Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוד "המורשים"


shuku999
שימו לב! השרשור הזה בן 5559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מזמן ידוע שמחיר הטיפול במוסכים המורשים הוא היקר ביותר שיש. יש המתווכחים ששוה את המחיר תמורת "החלק המקורי" ויש את האנשים שחושבים שרמת המחירים לא מוצדקת ופונים לטפל במוסכי רכב שלא מורשים ע"י היבואן. נכון...כשזה נוגע בעיקר מכנית מה טוב ומה לא טוב לרכב הויכוח ימשיך. עד כאן בסדר. במקרים אחרים באמת לא כדאי ללכת ל"מורשים".

להלן דוגמאות: מצבר שנפ 62 אמפר נמכר במוסך מורשה פורד-מזדה בעפולה (לא אציין את שמו) במחיר מחירון של כ-1580 ש"ח ("מצטערים אי אפשר להוריד שקל זה מחירון היצרן"), כשבמקומות אחרים מצאתי אותו ב 30-40 אחוז פחות בלי להתווכח!!

דוגמא שניה היא ניצול: לאחר מספר נסיונות ללא הצלחה לחפש סמל שנגנב מרכבי(סאנגיונג) פניתי למוסך מורשה ששם עליו נדרש מחיר של 240 ש"ח לא כולל מע"מ!! בחייאת, אמרתי להם במחיר הזה אפשר לקנות 2 DVD לבית ועוד לקבל עודף!! כולה חתיכת פלסטיק!! בקיצור המסקנה: אל תתנו להם לנצל אותכם, יש דברים שבאמת טוב לתקן אצל היבואן כי זה חשוב לרכב, ויש דברים שאפשר להשיג "בחוץ" במחיר הרבה יותר משתלם ובהפרשים של עשרות אחוזים. ובנוסף: יש את הפורום הנחמד הזה שלא מזמן התוודעתי לו וגיליתי שיש פה אנשים נחמדים שאפשר להיוועץ איתם וללמוד מהם. אז חברים טובים: המשיכו לשאול, לעזור ולהיוועץ למען כולם. בהצלחה.:brickwall:

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנסתי למוסך מורשה סאניאנג שבו אני תמיד מטפל עם נורת מצטי להט דולקת קבוע וקושי קל בהתנעת הבוקר.

הכנתי את עצמי כבר להחלפת 5 מצטים ולחשבון של איזה 2000 ש"ח כשמנהל העבודה אומר לי "נהנית בשבת עם הרכב בבוץ ושלוליות? בטח הרטבת את הריליי של המצטים".

הריליי נפתח ונוגב בקפידה, חומר דוחה לחות רוסס עליו ונפרדו ממני לשלום ללא שום רצון לקבל איזה תשלום וללא התקלה.

 

במוסך שאינו מורשה אני לא בטוח שהידע הזה, מהשטח ולא מהספרות הטכנית, נמצא וסביר להניח שהמכונאי היה ישר מזנק על האופציה הקלה והריווחית של החלפת מצטי להט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנסתי למוסך מורשה סאניאנג שבו אני תמיד מטפל עם נורת מצטי להט דולקת קבוע וקושי קל בהתנעת הבוקר.

הכנתי את עצמי כבר להחלפת 5 מצטים ולחשבון של איזה 2000 ש"ח כשמנהל העבודה אומר לי "נהנית בשבת עם הרכב בבוץ ושלוליות? בטח הרטבת את הריליי של המצטים".

הריליי נפתח ונוגב בקפידה, חומר דוחה לחות רוסס עליו ונפרדו ממני לשלום ללא שום רצון לקבל איזה תשלום וללא התקלה.

 

במוסך שאינו מורשה אני לא בטוח שהידע הזה, מהשטח ולא מהספרות הטכנית, נמצא וסביר להניח שהמכונאי היה ישר מזנק על האופציה הקלה והריווחית של החלפת מצטי להט.

איפה מוסך הצדיקים הזה?

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם במוסך שבו אני מטפל (מורשה) בעל המוסך לא פעם עשה עבודות קטנות ללא חיוב ומנע ממני להוציא כסף על תיקונים שלא לצורך למרות שיכל לגזור על זה קופון .

Peugeot 208GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום דבר לא נעשה בהכללה. גם לי עשו עבודות קטנות ללא חיוב, אבל בעבודות הגדולות משלמים על הכל ביחד. שוב אני אומר, שאין ספק שבחברה הכי בטוח כי החלפים מקוריים והכי טובים לרכב. אבל בשם "החלפים המקוריים" מותר לקחת עבודה של 200 ומשהו ש"ח (לפי שעתון יצרן) לשעה, בזמן שזה יכול להיות משכורת של יום עבודה שלם של בעל הרכב? וההפרשים בחלפים מגיעים לעשרות ומאות אחוזים? חומר למחשבה....

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא אבל יש כזה: מוסך רכב הבקעה בע"מ. נמצא על כביש 90 בבקעת הירדן. מוסך מצויין. גם מצברים, גם צמיגים, גם מכני, וגם אביזרי רכב, שכפול מפתחות וכוס קפה חינם.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. מדובר במוסך רייכמן ברחוב תל אביב בעיר חיפה.

 

2. גם אם נצא מהנחה שטיפול אנחנו עושים במוסך כללי והולכים למורשה רק לבעיות ותקלות שצצות ברכב, גם לזה יש לי דוגמא.

נכנסתי לטיפול במוסך הנ"ל, מנהל העבודה מיידע אותי שצריך בטיפול הזה להחליף שמן סרן אחורי, אני לא מבין הרבה במכניקה של שטח אבל יודע שהייתה לאחי 10 שנים סונומה, מעולם לא החליף בה לא שמן סרן ולא נעליים.

 

פתח לי הבחור את הוראות היצרן ואכן, מחליפים שמן סרן אחורי כל 75K ק"מ.

 

אז מאיפה לדעתך מגיעות כל השמועות (הדי מבוססות האמת) על מחלה של סרנים אחוריים במוסו? היא מגיעה מאלה שלא מטפלים במורשה ואז בכלל לא יודעים שצריך לעשות את זה.

בסופו של יום, אני מכיר כמה וכמה רכבים שמקפידים על ההחלפה הזאת וללא כל בעיות בסרן האחורי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא ראיתי מוסך שמוכר\מתקין\מחליף צמיגים :shock:

 

 

הוא בדרך כלל לא!

אבל אתה בא אומר בוקר טוב, אני צריך להחליף 4 צמיגים.

אז או אומר לך אחלה, תשתאיר את האוטו ותבוא בצהוריים, בנתיים הוא הולך לפנצרייה הכי קרובה, מקסימום 2 ק"מ מימנו

(כמעט בכל א.ת יש פנצרייה), מחליף 4 צמיגים, חוזר למוסך, מוסיך עוד 30% לפחות, (למחיר שהוא שילם כמובן) ואז מיתקשר אלייך שהאוטו מוכן!!!

 

על זה מדבר פותח השירשור, ( מסכים איתו בהחלט)

 

פלג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. מדובר במוסך רייכמן ברחוב תל אביב בעיר חיפה.

 

2. גם אם נצא מהנחה שטיפול אנחנו עושים במוסך כללי והולכים למורשה רק לבעיות ותקלות שצצות ברכב, גם לזה יש לי דוגמא.

נכנסתי לטיפול במוסך הנ"ל, מנהל העבודה מיידע אותי שצריך בטיפול הזה להחליף שמן סרן אחורי, אני לא מבין הרבה במכניקה של שטח אבל יודע שהייתה לאחי 10 שנים סונומה, מעולם לא החליף בה לא שמן סרן ולא נעליים.

 

פתח לי הבחור את הוראות היצרן ואכן, מחליפים שמן סרן אחורי כל 75K ק"מ.

 

אז מאיפה לדעתך מגיעות כל השמועות (הדי מבוססות האמת) על מחלה של סרנים אחוריים במוסו? היא מגיעה מאלה שלא מטפלים במורשה ואז בכלל לא יודעים שצריך לעשות את זה.

בסופו של יום, אני מכיר כמה וכמה רכבים שמקפידים על ההחלפה הזאת וללא כל בעיות בסרן האחורי.

 

או שלא הבנתי את מה שכתבתה, או שלא הבנתי מה הסוד של להחליף שמן בסרן האחורי.

זה בדיוק כמו להחליף שמן גיר (ידני), אפילו באותו ק"מ, ברוב המכניות לפחות,

קשה לי להאמין שיש איזה מוסכניק שלא יודע את זה.

אגב בהיילקס צריך להחליפ כל 60K ק"מ, ואין שום מחלה של סרנים.

 

 

פלג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...