Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טיפלתי פעם בתקלה כזו בלנצ'יה טורבו, זה היה בגלל חוטי הצתה לא מקוריים.

 

שזה מאוד הגיוני , במיוחד שהוא כבר החליף אותם .

פורסם

והנה עוד אחד, מקורי הפעם (אם כי של וולבו, אבל אותו מספר קטלוגי של בוש), ומשומש.

מחיר: 75$ כולל משלוח (300ש"ח) לפני מס (אם יהיה).

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1995-95-VOLVO-960-BOSCH-MAF-AFM-MASS-AIR-FLOW-METER-OEM_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ66Q3a4Q7c65Q3a3Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem350155874112QQitemZ350155874112QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

HFturbo

פורסם

הייתה לי את אותה הבעיה בתמה אטמוספרית ושם הסתבר כי הכוהל היה ישן וחלק מהחיבורים שלו לחותי ההצתה היו חלודים מה שגרם לרכב לעבוד לסרוגין על 2 3 או 4 צילינדרים = קירטועים בלתי נסבלים

לצערי הפטרון לא זול יותר אבל לבדוק טוב טוב לפני ששופכים כמה אלפים על החלק הלא נכון (אולי)

פורסם

גם הכוהל ככל הנראה עושה לו בעיות , בכל אופן החיישן מאף תקול , חוט להט קרוע או משהו בסגנון ,אור יוכל להסביר יותר טוב מה בדיוק קרה .

פורסם

כמו שאור{מעלי אמר}

החיישן בכל מיקרה תקול וכן החוט להט בפנים ניקרע...

שלא נדבר על זה שכניראה ככה קניתי את הרכב כי מההתחלה ההיתה לו צריכת דלק מוגזמת

לדוגמא100שקל דלק נסעתי הכי רגוע שאפשר לאשדוד וחזרתי כשהמחוג על הקיו האדום נראה לכם הגיוני?

לכן בעל המוסך שההיתי אצלו אמר שכניראה זאת התקלה,אבל אחרי שאני רואה שחוט להט קרוע

סביר מאוד שזאת תיהיה התקלה,

השאלה עם זה יכל להיות קשור לקירטועים או רק לצריכת הדלק המוגברת?

bmw-530i 3.0L

פורסם

הוזמן חיישן מקורי של בוש נחכה שיגיע ונעדכן מה קורה ועם הקרטועים הסתדרו.

 

תודה מיוחד לHFTURBO שהזמין לי את החיישן:-P

bmw-530i 3.0L

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון-החיישן הגיע,

הרכבתי עשיתי סיבוב האוטו נוסע הרבה הרבה יותר חזק עובד יותר טוב וצורך דלק כרגיל ולא כמו שהיה צורך ברמה מוגזמת.

אך עדיין יש את הקירטועים ב5וחצי אלף סל"ד.

יכל להיות שמדובר בכוהל? כי בדיוק ב5וחצי יש כמו ניתוק הצתה

bmw-530i 3.0L

  • ספונסר פורום
פורסם

הבעיה היא בכיוון של חיישן הקרנק,הכיוון מצריך ידע וניסיון רב ואורך מספר שעות.

 

שים לב שכאשר הקרטוע מתחיל שעון הסל"ד קופץ בהגזמתיות,זה לא משהו שתוכל לתקן לבד,רק מישהו שמכיר היטב את הדגם,ואין כאו הרבה.

אורן

  • ספונסר פורום
פורסם

לא מדובר בקוייל .

תלוי ברמת הזריקה של קצה גל הארכובה,לרוב מחוייב לפי שעות עבודה בפועל.

אורן

פורסם
לא מדובר בקוייל .

תלוי ברמת הזריקה של קצה גל הארכובה,לרוב מחוייב לפי שעות עבודה בפועל.

אורן

 

הבנתי.

מי עושה את זה ואיפה?

 

מה, אתה ברצינות שואל? אורן מרצה לך על כל פיפס באוטו... תנחש למי לפנות :roll:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.


×
×
  • תוכן חדש...