Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא.

תזמין מאיביי אחרי שתוודא מול המוכר שזה מה שאתה צריך, תטיס את זה לארץ וסגור עניין.

עם דואר שליחים זה אצלך תוך כמה ימים, רק אל תשכח לוודא שהמוכר יצרף חשבונית מתאימה.

 

עריכה: ה"לא" שרשמתי מתייחס כמובן לאפשרות עקיפת החיישן ולא להמלצה של רפי מעלי, אם כי לטעמי עדיף חיישן תחליפי וחדש ממקורי ומשופץ.

HFturbo

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

99% שזה מחיישן ה AIR MASS (כן, זה אותו החיישן שידידי אריה [HF TURBO] המליץ לך עליו).

 

אתה מוזמן לגשת לשבי, בחור חביב וידידותי ובעל מוסך ללנצ'יות באזור המרכז. יש לו המון חלקים לתמא\קאפה.

 

ולא, אין דרך לעקוף את החיישן הזה.

 

שלח לי הודעה פרטית אם לא הסתדרת, אני אשלח לך את הטלפון של שבי.

 

שבת שלום.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
בדקתי עם שבי,

גם אצלו מחיר החלק יד שניה 1400שקלים.

 

 

בן אדם אין מה לעשות ...

לפעמים אין דרך אחרת ואתה חייב להוציא מזומנים כמה שזה אל כואב ..:cry:

 

תבדוק כמה יעלה לך יבוא של אחד חדש כוול משלוחה ותשווה מה יותר שווה לך 8)

פורסם

הקישור שנתנו לי פה לחיישן זה תחליפי?

לפי מה שראיתי לא שולחים את זה לארץ מה אפשר לעשות?

אשמח עם תעזרו לי כי אין לי מושג ובחיים לא הזמנתי מחו"ל.

bmw-530i 3.0L

פורסם

תחליפי כן, שלחתי לבחור שאלה לגבי עלויות משלוח לארץ.

אחרי שיחזיר תשובה, העדכן פה.

 

תבדוק טוב טוב שמתאים לך, ואם כן, אין לי בעיה להזמין בשבילך, אבל קח בחשבון שלאור העובדה שאני משלם ב-paypal מראש, שתצטרך גם אתה להחזיר לי בעת התשלום ולא בעת קבלת החלק.

כמו כן, קח בחשבון שיש מצב שיגבו ממך מיסים באדיבות מדינת ישראל בשיעור של כ50% מהערך הכולל (כולל משלוח).

 

אגב, אם זה חלק של בוש, יש מצב שהם בעצמם מוכרים OEM במקביל, שווה להרים להם טלפון בארץ ולשאול כמה יעלה לפי מק"ט.

 

מה המק"ט של שלך? יש מצב שמפורסמים עוד כאלו לפי המק"ט.

HFturbo

פורסם

החיישן מפורק ונימצא כאן לידי.

המקט הוא אותו דבר כמו במודעה.

השאלה כמה יצא כולל המשלוח ומיסים או מה שזה לא יהיה.

bmw-530i 3.0L

פורסם

4000 שקל לחיישן... פראיירים לא מתים - רק מתחלפים, ואח"כ בוכים שיקר להחזיק לנצ'יות.

הנה עוד 2 אופציות, הראשונה עדיפה:

 

 

http://shop.ebay.co.uk/items/__0280213025_W0QQLHQ5fLocatedInZ0QQQ5ftrkparmsZ72Q253A1301Q257C66Q253A2Q257C65Q253A12Q257C39Q253A1QQ_dmptZUKQ5fCarsPartsQ5fVehiclesQ5fCarPartsQ5fSMQQ_mPrRngCbxZ1QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14?_fpos=&_fcid=100&gbr=1

 

עם משלום 45.33 פאונד, שזה בערך 280 שקל לפני מיסים (אם יהיו).

תעדכן מה אתה רוצה לעשות.

HFturbo

פורסם

אריה, אתה מתפלא מזה כאילו אתה נתקל בזה פעם ראשונה.

כמעט כל חלקי חילוף מתומחרים בארץ בצורה דראקונית.

אפילו 50% מיסי יביוא לא מסבירים את פער עצום בין מחירי חול.

 

ד"א לגבי חיישנים יש סיפור מיוחד - כי גם בחול יש פער מחירים גדול בין חיישן OEM לבין חיישן כאילו "מקורי".

 

לבחור עם הקאפה - אני הייתי הולך על חיישן חדש מחול - שלך הרי ארוס לגמרי....

וקח בחשבון שיכול להיות שזהו לא חיישן אחרון שתצטרך להחליף.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום.

חבל על הכסף שלך,יש לי חיישן כזה שהזמנתי מחו"ל,חליפי,האוטו לא נוסע איתו,אתה מוזמן לבוא לנסות אותו בעצמך.

 

אין פתרון ,רק להרכיב מקורי של בוש(אם תרצה יש לי גם כזה משומש)

 

מורכב על המנוע פילטר אוויר פתוח?אם כן זה יוצר בעיה .

 

בכל מקרה,אין לך בררה,כמו כולנו,אתה צריך לקנות חיישן של בוש משומש פה בארץ.

 

אם תרצה,אתה יכול לקפוץ אליי להרכיב חיישן אחר ולבדוק שהבעיה נפתרה לחלוטין(ללא תשלום)

בברכה,אורן


×
×
  • תוכן חדש...