Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים.

 

ערכתי חיפוש, ואולם, ההצעות הרלוונטיות, ככל שמצאתי, הנן בנות שנה אחת לפחות, כך שנראה שאינן רלוונטיות.

 

אני מעוניין לרכוש מדפסת.

 

מהירות ההדפסה, ואיכות ההדפסה, אינן בראש סדר החשיבות.

 

החשוב הוא, מדפסת אמינה, דיו מחזיק זמן רב יחסית, ועלויות החלפת טונר (דיו) סבירות.

 

רצוי שהמדפסת תכלול גם פקס (וסורק כמובן).

 

הקיצר, האם למישהו ידוע, איזו מדפסת משולבת, כדאית, ותעלה לא יותר מ 600 שח?

 

תודה לעוזרים! (:

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תעלה את התקציב בעוד 200 וקנה את זאת , אני מרוצה.

מדפסת משולבת פקס סורק ומכונת צילום עם כרטיס רשת SAMSUNG -SCX-4725FN וכרטיס רשת להדפסה מכל מקום בבית

 

  • ב-1: צילום + מדפסת + סורק + פקס + PC-Fax.
  • מהירות פקס עד 33,600.
  • מהירות הדפסה/צילום - עד 24 דפי A4 לדקה.
  • זמן הדפסה לדף ראשון - 11 שניות.
  • רוחב דף לשידור פקס A4/Letter.
  • חדות משלוח פקס - Standard, Fine, Super Fine, Photo, Color.
  • 3 מצבי קליטה - Fax, Tel, Ans/Fax.
  • זיכרון למסמכי פקס - 4MB (עד 320 דף בכיסוי 5% שחור).
  • חיוג מהיר/מקוצר/קבוצות - 200 זיכרונות.
  • מזין מסמכים אוטומטי - עד 30 דף.
  • מגש נייר - עד 250 דף.
  • מגש ידני -דף בודד.
  • מגש יציאה - עד 100 דף.
  • הדפסה מקומית בחיבור USB והדפסה ברשת דרך חיבור רשת מובנה 10/100.
  • רזולוציה כמדפסת - עד DPI 1200.

QOAAFBB179.jpg

פורסם

למיטב זכרוני, לחבר הפורום איתמר יש מדפסת כזאת בדיוק, אתה יכול להיוועץ בו.

 

בגדול, ל-HP יש אמינות, לקנון יש איכות וסטייל, ואע"פ כן, כולם מיוצרים במזרח הרחוק.

"כלל האצבע" במקרה זה - קח את המדפסת עם הדיו הכי זול ו/או האחריות הכי ארוכה.

 

קח בחשבון שמדפסות של HP מגיעות בד"כ ללא כבל USB. זה לא מוסיף הרבה לעלות,

אבל די מעצבן, בערך כמו לקנות ויברטור ולגלות שהסוללות אינן כלולות.

 

בהצלחה. 8)

פורסם

אם אתה רוצה באמת לחסוך ואתה מדפיס הרבה - קנה מדפסת לייזר משולבת ולא הזרקת דיו.

ההבדלים לעלות לדף הם עצומים ושווים בהחלט כבר מההתחלה את העוד כמה שקלים (בא נגיד שטיונר לייזר אפילו זה שבא עם המדפסת יחזיק בערך כמו 2-3 רגילים - לפחות....)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כבעל מדפסת דיו משרדית של HP , אתה נהנה עד שהדיו נגמר, או מתייבש פתאום , או שהראש נתקע (אם הוא נפרד מהמחסנית כמו בדגמים המשוכללים) ואז עלות המחסניות מתקרבת או עוברת את עלות המדפסת, אם אתה לא מוכרח צבעונית

רק לייזר , החומרים המתכלים בדיו מכלים את התפיחה בכיס מהר מידיי.

פורסם

אם בכל זאת אתה מעוניין במדפסת דיו אז ה-HP דגם 4580 היא מעולה לתקציב(500 ש"ח) ומגיעה ל-700 בראש שחור (חמישה אחוזי כיסוי, כמובן).

 

 

לייזר אכן יוצאת הכי משתלמת, אך מדפסת משולבת (עם פקס) צבעונית חוצה את גבול ה-1500 ש"ח.

פורסם
למיטב זכרוני, לחבר הפורום איתמר יש מדפסת כזאת בדיוק, אתה יכול להיוועץ בו.

 

בגדול, ל-HP יש אמינות, לקנון יש איכות וסטייל, ואע"פ כן, כולם מיוצרים במזרח הרחוק.

"כלל האצבע" במקרה זה - קח את המדפסת עם הדיו הכי זול ו/או האחריות הכי ארוכה.

 

קח בחשבון שמדפסות של HP מגיעות בד"כ ללא כבל USB. זה לא מוסיף הרבה לעלות,

אבל די מעצבן, בערך כמו לקנות ויברטור ולגלות שהסוללות אינן כלולות.

 

בהצלחה. 8)

עם שלי אני קיבלתי USB.

אני קניתי לפני חודש בערך מדפסת HP חדשה (דגם J6413) משולבת עם פקס עצמאי,סורק , כרטיס רשת אלחוטי , הדפסה על שני צדדים של הדף ועוד כל מיני אופציות נחמדות, המחיר בסביבות 750-800 , עד עכשיו אני מרוצה ממנה מאוד.

 

אבל היתרון הכי חשוב שלה הוא במחירי הדיו , למדפסת הזאת יש אופצייה למחסנית דיו XL שהיא כפולה ויותר בכמות של המחסניות הרגילות.

דוגמא למחירים שבדקתי ב-DMO למדפסת שלי:

שחורה מקורית מכילה 4.5 מ"ל ועולה 90 שקל , צבעונית מקורית מכילה 3.5 מ"ל ועולה 110 שקל.

לעומת זאת מחסנית XL עם ראש ממוחזר שמכיל 9 מ"ל עולה 110 שקל (צבעוני ושחור אותו מחיר).

 

המחסניות XL אם אני לא טועה מגיעות בעוד כמה דגמים של HP שווה לך לבדוק אותם.

אני רק רוצה לציין שהמדפסת מגיעה עם מחסניות רגילות בהתחלה.

פורסם

במחירים שדני הגדיר, יש רק משולבות דיו.

 

משולבת לייזר הכי זולה תעלה בערך 1500, ולא תדע להדפיס בצבע.

משולבת צבע ליייזר די נדירה, ועולה בערך 3000.

 

ל-HP יש שתי סדרות עם מחסניות XL, שמתייחסות לשיטת ההדפסה בצבע.

אחת עם מחסנית צבע משולבת (צהוב,אדום,כחול), ואחת עם שלוש מחסניות נפרדות (4 יחד עם השחור).

 

כל פיצ'ר יעלה את מחיר המדפסת - כמו כרטיס רשת, קורא כרטיסים, מסך LCD, רשת אלחוטית.

 

עלות ההדפסה בדיו עם מחסנית XL דומה עד זולה יותר מלייזר.

אם יש הרבה הדפסות בש/ל, שווה לקחת עוד מדפסת לייזר קטנה וזולה (300-400 ש"ח) בנוסף לצבעונית (בהנחה שיש מקום ליד השולחן).

פורסם

תעשו פה סדר, בבקשה.

 

עלות כבל USB הינה עשרה ש"ח בלבד (זה לא סרט:)).

 

המדפסת 6413 היא מדפסת מעולה, אך היא מעל לתקציב (הדיו שלה, 140XL ו-141XL מתאים רק לה ולדגם יותר ישן - 5783, שאר הדגמיםף להם הדיו מתאים, הם ללא פקס).

 

משולבת לייזר שחורה לבית עולה היום בסביבות האלף ש"ח עד אלף ומאתיים ש"ח.

 

לייזר משולבת (עם פקס) צבעונית מתחילה ב-1600 (סמסונג 3715) וממש לא מתקרבת לאיזור ה-3000 ש"ח.

פורסם

מצתרף להמלצה על מדפסות לייזר. במדפסות דיו חדשות יש כמות קטנה מאוד של דיו (כמות מצחיקה של 4~9 מילי ליטר), דיו די יקר ומספיק למאט מאוד דפים. ברשותי מדפסת לייזר LEXMARK E232, היא ראתה מדפסות דיו חדשות מימנה נזרקות לפח בביתי ועדיין כבר כמה שנים אני על טונר מקורי שאמור להספיק לכ-2500 דפים. לא ממליץ להתפתה על מיכלי דיו צבעוניים נפרדים שמציע EPSON. למדפסות האלו ראשים נסתמים באופן כרוני (פעם בשבוע) וניקוי לוקח מלא דיו. בתור חומר למחשבה, ממליץ לשים לב שבד"כ במדפסות לייזר זולות יחסית, טונר חדש עולה כימעט כמו מחיר של מדפסת. אם בכל זאת אתה חושב על מדפסת הזרקת דיו, ברשותי יש מכשיר משולב CANON MP210, מבחינת איכות סריקה והדפסה - אני מרוצה. ראשים עדיין לא נסתמו אפילו פעם אחד ואני מדפיס איתה מאט. יש לה מיכלים עם מאט מאוד דיו ונגמרים מהר, אבל יש אפשרות לחבר מצלמה דיגיטאלית ישיריות ולהדפיס. מכשיר משולב הזה לא כולל פקס (רק מדפסת, סורק, מכונת צילום).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

את המדפסת לייזר של סמסונג (הצגתיבפוסט הראשון שלי בשרשור) קניתי במכירה קבוצתית של וואלהשופס ב 800 ש"ח.

מדפסת דיו זולה יותר ברכישה, אבל בראייה כוללת לא ניתן להתעלם מעלויות הדיו ,ואז הפרש ה 200 ש"ח מתגמד .

 

אם הולכים כבר על משולבת ,ממליץ לא לוותר על פקס וחיבור רשת לראוטר.

פורסם

השרשור הזה נהיה רציני מדי, הגיע הזמן לאתנחתה קומית.

דני, אני ממליץ להוריד את התקציב ולעבור למדפסת משולהבת:

 

2348411983_ba50a26057.jpg

 

בברכת סופ"ש נעים, והצלחה בקניה! 8)

פורסם
את המדפסת לייזר של סמסונג (הצגתיבפוסט הראשון שלי בשרשור) קניתי במכירה קבוצתית של וואלהשופס ב 800 ש"ח.

מדפסת דיו זולה יותר ברכישה, אבל בראייה כוללת לא ניתן להתעלם מעלויות הדיו ,ואז הפרש ה 200 ש"ח מתגמד .

 

אם הולכים כבר על משולבת ,ממליץ לא לוותר על פקס וחיבור רשת לראוטר.

 

המחיר יצא לך מצויין.

 

השאלה היא האם צבעוני זה דבר הכרחי או שולי עד כדי ויתור.

×
×
  • תוכן חדש...