Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי לנצ'יה קאפה טורבו שנת97 הרכב אצלי בערך חודשיים.

הבעיה ברכב היא כאשר אני מושך את הסלד הוא מגיע ל5 ונעצר שם ממש כמו ניתוק הצתה

הבעיה קורה גם בניוטראל, חוץ מזה סמתי לב שהאוטו אוכל הרבה דלק אפילו הרבה מאוד.

לפי מה שהבנתי בעית הדלק היא ביגלל חיישן המאף?

האוטו גודש 0.6 הכל מקורי וככה קניתי את הרכב

בזמן הקרטוע נדלקת שגיעה במחשב הרכב שרושמת תקלת במערכת מנוע

תודה מראש לעוזרים.

bmw-530i 3.0L

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ידידי , שלום.

כמו שנאמר לך בפורום אחר עדיף לך לגשת למוסך כדי לפתור את הבעיה.

ישנן בעיות שאפשר לפתור על מסך המחשב וישנם בעיות מסובכות יותר שלא ניתן לפתור אותם על מסך המחשב.

פורסם

עם ההיתי מעונין ללכת למוסך לא ההיתי שואל כאן,מסכים איתי?

אני מעונין לדעת לפני שאני הולך למוסך לקראת מה אני הולך

ומה נראה לכם הבעיה?

bmw-530i 3.0L

פורסם

במידה וכם מדובר בחיישן מאף,ניתן לנקות אותו או לסדר אותו?

כי אחרי בדיקה קטנה גיליתי שהחיישן הזה אמור לעלות לאוטו שלי בסביבות 4אלף שקל:?

אשמח לדעת על דרך שניתן לסדר את החיישן הזה,

תודה.

bmw-530i 3.0L

פורסם

אנשים בסך הכל העלו אפשרויות לתקלה, זה לא אומר שזה בדיוק הבעייה.

לגבי החיישן הוא לא ניתן לניקוי, אני ממליץ לפחות להיכנס למוסך לביצוע אבחון ככה לפחות תדע מה הבעייה.

פורסם

ההיתי אצל בחור שמטפל בלאנצ'יות בפתח תקווה בחור בשם ברוך,

לפי מה שהוא אומר זה החיישן שהלך אך הוא לא חיבר את האוטו למחשב או משהו.

הגיוני שחיישן כזה עולה 4אלף שקל?

bmw-530i 3.0L

פורסם

גם משומש בדקתי מחירו כ1400שקל.

השאלה עד כמה זה יהיה לנכון לקנות דבר כזה יד שניה.

הוא אמר לי שהחיישן הזה גורם לצריכת דלק גבוהה מאוד

וכניראה גם לקירטועים.

bmw-530i 3.0L

פורסם
פורסם

טוב ברגע זה גיליתי שחוט להט בפנים יצא מהמקום והאוטו ביכלל לא עובד יציב,ויש ריח של דלק.

יש אפשרות לעקוף את החיישן הזה זמנית או משהו?

bmw-530i 3.0L


×
×
  • תוכן חדש...