשגע את ההורים עם שאלות מציקות

 

ילדים יכולים לנג'ס ולנג'ס ולנג'ס ולא ממש מעניין אותם אם אבא בדיוק בשיחה חשובה בטלפון או במרכז צומת סואן והרמזורים לא עובדים או עם כאב ראש איום לאחר לילה בלי שינה ו9 שעות עבודה מתישות. לא מעניין אותם שום דבר. הם הרי רק ילדים - מותר להם.

 

ילדים מאבדים, מקלקלים ושוברים כמעט כל מה שאפשר לאבד, לקלקל ולשבור. גם אם זה צעצוע שקנו להם שעה קודם לכן.

 

 

אבל ילדים יכולים גם להמתיק את הימים הכי שחורים. עם ילדים שומעים גם:

"אבא, הכנתי לך הפתעה"

"אבא, אני אוהבת אותך הכי בעולם"

"אבא, תראה איך אני כותבת לבד"

 

ולשמוע את הילד שלך צוחק צחוק מלא ומתגלגל של הנאה ואושר תוך כדי משחק, זה הצליל הכי מתוק בעולם.

ולראות את הילד שלך מחייך אליך ושמח לקראתך, פשוט ממלא אותך באושר

 

גם ברגעים שהילד הכי מעצבן בעולם, הוא רק ילד. אין שום הצדקה לפגיעה בילדים בכלל בילדים שלך בפרט. זה לא גובל באי-שפיות, זו אי-שפיות בהתגלמותה

פורסם
ילדים יכולים לשגע את ההורים עם שאלות מציקות

 

ילדים יכולים לנג'ס ולנג'ס ולנג'ס ולא ממש מעניין אותם אם אבא בדיוק בשיחה חשובה בטלפון או במרכז צומת סואן והרמזורים לא עובדים או עם כאב ראש איום לאחר לילה בלי שינה ו9 שעות עבודה מתישות. לא מעניין אותם שום דבר. הם הרי רק ילדים - מותר להם.

 

ילדים מאבדים, מקלקלים ושוברים כמעט כל מה שאפשר לאבד, לקלקל ולשבור. גם אם זה צעצוע שקנו להם שעה קודם לכן.

 

 

אבל ילדים יכולים גם להמתיק את הימים הכי שחורים. עם ילדים שומעים גם:

"אבא, הכנתי לך הפתעה"

"אבא, אני אוהבת אותך הכי בעולם"

"אבא, תראה איך אני כותבת לבד"

 

ולשמוע את הילד שלך צוחק צחוק מלא ומתגלגל של הנאה ואושר תוך כדי משחק, זה הצליל הכי מתוק בעולם.

ולראות את הילד שלך מחייך אליך ושמח לקראתך, פשוט ממלא אותך באושר

 

גם ברגעים שהילד הכי מעצבן בעולם, הוא רק ילד. אין שום הצדקה לפגיעה בילדים בכלל בילדים שלך בפרט. זה לא גובל באי-שפיות, זו אי-שפיות בהתגלמותה

יש אנשים שתפיסת העולם שלהם טיפה שונה משלך כניראה ... ;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ישבתי עם הקטנה שלי על הבר באגאדיר והיא התחילה עם הצקות ההתשה שלה. ישרתי סיפרתי לה על "המשליך ממלבורן" ומאז - שקט. כמו שאמרה סופרנני: "גבולות".

 

מצורפות תמונות לפני ואחרי להמחשה.

agadir.jpg

agadir2.jpg

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

:roflmao:

 

 

כשסיפרת לה, אז בראשך הכתבה נראתה בצורה הבאה ?:

_______

|_____\

|____\

|___\

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ישבתי עם הקטנה שלי על הבר באגאדיר והיא התחילה עם הצקות ההתשה שלה. ישרתי סיפרתי לה על "המשליך ממלבורן" ומאז - שקט.

 

מספיק שהיית לוקח אותה למטבח לראות איך מכינים את הקציצות

 

05mincer2.jpg

פורסם

על המגש העליון זה ילדים קצוצים ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...