Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר כמה ימים בפורום, ואנשים פה מאד עוזרים לי, ונורא נחמד ומעניין לי לקרוא כל מה שכותבים. ראיתי שבעבר כבר היו שירשורים שכל אחד הציג את עצמו, והחלטתי להגיד כמה מילים גם על עצמי, כי קבלתם אותי לכאן מאד יפה

אני יואב נוימן בן 26 (עוד מעט 27 - זקן) גר ברמת אפעל, עם אבאמא, מקווה בקרוב לעבור לת"א. אני סטודנט להנדסת תעו"נ באוניברסיטת ת"א, שנה שלישית (עוד שנה וסימסטר למניאק)- התחלתי ללמוד מאוחר כי הייתי קצין והקדשתי חיי למולדת בצנחנים. נכון להיום אני קורע את התחת בחברת ness, שבטח כולכם מכירים. אני חולה על רכב, מגיל 6 צופה עם אבא בספורט מוטורי (שלפעמים, ומעט מידי, משדרים בכל מיני רשתות ספורט זרות, שמבינות שגם זה סוג של ספורט). אבא שלי היה בעברו העו"ד של כמה מיבואני הרכב הגדולים בארץ (כן, גם של לובינסקי), והיום הוא שופט, וגם אחד מהפעילים החזקים למען חיקיקה לספורט מוטורי בארץ (אז אתם מבינים מאיפה בא לי החיידק)- ועם זה שזה מגיע אלי הוא לא מבין....... (ראה פורום ייעוץ רכב). אמא שלי ואחותי קשות יותר ולא מבינות למה רעש של מכוניות נחשב באוזננו לקונצרט.

הרכב הראשון שלי היה 205GTI ואחריו, 4 שנות אהבה ל - 106 ראלי שנמכרה בצער רב לפני מספר חודשים. אז זהו מכאן ממשיכים

שמח להיות פה איתכם

יואב :wave2::wave::beerchug:

פורסם

ועכשיו כולם ביחד: היי יואב!! :wink:

 

סתם, פשוט מזכיר לי פגישה של AA - Anonymous Automotorists :lol:

 

ברוך הבא, אני משוכנע שקראת כבר את כללי הפורום 8)

 

מקווה ששהותך כאן תהיה נעימה ומועילה - ואנא עדכן אותנו בנוגע לפעולות החקיקה לטובת הספורט המוטורי, אם אתה מקורב ל"ברנז'ה" :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תתרום, תשקיע , תקבל, תקשיב, תדבר, תקרא ...

 

אורנג' כל העולמות פתוחים בפניך :lol:

 

שיהיה לך המשך יום נעים וברכת ברוך הבא.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ברוך הבא לפורום.....

יש פה פווול כוסיות(בשביל זה אני לפחות פה), מסיבות, פיצוצים..........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רגע,מה אין???

 

 

טוב, מכוניות יש פה.

כוסיות??? תנסה פורום קומטיקה.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אהלן יואב אני מקווה שתהנה פה.

 

 

 

יש לי שאלה קטנה למה מכרת את הראלי :roll:

 

למה מכרתי את הראלי, שאלה טובה - גם אני לא מבין :lol:

קיבלתי רכב מהעבודה והייתי צריך את הכסף, בנתיים החלפתי עבודה ואיתה הלך האוטו.

מכרתי את הראלי לפני שמונה חודשים כבר, לשמחתי לשכן שלי ככה שאני רואה אותה כל יום מבקר ומתגעגע (ואומר לה לילה טוב לפני השינה :lol: ) האמת שמטפלים בה די יפה. בנתיים אני מאובזר בדו גלגלי - אבל יכול מאד להיות שמחר תהיה לי הודעה רשמית.

:roflmao:

פורסם
welcome יואב

 

 

אגב, מכיר את תום שעבד בתמיכה הטכנית של נס ? :wink:

 

לא, לא מכיר טום, אני גם ב-QA, אבל אני בNESS רק 4 חודשים. אם את מכירה מישהו משם אולי את יכולה לברר לי דרכו איך מגיעים לבחורה שמעבירה לנו הדרכות פיתוח מנהלים (אני די דלוק עליה - כוסית חבל"ז) :oops:

אם את יודעת אני יכול לשלוח לך את שם החברה ואת השם שלה בה"פ, אני רק יודע שהיא עושה תזה על מכבי ת"א בכדורסל והיא מעבירה את ההדרכות כאן כבר חצי שנה.

אשמח לפרטים, כי כל החברה שאיתי די חדשים.

יואב

פורסם
welcome יואב

 

 

אגב, מכיר את תום שעבד בתמיכה הטכנית של נס ? :wink:

 

לא, לא מכיר טום, אני גם ב-QA, אבל אני בNESS רק 4 חודשים. אם את מכירה מישהו משם אולי את יכולה לברר לי דרכו איך מגיעים לבחורה שמעבירה לנו הדרכות פיתוח מנהלים (אני די דלוק עליה - כוסית חבל"ז) :oops:

אם את יודעת אני יכול לשלוח לך את שם החברה ואת השם שלה בה"פ, אני רק יודע שהיא עושה תזה על מכבי ת"א בכדורסל והיא מעבירה את ההדרכות כאן כבר חצי שנה.

אשמח לפרטים, כי כל החברה שאיתי די חדשים.

יואב

 

ממש לא... אני מכירה משם רק את הנ"ל (שעבד בתמיכה הטכנית של האייסיקיו).

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
welcome יואב

 

 

אגב, מכיר את תום שעבד בתמיכה הטכנית של נס ? :wink:

 

לא, לא מכיר טום, אני גם ב-QA, אבל אני בNESS רק 4 חודשים. אם את מכירה מישהו משם אולי את יכולה לברר לי דרכו איך מגיעים לבחורה שמעבירה לנו הדרכות פיתוח מנהלים (אני די דלוק עליה - כוסית חבל"ז) :oops:

אם את יודעת אני יכול לשלוח לך את שם החברה ואת השם שלה בה"פ, אני רק יודע שהיא עושה תזה על מכבי ת"א בכדורסל והיא מעבירה את ההדרכות כאן כבר חצי שנה.

אשמח לפרטים, כי כל החברה שאיתי די חדשים.

יואב

 

ממש לא... אני מכירה משם רק את הנ"ל (שעבד בתמיכה הטכנית של האייסיקיו).

 

תודה בכל מקרה :mm_blush:

×
×
  • תוכן חדש...