Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תכנס ללינק ששמתי שם , תוכל גם אתה להכנס למכירה, המחיר ההתחלתי הוא 700 ש"ח, אבל רק ב 800 ש"ח

ההצעה תתקבל.

צבעוני לא הכרחי, אבל בשביל זה כדאי להחזיק מדפסת דיו זולה ופשוטה בצד לפעמים הנדירות שיוצא להדפיס בצבע.

לטווח הארוך זה משתלם ביותר.

פורסם
במחירים שדני הגדיר, יש רק משולבות דיו.

 

משולבת לייזר הכי זולה תעלה בערך 1500, ולא תדע להדפיס בצבע.

משולבת צבע ליייזר די נדירה, ועולה בערך 3000.

 

זה כבר מזמן לא נכון..

 

בדוק למשל את HP M1522NF, זו מדפסת משולבת מעולה (מהירה מאוד, חיבור רשת מובנה, feeder, מודם מובנה, איכות הדפסה טובה מאוד וכו') שעולה היום פחות מ-900 ש"ח. אמנם יקר יותר מהתקציב שלו אך עדיין הרבה פחות מ-1500 ש"ח.

 

החסרון הוא שלפחות נכון ללפני חצי שנה לא הצלחתי למצוא טונרים חלופיים עבורה, אבל אולי היום המצב שונה.

פורסם

החשוב הוא, מדפסת אמינה, דיו מחזיק זמן רב יחסית, ועלויות החלפת טונר (דיו) סבירות.

 

לפני כשנה קנינו מדפסת משולבת של HP במחיר 300 ש"ח במבצע ויש לנו נסיון טוב איתה. החשוב הוא שהמיכל השחור מכיל 19 מ"ל , מכיון שבד"כ המחיר פר מ"ל של דיו נמוך יותר ככל שהמיכל גדול יותר. לאורך הזמן ההוצאה על דיו עולה לרוב יותר ממחיר הקניה של המדפסת. אם מענין אותך, אתן לך את מספר המדפסת. (היא לא אצלי כרגע).

 

שים לב שמיכל הדיו שמגיע בתוך המדפסת הוא קטן.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם

אני קניתי לפני חודש בערך מדפסת HP חדשה (דגם J6413) משולבת עם פקס עצמאי,סורק , כרטיס רשת אלחוטי , הדפסה על שני צדדים של הדף ועוד כל מיני אופציות נחמדות, המחיר בסביבות 750-800 , עד עכשיו אני מרוצה ממנה מאוד.

 

 

גם לי יש אותה אבל קניתי ב 100 ש"ח במבצע של HP (למי שקונה נייד). מאוד מרוצה ממנה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה על הייעוץ, לבסוף, רכשתי מדפסת לייזר שחור לבן, משולבת פקס (וסורק כמובן) עם טונר מלא (בדכ הם מספקים טונרים ל 1000 הדפסות במקום 3000 ) עם מזין דפים, מתוצרת סאמסונג.

 

המחיר אצל "לייזר ליין" שקבלתי (ישנה שם בחורה בשם אביטל, שספקה לי מענה מדהים!), זול ממה שהופיע בזאפ, אפילו תחת החנות שלהם, והסתכם ב 720 שח כולל משלוח.

 

הציעו לי הארכת אחריות ל 3 שנים תמורה מאה ומשהו שקלים נוספים , וויתרתי על כך, מקווה שלא יתברר כטעות, אולם שמרתי את האופציה לבצע זאת במהלך השנה ,טרם פקיעת תוקף האחריות.

 

זוהי המדפסת.

 

בשימוש יומיים ומפתיעה לטובה!

 

אני חייב לציין את אביטל מ"לייזר ליין" שהיתה אדיבה ומקצועית, וששלחה את המדפסת למרות שלא הסכמתי למסור פרטי כרטיס אשראי בטלפון, את התשלום בצעתי במזומן ברגע הקבלה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תתחדש על המדפסת. אחל'ה מחיר ואחל'ה שירות. אקח בחשבון את החברה שאמרת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...