Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה סאבוופר הכי כדאי :

 

Kicker CVR12

Kicker C12

JBL GTO1202D

DUB 200 DUB MAG

 

רובם 300-400 RMS חוץ מהC12

מה הכי כדאי לי לקנות?

אני מרים אותם עם מגבר Pulse Audio BA4400

וגם אולי למישהו יש המלצה ל6X9 טובים במחיר של עד 300 ש''ח?

 

יום טוב

פורסם

אני לא יודע עד כמה כדאי CVR עם המגבר הזה..אתה צריך בגישור 400 RMS

ולא נראה לי שעם המגבר הזה תשיג את זה..אני ממליץ לך על ה C12 או ה JBL

ותראה יש לך גם rockford P2

פורסם

היה לי את הJBL סאב נחמד ויחסית למחיר מאוד חזק.

בכל מיקרה בתקציב הזה אני קניתי אינפיניטי רפרנס 300RMS

 

עריכה:דרך אגב,על אותו מגבר שיש לך הם פעלו אצלי.

bmw-530i 3.0L

פורסם

אני מאמין שהסאב שלי עולה משהו כמו התקציב שלך... סאב שנותן בראש - סרווין ווגה דגם ווגה עם העיגול האדום... לא מצאתי אותו באתרים בארץ... 200 WRMS ולדעתי עם מגבר טוב אפשר להוציא יותר.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

לפי דעתי בתקציבך ה-kicker cvr12 הוא הבחירה הכי טובה,הוא נותן תמורה מאוד יפה למחיר שלו.

שמעתי את הסאב הזה בהמון רכבים ובהתקנה נכונה עם תיבה נכונה הוא נשמע מאוד יפה למחיר הזול שלו.

כמו כן יש לך סאב נוסף שלא ציינת (עם אני לא טועה) והוא הרוקפורד p2 שנכנס בתקציב שלך,אולי עם חריגה של עד 100 ש"ח.

מקווה שעזרתי.

פורסם

מההתחלה בניתי לקנות את הCVR12 הבעיה שהוא עולה בסביבות ה460 ש''ח ותיבה אטומה שמתאימה לו יקרה מאוד לקנות,בסביבות ה270 ש''ח

אם מישהו יודע מידות שאני יבנה תיבה אני יקנה בלי שום ערעור:)

ובקשר לP2 יש למישהו מפרט?

פורסם

אל תשכח שאת הקיקר אתה צריך למצוא שהוא יהיה שתיי סלילים של 2 אוהם שבפועל יצא לך 4 אוהם .

כי הקיקר מגיע עם שתי סלילים ואני רציתי לקנות אותו אבל בגלל שבכל מקום הוא נימכר עם שתי סלילים של 4 אוהם ובפועל זה יוצא 2 אוהם. אז פרשתי ולקחתי רוקפורד P2

אלה אם כן אתה מתכוון לקנות גם מונובלוק

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם
אני מאמין שהסאב שלי עולה משהו כמו התקציב שלך... סאב שנותן בראש - סרווין ווגה דגם ווגה עם העיגול האדום... לא מצאתי אותו באתרים בארץ... 200 WRMS ולדעתי עם מגבר טוב אפשר להוציא יותר.

אולי התכוונת לזה? יש לי אותו http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=9755

פורסם

וואו.. מחיר קצת נפוח, אפשר להשיג אותו במחיר הזה עם תיבה לפי מה שראיתי. יש לי אותו ועוד באודי עם בגאז מברזל ברזל ואין פתיחה/כיסאות נופלים לסלון ובכל זאת הוא נותן !

שמעתי אותו בפונטו, המגש האחורי קופץ לו ואצלו הוא עובד על בערך 150 180 RMS לפי מה שבדקתי.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

×
×
  • תוכן חדש...