Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכבי סוזוקי, מאושר ע"י היבואן הוא המיגון של אספיר, אין לי מושג למה זה, לא אכפת לי למה זה, אני אישית לא התקנתי מיגון של אספיר ובתור פרנציפ אני גם לא אתקין מיגונים של אספיר, בטח בטח שלא אצל אספיר ישירות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לא רע, אבל יש לפעמים דברים שהם מיותרים, ברכב שלי למשל, מיכל הדלק לא פגיע (מותקן מאוד גבוה וצריך להיות כשרון כדי לפגוע בו בשטח), כל מי שמחזיק ג'ימני/מכיר קצת את הרכב, המליץ לי לשים אך ורק "מגן טרנספר/גיר", כי כל השאר זה בזבוז כסף ומשקל מיותר.

ניגשתי לאספיר בבקשה להתקין את המגן המדובר + להתעניין על מגן צד (צינורות), אז ככה:

הגיע אלי אחד הבעלים, והחל מפציר בי לקחת מיגון קומפלט, תוך שהוא מבלבל את המוח על כמה שזה חשוב והוא לא מעוניין למכור לי רק את המגן המדובר כי לא רוצה שאני אבוא אליו אח"כ עם האוטו שבור, לגבי צינורות צד, לג'ימני מייצרים כיום אך ורק משולב מדרגות, מה שאני לא רוצה בכלל.

בשורה התחתונה, יצאתי משם לא מרוצה, בהרגשה שניסו לדחוף לי בכוח סט שלם של מיגונים שלא רציתי, עד עכשיו אני עדיין נוסע ללא מיגונים, שבקרוב אני אתקין אצל חבר שיבנה לי לבד בהרבה פחות כסף ממה שעולה אצל הסדנאות המוכרות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני מבין אותך אבל גם אוטו. אחרי הכל הוא רוצה להתפרנס.

יש אנשים שלא איכפת להם על חשבון של אחרים ויש כאלה שכן.

 

נקווה שאצלנו זה לא המקרה =]

פורסם

היי, שיתפרנס, אני ביקשתי ממנו לתת לי את המגן גיר בחינם ?

גם מזה הוא יכול להתפרנס, אבל הוא רוצה להיות חזיר.

אגב, אספיר לא באמת צריכים למכור מיגונים, מספיק להם כסאות הידראולים/מושבי ספורט של ריקארו ואת העובדה שהם מאבזרים את כל הניידות של משטרת ישראל.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

היי, יש לך 2 אפשרויות:

1. חכה שאספיר יקבלו אוטו ויעשו עליו נסוי ואז יוציאו לשוק סט מיגונים.

2. אתה נפגש איתי, הולכים לחבר, מסתכלים מתחת לרכב, מחליטים מה פגיע וצריך למגן ומה לא, הוא יעשה לך מיגונים בהתאם לצורך, יוצא יותר זול מאספיר העושקים.

 

לשיקולך :)

תתחדש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...